Gå til innhold

Noen under gjeldsordning som klarer og spare noe av det dere får utbetalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mye dere klarer og spare under gjeldsordning? av dere som klarer det.

Anonymkode: 3a80e...ac3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sparte en god del pr mnd da jeg hadde det. Flere tusen. Men det var i den tiden da livsoppholdet var 10715 i mnd.

Anonymkode: 14142...8e1

Skrevet

Tror jeg kunne klart det. Har aldri vært under gjeldsrådgiving. Men har levd flere år under fattigdomsgrensa. Jeg kunne fint klart det i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (5 minutter siden):

Tror jeg kunne klart det. Har aldri vært under gjeldsrådgiving. Men har levd flere år under fattigdomsgrensa. Jeg kunne fint klart det i dag. 

Snakk om å være i feil tråd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sparte en god del pr mnd da jeg hadde det. Flere tusen. Men det var i den tiden da livsoppholdet var 10715 i mnd.

Hva er satsen for livsopphold nå?

Anonymkode: 2ee41...baf

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sparer mye, vi har som mål å dra på utenlandsferie hvert år (han har barn som vi prøver skal leve tilnærmet normalt). Han får 13493 i mnd inkl barnetillegg. Husleie er utenom. Etter at strøm, internett og forsikring er betalt har han ca 10 000 igjen, og han sparer rundt 5000 hver måned.

Anonymkode: 64e0f...811

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er satsen for livsopphold nå?

Anonymkode: 2ee41...baf

9700 og noe smått

Anonymkode: 0b45f...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Får feriepenger i juni som kreditorer skal ha. Dvs resten av året er det ca 5000 utbetalt etter husleie , det går til mat,strøm og barn. Har til gjengjeld en større utbetaling i juni ,det er tøft,spesielt med barn. Satsene er ikke fra måned til måned hos meg, men ses over ett års budsjett

Anonymkode: 96f18...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...