Dionysos 53 Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Er det noen her inne som har en flamingo i vinduet 🙂
Bamseklemmer Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Nei, ikke i min stue.. men jeg har sett en del båter ved Tjøme og Hvaler som har🙈 1
Geojak Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Et hus i nabolaget har flamingo i hagen.... Hver gang jeg går forbi lurer jeg på om det faktisk signaliserer noe eller om de som bor der ikke vet hva det kan signalisere... 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Nei, men jeg har en katt som sitter å ser ut av vinduet. Betyr flamingo noe spesielt? Anonymkode: 3efc1...7a3
Geojak Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men jeg har en katt som sitter å ser ut av vinduet. Betyr flamingo noe spesielt? Anonymkode: 3efc1...7a3 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1461981-rosa-flamingo-på-plenen-swingers/ Eller google litt: https://hegeslillerom.blogg.no/vaer-obs-om-du-har-en-flamingo-i-hagen.html 😉 1
Frøkensina Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Ikke dette nå igjen Og ikke plag folk med flamingoer på plenen, i vinduet, på balkongen, i bassenget, barneleker, papptallerkner, pyntegirlandere, lyslenker eller drinkglass osv med noe swingersgreier. Det er nemlig aller aller aller MEST vanlig at folk ikke mener noe som helst annet enn sommergøy og pynt med det 🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️ 4 1
Geojak Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Frøkensina skrev (2 timer siden): Ikke dette nå igjen Og ikke plag folk med flamingoer på plenen, i vinduet, på balkongen, i bassenget, barneleker, papptallerkner, pyntegirlandere, lyslenker eller drinkglass osv med noe swingersgreier. Det er nemlig aller aller aller MEST vanlig at folk ikke mener noe som helst annet enn sommergøy og pynt med det 🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️ Ja jeg tror egentlig du har helt rett 🙂 De som swinger og annet, finner hverandre nok på helt andre måter en en badeleke eller figur i hagen.- 1
Frøkensina Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Geojak skrev (14 minutter siden): Ja jeg tror egentlig du har helt rett 🙂 De som swinger og annet, finner hverandre nok på helt andre måter en en badeleke eller figur i hagen.- Det gjør de sikkert.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Litt teit å velge en helt normal vanlig ting som symbol på å være med i en "hemmelig klubb". Falske positivter over hele fjøla. Hva blir det neste? Ha thuja betyr at man ikke shaver seg, fordi ... thuja = stor busk? 😛 Både epletre og pæretre i hagen = bifil? Anonymkode: 91b33...08c 3
visp Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 De jeg kjenner som har flamingopynt aner ikke hva swinging er engang:) 3
Frøkensina Skrevet 29. april 2023 #11 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Litt teit å velge en helt normal vanlig ting som symbol på å være med i en "hemmelig klubb". Falske positivter over hele fjøla. Hva blir det neste? Ha thuja betyr at man ikke shaver seg, fordi ... thuja = stor busk? 😛 Både epletre og pæretre i hagen = bifil? Anonymkode: 91b33...08c 😅
Dionysos 53 Skrevet 29. april 2023 Forfatter #13 Skrevet 29. april 2023 SlemUlv skrev (2 timer siden): Gikk dem vekk fra opp/ned ananas? 🤔 Tror det også brukes fremdeles. Visstnok sin opprinnelse fra Hawaii, ikke så overraskende egentlig 🍍😀 Artig at sånne symboler brukes enda og at nettet ikke har overtatt helt .
SlemUlv Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 Dionysos 53 skrev (2 minutter siden): Tror det også brukes fremdeles. Visstnok sin opprinnelse fra Hawaii, ikke så overraskende egentlig 🍍😀 Artig at sånne symboler brukes enda og at nettet ikke har overtatt helt . Tenker at ananasen har mindre sjanse for missforståelser, siden få har det i hagen for pynt.. Spessielt opp/ned 😜 1
Dionysos 53 Skrevet 29. april 2023 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2023 SlemUlv skrev (1 time siden): Tenker at ananasen har mindre sjanse for missforståelser, siden få har det i hagen for pynt.. Spessielt opp/ned 😜 Det startet med at når man var på cruise, etter å ha vært i land, tok med seg en ananas ombord og hengte på døra til lugaren. Tenker det kunne litt spennende å sitte og vente å se hvem som banket på døra 😉 Så ble "symbolet" tatt med på land og videreført. Det er forklaringen jeg har hørt. Skulle gjerne visst hvordan flamingoen kom inn i bildet...🤔
SlemUlv Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 Dionysos 53 skrev (4 minutter siden): Det startet med at når man var på cruise, etter å ha vært i land, tok med seg en ananas ombord og hengte på døra til lugaren. Tenker det kunne litt spennende å sitte og vente å se hvem som banket på døra 😉 Så ble "symbolet" tatt med på land og videreført. Det er forklaringen jeg har hørt. Skulle gjerne visst hvordan flamingoen kom inn i bildet...🤔 https://beyondcruise.com/features/what-does-upside-down-pineapple-mean Så ikke helt sånn du har hørt, men fortsatt fasinerende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå