Gå til innhold

Jeg er 40 år, og har kun hatt sex med en person i mitt liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mannen min da jeg var 17 år, og hatt han siden. Er veldig fornøyd med han. Kommer ikke til å være sammen med en annen partner før eventuelt døden skiller oss ad. 

jeg kan allikevel ikke la være å undre meg over hvordan det ville vært å ha sex med en annen. Kanskje en mann som er ganske annerledes, eller veldig gjerne en kvinne.. tenker mye på dette for tiden. Hver dag, faktisk! Er det 40-års- krisa eller?! 

Anonymkode: 33b7d...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: fcc2e...0a4

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig, håper du onanerer og fantaserer. Det er viktig krydder i livet.

Du kan også foreslå å ha med en ekstra under sex, trekant. Jeg og min mann gjør det noe ganger i året for krydder, ekstra kvinne eller mann. Det er berikende.

Anonymkode: 05661...d3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 😊

Jeg ønsker ikke trekant eller åpent forhold. Fantaserer mye da ..

TS

Skrevet

Jeg tror du ville blitt enormt skuffa over en one night stand 😄 Den beste sexen er definitivt med samme partner over tid, slik at man lærer hverandre å kjenne og vet hva som er godt for den andre. Slippe seg mer løs tør man også 😊

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Del fantasiene dine med mannen så finner dere kanskje en løsning. 

Anonymkode: 8fe95...c68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av 30-årene og møtte mannen min da jeg var 14 og har kun hatt sex med ham. Har ved flere anledninger tenkt samme tanken som deg, men ikke noe jeg ønsker å virkelig teste ut. Savner ikke noe med sexlivet vårt. Vi har sex minimum 4 ganger i uka og lever ut alle fantasiene våre. Han vet akkurat hvordan han skal tilfredsstille meg. Eneste han ikke gir meg er spenningen med en ny, men det er ikke verdt noe sammenlignet med den sexen vi har.

Anonymkode: d2a7b...9f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant mannen min da jeg var 17 år, og hatt han siden. Er veldig fornøyd med han. Kommer ikke til å være sammen med en annen partner før eventuelt døden skiller oss ad. 

jeg kan allikevel ikke la være å undre meg over hvordan det ville vært å ha sex med en annen. Kanskje en mann som er ganske annerledes, eller veldig gjerne en kvinne.. tenker mye på dette for tiden. Hver dag, faktisk! Er det 40-års- krisa eller?! 

Kvinne på 46 her. Møtte mannen min da jeg var 21 og har kun hatt sex med ham. Han er litt eldre enn meg og har hatt mye og variert sex før vi møttes. Dette plaget meg ikke i yngre år, men nå gjør det det. Daglig tenker jeg på hva jeg har gått glipp av.. kjekke unge menn jeg hadde mulighet til å ligge med, men jeg valgte å takke nei.. Det plager meg daglig at jeg aldri skal få vite hvordan det oppleves å ligge med en annen mann..

Anonymkode: ec54d...c4e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og har vært sammen med mannen min siden tenårene. Vi har bare hatt sex med hverandre. Jeg har av og til lurt på hvordan det hadde vært å være sammen med andre, men for meg har det vært mer i form av mareritt. Håper ikke det er noe jeg begynner å "lengte etter" om få år. :overrasket:

Anonymkode: 0c9c6...76a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brøt opp ekteskapet i 50 årene nettopp pga tanker om hvordan det ville være å ha sex med en annen mann. Jeg har også hatt vesentlig mer lyst på sex enn min x. ( Utroskap var uaktuelt for meg. )Jeg møtte en ny mann og vi har vært sammen siden. Og sexen er fantastisk nå. jeg visste ikke at det kunne føles på denne måten.  Vi er mer kompatible når det gjelder sex. Jeg vil alltid leve med skyldfølelsen om at jeg var super egoistisk  da jeg tok valget mitt med skilsmissen. Men for meg personlig var det riktig valg. Og jeg anbefaler mine barn at de ikke bør gifte seg med den første partneren de har sex med... nettopp for at de ikke skal oppleve samme som meg når årene går.

Anonymkode: 473b8...1ce

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg leser denne tråden så begynner jeg å lure på om dere bare ble sammen pga sexen? Hvorfor har dere fantasier om å ha sex med andre hvis dere har en fantastisk eller bra partner. Et forhold handler om andre ting også, som kommunikasjon, felles interesser og at man har det bra sammen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det samme tenkte jeg, var i forhold men min første i 15 år. Siden har jeg ligget med flere, og du kan ta det helt med ro. Du går virkelig ikke glipp av noe - med mindre mannen din er helt elendig i senga. Om så er så er det bare å begynne å finne inspirasjon til å få det bedre sammen. Men å ligge med flere er virkelig ikke noe mål.

Anonymkode: 8a086...eb9

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Diry72 skrev (8 minutter siden):

Når jeg leser denne tråden så begynner jeg å lure på om dere bare ble sammen pga sexen? Hvorfor har dere fantasier om å ha sex med andre hvis dere har en fantastisk eller bra partner. Et forhold handler om andre ting også, som kommunikasjon, felles interesser og at man har det bra sammen. 

Fordi sex er en stor del av hva jeg trenger i et forhold. Jeg blir sur og gretten hvis det er lite sex. Jeg er et seksuelt vesen, og det er bare blitt mer og mer viktig for meg jo eldre jeg blir. Og dessverre ble det mindre viktig for min forhenværende mann. Han var nettopp som du sier ... fornøyd med å ha det bra sammen...🤷🏼‍♀️Passet ikke for meg... og det er nok mange der ute som lever med forskjellige kroppslige behov etter mange år... spørsmålet er om man kan godta at partner tar noen sidesprang av og til, eller om man klarer å leve resten av sitt liv med å være halvveis fornøyd...

Anonymkode: 473b8...1ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/27/2023 at 6:54 PM, AnonymBruker said:

Kvinne på 46 her. Møtte mannen min da jeg var 21 og har kun hatt sex med ham. Han er litt eldre enn meg og har hatt mye og variert sex før vi møttes. Dette plaget meg ikke i yngre år, men nå gjør det det. Daglig tenker jeg på hva jeg har gått glipp av.. kjekke unge menn jeg hadde mulighet til å ligge med, men jeg valgte å takke nei.. Det plager meg daglig at jeg aldri skal få vite hvordan det oppleves å ligge med en annen mann..

Vel, det går jo an å få til en løsning for det da. En trekant med en annen mann for eksempel... trenger jo ikke være mer vanskelig enn det. På den andre siden ... gresset ser ofte grønnere på den andre siden, helt til man har klatret over gjerdet. Å dvele med hva som kunne vært er egentlige bare selvskading.

Hva med å se hva du kan gjøre med ditt nåværende sexliv? Kan dere gjøre det bedre slik at tanker og drømmer om hva som kunne vært forsvinner litt av seg selv?

Anonymkode: d1cfc...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 17.14):

Herregud. Glad jeg ikke har slike problemer.

Anonymkode: 28528...c9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vel, det går jo an å få til en løsning for det da. En trekant med en annen mann for eksempel... trenger jo ikke være mer vanskelig enn det. På den andre siden ... gresset ser ofte grønnere på den andre siden, helt til man har klatret over gjerdet. Å dvele med hva som kunne vært er egentlige bare selvskading.

Hva med å se hva du kan gjøre med ditt nåværende sexliv? Kan dere gjøre det bedre slik at tanker og drømmer om hva som kunne vært forsvinner litt av seg selv?

Anonymkode: d1cfc...d94

Trekant tror jeg ikke jeg hadde klart, kjenner nok bare mer et savn over at jeg ikke lå med flere da jeg hadde muligheten. Men som du sier, gresset hadde kanskje ikke vært grønnere.. bare ergerlig at jeg aldri finner det ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trekant tror jeg ikke jeg hadde klart, kjenner nok bare mer et savn over at jeg ikke lå med flere da jeg hadde muligheten. Men som du sier, gresset hadde kanskje ikke vært grønnere.. bare ergerlig at jeg aldri finner det ut.

Hva skjer med dere kvinner som sier slikt? Hadde dere vært mer lykkelige om dere lå med flere menn før dere traff «kjærligheten»?

Det ligget dere skriver om hadde kanskje gitt dere klamydia, ikke et minneverdig øyeblikk, tror jeg da. Dette er sånt single skryter om for at single tilværelsen skal gi mening, noe den ikke gjør.

Dagens samfunn gjør meg trist.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer med dere kvinner som sier slikt? Hadde dere vært mer lykkelige om dere lå med flere menn før dere traff «kjærligheten»?

Det ligget dere skriver om hadde kanskje gitt dere klamydia, ikke et minneverdig øyeblikk, tror jeg da. Dette er sånt single skryter om for at single tilværelsen skal gi mening, noe den ikke gjør.

Dagens samfunn gjør meg trist.

Kanskje har du rett, det kunne sikkert bidratt til klamydia og trolig ikke blitt så minneverdig.. Likevel klarer jeg ikke helt å legge bort tankene om hva jeg kan ha gått glipp av. De fleste venninnene mine hadde noen slike fine opplevelser som de nå ser tilbake på med glede.. Jeg skulle være dydig og «spare» meg til mannen jeg skulle dele resten av livet med.. Når livet da ikke ble helt som jeg hadde drømt om tenker jeg ofte på at jeg burde ha levd mer for egen del og ikke tenkt på hva andre mente. Det gjør meg trist.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kanskje har du rett, det kunne sikkert bidratt til klamydia og trolig ikke blitt så minneverdig.. Likevel klarer jeg ikke helt å legge bort tankene om hva jeg kan ha gått glipp av. De fleste venninnene mine hadde noen slike fine opplevelser som de nå ser tilbake på med glede.. Jeg skulle være dydig og «spare» meg til mannen jeg skulle dele resten av livet med.. Når livet da ikke ble helt som jeg hadde drømt om tenker jeg ofte på at jeg burde ha levd mer for egen del og ikke tenkt på hva andre mente. Det gjør meg trist.

Det du viser til vedrørende venninner kalles jenteprat. Det samme gjør vi gutta, skryter av damer vi lå med osv. Om en single kompis har behov for å skryte litt lar jeg han få den gleden. Jeg ser på det som en trøst i den ellers tomme hverdagen. Ikke særlig imponerende for meg egentlig.

Da jeg var ung selv var jeg ute etter kjæreste, ikke ligge med flest. Det er bare ekkelt i mine øyne. Man får HPV, klamydia og alt det der. Jeg fikk meg kjæreste rett etter ungdomsskolen og ble ikke single før jeg var 26. Det kom som et sjokk på meg hvordan man pløyer over hverandre. Kastet meg på karusellen for å finne kjærligheten på nytt. Det ble som nevnt over mange turer til Olafiaklinikken. Masse opplevelser jeg skulle vært foruten. Til kompiser ble det skryt.

Tenker av og til på jentene jeg traff. Var ofte forelsket på den tiden. I dag ser jeg på det som en forbannelse at disse minnene kommer frem. Skulle aller helst møtt den rette dama med det samme. Tenker tanker  om hvordan livet ville vært med den ene og den andre. Burde bare fokusere på kona og barna mine. Det er de som betyr noe egentlig.

Jeg synes du er heldig som slapp gå gjennom den «kjipe» delen av livet mitt. Ga meg ingen ting.

Det venninnene sier er skryt. Det gir dem god selvfølelse av å snakke om det. Tror mange er som meg og bare prøver gjøre det negative til noe positivt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne som mistet tellinga for 10 år siden. Er over 30 menn jeg har vært med. Kan si at 2 av de har vært noe fantastisk. Noen kunne jeg like gjerne vært uten og de aller fleste har vært "ok". Hvis man kun har vært med 1 og man er fornøyd så er det virkelig ikke noe å tenke på at man har gått miste om noe. Penis er penis. Men hvis du er nysgjerrig på sex med kvinne så er det jo noe annet. Det kan jo bli med fantasien eller så kan du lufte det med mannen. 

Anonymkode: ebf08...7f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...