Arwen Skrevet 4. januar 2006 #1 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvordan er det enklest å komme seg mellom flyplassen i Las Palmas til playa del Ingles? Vi har ikke transport inkludert i prisen og har sansynligvis hver vår enorme koffert. To svake jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #2 Del Skrevet 4. januar 2006 Vi har alltid tatt taxi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva koster det sånn ca? Er jo ganske langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. januar 2006 #4 Del Skrevet 5. januar 2006 De fleste reisebyråene gir det mulighet til å kjøpe transport for ca 100kr per pers tur/retur. Alternativet er buss eller taxi. Tror taxiprisene står i katalogene til reiseselskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 5. januar 2006 #5 Del Skrevet 5. januar 2006 Og fordelen med å ta taxi er at da kommer dere først til hotellet og slipper alt styret med mange folk som skal sjekke inn samtidig! Nå har jeg ikke vært akkurat der du skal, men flere andre steder i syden. Har vært med på oppsatt buss en gang, aldri mer. Det tok evigheter med all venting, stopp ved flere hoteller, lang kø ved innsjekking osv. Men det er klart, det kommer jo ann på avstanden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. januar 2006 #6 Del Skrevet 5. januar 2006 På sidene til Star Tour står det at man kan bestille taxitranfer fra flyplassen til Playa del Ingles for 210kr en vei. Da koster det sikkert ikke så mye mer om man hopper inn i en taxi på flyplassen heller, så da ville jeg absolutt satset på taxi framfor buss! Et lite tips - anbefaler dere å dra på Garbos - en showrestaurant på Bahia Feliz utenfor Playa del Ingles, pleier å være kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 5. januar 2006 På sidene til Star Tour står det at man kan bestille taxitranfer fra flyplassen til Playa del Ingles for 210kr en vei. Da koster det sikkert ikke så mye mer om man hopper inn i en taxi på flyplassen heller, så da ville jeg absolutt satset på taxi framfor buss! Et lite tips - anbefaler dere å dra på Garbos - en showrestaurant på Bahia Feliz utenfor Playa del Ingles, pleier å være kjempebra! ← Da blir det nok taxi får bare håpe de ikke prøver å lure oss :S og takk for tipset, skal sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2006 #8 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal dere reise?! Ja, enig med de andre, ta taxi. Eller lei bil. Det er veldig greit å kjøre fra flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 5. januar 2006 Det var det med førerkort da skal sammen med søsteren min, og hun fikk lappen for 6 mnd siden, så tror ikke hun er så gira på å kjøre der nede. Vi reiser 1. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2006 #10 Del Skrevet 5. januar 2006 Tror man må ha hatt lappen i et år også... Men taxi er bra! Husk å besøke Atlantico kjøpenseter i Vecindario også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 5. januar 2006 Tror man må ha hatt lappen i et år også... Men taxi er bra! Husk å besøke Atlantico kjøpenseter i Vecindario også! ← Hvor er det? Vi hadde tenkt å ta en shoppedag i Las Palmas også vi.. er det verdt det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2006 #12 Del Skrevet 5. januar 2006 Du finner de fleste butikkene på Atlantico, så en tur til Las Palmas er egentlig unødvendig, synes jeg. http://www.spain-grancanaria.com/s/grancanaria-map.html Du ser Playa del Ingles nesten helt på sørtuppen, går du halveis opp (på høyre side), så ser du Vecinadario. Går fint an å ta drosje dit. Kjøpesenteret er åpent fra 10-22. Med Mango, Zara, Stradivarius, Bershka, mange spisesteder +++. Ellers så ville jeg ha dratt til Arguineguin (kan ta drosje dit og) på marked på tirsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 5. januar 2006 Har vært på det markedet før og var ikke overbegeistret, men det er *tenke* 10 år siden da.. kanskje det har blitt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for tipset forresten! Blir nok en tur dit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilen Skrevet 5. januar 2006 #15 Del Skrevet 5. januar 2006 Har tatt taxi på det angjeldende stykket og det kostet ca. 200,- . Har ellers også vært på det nevnte kjøpesenteret og det er helt topp. Kjøpte også en såkalt shopping dag med Star Tour der vi var på flere store senter i Las Palmas. Men det ovenfornevnte kjøpesenteret er bedre og så er det rene toaletter og billig mat og helt greie butikker.. Ble foresten prøvd snytt av taxi sjåføren da jeg skulle tilbake til hotellet etter shoppingen på handlesenteret Atlantico, han kjørte ikke av motorveien der han skulle og raste forbi, plutselig begynte han å bannne og forbanne, før han snudde , jeg pikket han på skulderen og pekte på taxameteret , og han etter en skuldertrekning slo det av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #16 Del Skrevet 5. januar 2006 - Kan også anbefale kjøpesenteret Las Arenas i Las Palmas, og gågaten der: Trijana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. januar 2006 #17 Del Skrevet 6. januar 2006 Atlantico er tingen - har "alle" butikkene. Pleier å dra dit tidlig i ferien , får handlet litt klær til ferien + hamstrer pålegg, brus og alkohol på Carrefour, mye billigere enn i turistmaskinene. En gang tror jeg at jeg var på Atlantico 3 ganger i løpet av ferien (Men det var dårlig vær da... endte opp med å måtte kjøpe nye koffert på siste shoppingdagen for å få med alt hjem til Norge...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå