Gå til innhold

Flamingo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har en flamingo i vinduet 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i min stue.. men jeg har sett en del båter ved Tjøme og Hvaler som har🙈

• Liker 1
Skrevet

Et hus i nabolaget har flamingo i hagen....
Hver gang jeg går forbi lurer jeg på om det faktisk signaliserer noe eller om de som bor der ikke vet hva det kan signalisere...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har en katt som sitter å ser ut av vinduet.

Betyr flamingo noe spesielt? 

Anonymkode: 3efc1...7a3

Skrevet

Ikke dette nå igjen :dåne: Og ikke plag folk med flamingoer på plenen, i vinduet, på balkongen, i bassenget, barneleker, papptallerkner, pyntegirlandere, lyslenker eller drinkglass osv med noe swingersgreier. Det er nemlig aller aller aller MEST vanlig at folk ikke mener noe som helst annet enn sommergøy og pynt med det :opplyser: 🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkensina skrev (2 timer siden):

Ikke dette nå igjen :dåne: Og ikke plag folk med flamingoer på plenen, i vinduet, på balkongen, i bassenget, barneleker, papptallerkner, pyntegirlandere, lyslenker eller drinkglass osv med noe swingersgreier. Det er nemlig aller aller aller MEST vanlig at folk ikke mener noe som helst annet enn sommergøy og pynt med det :opplyser: 🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩🌴🏝️🌴🏝️🌴🏝️

Ja jeg tror egentlig du har helt rett 🙂

De som swinger og annet, finner hverandre nok på helt andre måter en en badeleke eller figur i hagen.-

• Liker 1
Skrevet
Geojak skrev (14 minutter siden):

Ja jeg tror egentlig du har helt rett 🙂

De som swinger og annet, finner hverandre nok på helt andre måter en en badeleke eller figur i hagen.-

:blomst2: Det gjør de sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt teit å velge en helt normal vanlig ting som symbol på å være med i en "hemmelig klubb". Falske positivter over hele fjøla. Hva blir det neste?

Ha thuja betyr at man ikke shaver seg, fordi ... thuja = stor busk? 😛
Både epletre og pæretre i hagen = bifil?

Anonymkode: 91b33...08c

• Liker 3
Skrevet

De jeg kjenner som har flamingopynt aner ikke hva swinging er engang:)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt teit å velge en helt normal vanlig ting som symbol på å være med i en "hemmelig klubb". Falske positivter over hele fjøla. Hva blir det neste?

Ha thuja betyr at man ikke shaver seg, fordi ... thuja = stor busk? 😛
Både epletre og pæretre i hagen = bifil?

Anonymkode: 91b33...08c

😅 :fnise:

Skrevet

Gikk dem vekk fra opp/ned ananas? 🤔

Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Gikk dem vekk fra opp/ned ananas? 🤔

Tror det også brukes fremdeles. Visstnok sin opprinnelse fra Hawaii, ikke så overraskende egentlig 🍍😀 Artig at sånne symboler brukes enda og at nettet ikke har overtatt helt . 

Skrevet
Dionysos 53 skrev (2 minutter siden):

Tror det også brukes fremdeles. Visstnok sin opprinnelse fra Hawaii, ikke så overraskende egentlig 🍍😀 Artig at sånne symboler brukes enda og at nettet ikke har overtatt helt . 

Tenker at ananasen har mindre sjanse for missforståelser, siden få har det i hagen for pynt.. Spessielt opp/ned 😜

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Tenker at ananasen har mindre sjanse for missforståelser, siden få har det i hagen for pynt.. Spessielt opp/ned 😜

Det startet med at når man var på cruise, etter å ha vært i land, tok med seg en ananas ombord og hengte på døra til lugaren. Tenker det kunne litt spennende å sitte og vente å se hvem som banket på døra 😉 Så ble "symbolet" tatt med på land og videreført. Det er forklaringen jeg har hørt.

Skulle gjerne visst hvordan flamingoen kom inn i bildet...🤔

Skrevet
Dionysos 53 skrev (4 minutter siden):

Det startet med at når man var på cruise, etter å ha vært i land, tok med seg en ananas ombord og hengte på døra til lugaren. Tenker det kunne litt spennende å sitte og vente å se hvem som banket på døra 😉 Så ble "symbolet" tatt med på land og videreført. Det er forklaringen jeg har hørt.

Skulle gjerne visst hvordan flamingoen kom inn i bildet...🤔

https://beyondcruise.com/features/what-does-upside-down-pineapple-mean 

Så ikke helt sånn du har hørt, men fortsatt fasinerende :)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...