Gå til innhold

Når menn åpner døra for deg, ser deg dypt inn i øynene og smiler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg som kvinne en bedre dag! Det var en fremmed som gjorde det for meg i dag. Tusen takk!! Er du her inne? 

Anonymkode: ec818...b90

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gir meg som kvinne en bedre dag! Det var en fremmed som gjorde det for meg i dag. Tusen takk!! Er du her inne? 

Tviler på det. Ikke for å være frekk men de fleste mennene her inne sier jo selv at de ikke gidder å være gentleman (også klager de på at de er single og aldri får napp hos damer) 

Anonymkode: 045b6...702

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, det er så koselig! Digger gentlemen! Vi kvinner er dessverre i ferd med å ødelegge dem totalt.....

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tviler på det. Ikke for å være frekk men de fleste mennene her inne sier jo selv at de ikke gidder å være gentleman (også klager de på at de er single og aldri får napp hos damer) 

Anonymkode: 045b6...702

Gentlemen var ikke menn som satte fyr på seg selv for å holde andre varme.

Gentlemen var en del av en sosial dynamikk som også involverte ladies. Og helt spesifikt, en dynamikk der gentlemen kunne være galante fordi en lady aldri ville utnytte dette.

Det har aldri eksistert gentlemen i et samfunn der kvinner ikke var ladies.

Og hvis du som mann i 2023 overhodet forventer at en dame i det minste skal minne mer om en lady enn om en viktoriansk prostituert, da er du "sjåvinist".

Vel: Da får man det man får.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt til en svett, gammel eller ulekker fyr gjør det. Da er det #metoo

Dagen til menn flest blir enklere av å slenge døra i trynet på damene.

Anonymkode: 548a4...040

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Helt til en svett, gammel eller ulekker fyr gjør det. Da er det #metoo

Dagen til menn flest blir enklere av å slenge døra i trynet på damene.

Kommer nå helt an på hvordan han gjør det. Alle kan holde en dør åpen med en hyggelig gest, enten man er stygg, gammel eller ulekker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han her gjorde det helt perfekt! Vi var begge på vei mot samme dør. Han var egentlig før leg i løypa. Han åpner døra, gir meg et vakkert smil, lar en muskuløs og deilig arm vise vei og si «versegod». Jeg smilte til han, og sa «takk». Jeg møtte på han igjen litt senere, og vi utvekslet et godt blikk og smil 🤩

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanesak for meg å gjøre det så jeg har ikke tenkt å stoppe, men jeg hadde lyvet om jeg hadde sagt at jeg ikke ble litt satt ut når jeg gjorde det for noen måneder siden når jeg var ferdig på trenings sentere. Hun begynte å lekse meg opp om at jeg hadde utdaterte verdier da hun var fult kapabel til å holde døren selv, og sa at hun trengte ikke at nok en mann skulle finne en unskyldning til å sjekke ut rompa hennes. Hvor hun så begynte å se meg inn i øynene med et overdrevent smil og spurte hvorfor jeg ikke så på henne, for det var jo derfor jeg hadde gjort det slik at hun måtte gi meg et flørtende blikk og et smil.

Anonymkode: e7654...902

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vanesak for meg å gjøre det så jeg har ikke tenkt å stoppe, men jeg hadde lyvet om jeg hadde sagt at jeg ikke ble litt satt ut når jeg gjorde det for noen måneder siden når jeg var ferdig på trenings sentere. Hun begynte å lekse meg opp om at jeg hadde utdaterte verdier da hun var fult kapabel til å holde døren selv, og sa at hun trengte ikke at nok en mann skulle finne en unskyldning til å sjekke ut rompa hennes. Hvor hun så begynte å se meg inn i øynene med et overdrevent smil og spurte hvorfor jeg ikke så på henne, for det var jo derfor jeg hadde gjort det slik at hun måtte gi meg et flørtende blikk og et smil.

Som hentet ut av viktoriatidens England, dette.

Du svarte vel at «Så fin rompe har du vel ikke»…?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd.

Anonymkode: 745c6...a41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjedelig med sånne «moderne» damer. Jeg liker menn som fremdeles skjønner verdien i dette 🥰😍

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Sophie-Ann skrev (1 time siden):

Kommer nå helt an på hvordan han gjør det. Alle kan holde en dør åpen med en hyggelig gest, enten man er stygg, gammel eller ulekker. 

Helt enig! En mannlig kollega på 60 år sa forleden at jeg var flott, og spurte i samme slengen om det er «lov» å si. Jeg sa «jeg synes det er hyggelig med kompliment». 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Denne dama har jo issues. Har ingenting med å være "moderne dame" og gjøre. 

Jeg som dame risikerer også å bli lekset opp om jeg f.eks tilbyr setet mitt til eldre, gravide eller ustøe mennesker på bussen. Gå videre.

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg helt sluttet med post metoo

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette tror jeg ikke noe på. Alle holder opp døra for hverandre, både kvinner og menn.

Anonymkode: 4895b...e91

• Nyttig 1
Skrevet
hocane skrev (21 minutter siden):

Dette har jeg helt sluttet med post metoo

Da har du ikke forstått metoo. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Dypt inn i øynene»….?

Anonymkode: 218e4...e6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (2 minutter siden):

Da har du ikke forstått metoo. 

Enig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

«Dypt inn i øynene»….?

Kjekk mann, da regnes det som å se dypt inn i øynene. Stygg mann, creepy stalker med voldtektsblikk.

AnonymBruker
Skrevet
On 4/28/2023 at 2:28 PM, AnonymBruker said:

Dette tror jeg ikke noe på. Alle holder opp døra for hverandre, både kvinner og menn.

Anonymkode: 4895b...e91

Hva er det med det som du ikke tror på? Har du fulgt med på hva som foregår i verden, og det er ikke bare en USA greie. Kvinner som legger ut videoer fra treningsentre for å få menn til å se ut som rovdyr fordi at de går forbi eller overhode kastet et blikk i deres retning. 

Er ingen som sier at alle kvinner idag er slik, ikke om de har mer en to hjerneceller. Men det naivt å tro at det ikke er kvinner som misbruker makten når de ser enn mann de kan tråkke over å ta frusterasjonen sin ut på dem for noe andre menn faktisk har gjort eller at de har innbilt seg at de har gjort. Som de kvinnene som blir forbanna om et mannlighode har vært i deres retning fordi det må da bety at den mannen bare ser på henne som et sex objekt.

Anonymkode: 676c5...d45

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...