Gå til innhold

Hva koster det å pusse opp et soverom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal pusse opp et soverom på 15 kvm, og bruker proffe til det. Jeg skal ha nytt gulv (billig laminat), nye vegger (panelplater, også rimelige), spesialtilpasset garderobe (180 cm bred). Er det mulig å si hvor mye jeg vil måtte ut med?

Anonymkode: d72c3...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Mitt anbud?

Ja, skal prøve meg der. Men skulle gjerne hatt et røft anslag før jeg begir meg ut i anbudskaoset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp gulv, med mindre du har skader som forhindrer deg fra å gjøre det så er det lett å gjøre selv. Ville gått inn og sett ca hva andre har lagt inn på pris og siden du har en pakke så pluss sammen og trekk fra 10-15%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert 100 000 pluss om du ikke gjør noe selv.

Anonymkode: 3bd2a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert 100 000 pluss om du ikke gjør noe selv.

Auda. Men jeg er virkelig helt hjelpeløs. Jeg kan male, og det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nettopp pusset opp et soverom på ca samme str, regnskapet ble omtrent som så;

Gulv, parkett - 12 000

Lister - 4000

Maling/sparkel/grunning + pensler/maskeringstape til til vegg/tak/vindu - 2600 (fikk noe av malingen  på tilbud)

Skyvedørsgarderobe spesialtilpasset 200 cm bred - 9500 (dette vil jo avhenge av type dører, merke ect, jeg fikk på tilbud)

Innmat til garderobe - 15 000

Nye lamper - 3000

Lystette, spesialtilpassede persienner - 8000

Vi gjorde alt selv da, så det ble ikke kostnader til arbeidskraft. Er nok mye som kan gjøres billigere.

Anonymkode: b754c...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Auda. Men jeg er virkelig helt hjelpeløs. Jeg kan male, og det er det.

Men du kan sette sammen ikea pax eller platsa skap ikke sant? Må veggene ha plater eller kan du fjerne tapet flekksparkle? Mye enklere og billigere jobb. Da gjenstår bare å lære seg å legge gulv og lister. Sjekk ut videoene til Pergo. De er lettvindte å forstå. Laminatgulvene deres kan kuttes med en laminatkutter som koster 700,- og er som en stor "saks", og så klikker du plankene sammen. Sjekk youtube videoer på det du ikke kan, og spør de på byggvarehusene. Når du kan det kan du pusse opp og få det så fint hjemme til en veldig hyggelig pris. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusset nylig opp et soverom på 13 kvm. Betalte ca 55000,-. Da ble det nye veggplater, gulv, listverk, vindu og elektriker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pusset nylig opp soverom på ca 15 kvm. Fjernet tapet og helsparklet selv, malte selv. Hadde allerede garderobe som jeg brukte igjen. Listene pusset jeg ned og malte for å gjenbruke dem. Ikke lagt nytt gulv da. Anslår at jeg har brukt ca 3000-3500 kroner på dette, alt til maling, sparkel og div utstyr. 

Anonymkode: d39d5...200

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...