AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg føler jeg har en klump i den ene armhulen. Står med armene i været og da kjenner jeg det når jeg drar fingrene nedenfra og oppover. Når jeg tar fingrene ovenfra og nedover kjenner jeg ingen ting. Føler jeg kjenner litt i den andre armhulen også når jeg gjør det samme der, men ikke så stor klump. Kjenner jeg ble litt bekymret. Men vet ikke hvorfor jeg ikke kjenner noe når jeg tar det ovenfra og nedover. Er liksom ikke en kul mer enn klump....Flere som er slik i armhulene? 🙈 Anonymkode: ffc6a...6ed
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Har du badet i det siste? Kan være såkalt boblebad-infeksjon (husker ikke hva det heter). Evt så kan det være en hoven lymfeknute. Det kan komme med forkjølelse, ved amming eller bare helt tilfeldig. Eller så kan det være en hårsekk med betennelse etter barbering eller inngrodd hår. Om det ikke forsvinner om to uker så hadde jeg kontaktet fastlegen. Anonymkode: 651e0...69e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Det er veldig lett å få en betennelse i en hårsekk pga varbering, eller en fettkul. Men uansett greit å få sjekket det Anonymkode: 3011e...973 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler jeg har en klump i den ene armhulen. Står med armene i været og da kjenner jeg det når jeg drar fingrene nedenfra og oppover. Når jeg tar fingrene ovenfra og nedover kjenner jeg ingen ting. Føler jeg kjenner litt i den andre armhulen også når jeg gjør det samme der, men ikke så stor klump. Kjenner jeg ble litt bekymret. Men vet ikke hvorfor jeg ikke kjenner noe når jeg tar det ovenfra og nedover. Er liksom ikke en kul mer enn klump....Flere som er slik i armhulene? 🙈 Anonymkode: ffc6a...6ed Kontakt lege imorgen. Får du ikke time, så prøv e-konsultasjon. Det er sannsynligvis ufarlig, men jeg har også kuler under armhulen, og har vært til brystdiagnostisk test flere ganger. Sjekk av kuler i bryst/armhule prioriteres ganske høyt. "Min kul" skyldes at jeg har litt brystvev i armhulen, og det reagerer på hormonelle endringer, så hos meg kommer kulen tilbake ved bruk av hormonell prevensjon eller graviditet. Anonymkode: 500db...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Kontakt lege imorgen. Får du ikke time, så prøv e-konsultasjon. Det er sannsynligvis ufarlig, men jeg har også kuler under armhulen, og har vært til brystdiagnostisk test flere ganger. Sjekk av kuler i bryst/armhule prioriteres ganske høyt. "Min kul" skyldes at jeg har litt brystvev i armhulen, og det reagerer på hormonelle endringer, så hos meg kommer kulen tilbake ved bruk av hormonell prevensjon eller graviditet. Anonymkode: 500db...a3c Forøvrig, så har jeg samme som deg, at kule er vanskelig å kjenne om man ikke kjenner etter på en spesiell måte. Anonymkode: 500db...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Kan være hoven lymfekjertel og at du er i ferd med å bli syk? Uansett få det sjekket. Anonymkode: 7a655...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå