Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Hvor ofte baker du brød? Og hvor ofte baker du kaker eller søt gjærbakst?
Catus Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 ALT for sjeldent dessverre. Skulle ønske jeg tok meg tid til å bake mer. Vet mannen min deler samme ønske; at JEG hadde bakt mer mener jeg
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Brød baker jeg vel ukentlig, men søt gjørbakst kanskje bare 1 gang i måneden.
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Baker vel brød en gang i uka... Er ikke flink til å bake andre ting...
Arkana Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer veldig. Det har vært perioder hvor jeg baker en kake i uka, men vanligvis baker jeg kanskje en i mnd. Brød og gjærbakst lager jeg relativt ofte.
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Jeg baker aldri brød, og andre ting baker jeg kanskje en gang annenhver måned.. Varierer veldig, i noen perioder får jeg helt dilla og baker flere kaker i uka!
Siam Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Aaaaltfor sjeldent. Mannen baker nok mer enn meg, og han baker ikke så mye han heller.
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Akkurat nå for tiden: omtrent hver dag! Men det skyldes nok først og fremst gleden over nytt kjøkken! Det er så hyggelig å endelig ha et kjøkken det faktisk går ann å lage mat på! Men regner med at iveren daler etterhvert......
c",) Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Er mest periodebaker Baker da stort sett brød. Har også funnet ut at kakemix der det bare skal tilsettes olje og vann fungerer bra, å har fått kjempepositiv respons når jeg har tatt sånne med på skole og forening.
Gjest Miloine Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 En gang i halvåret. ← jeg også, får det liksom ikke helt til
Majka Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 Jeg baker brød kanskje to ganger i mnd. Det skjer oftere når jeg har en normal studiesituasjon og ikke kommer hjem fra skolen midt på natta.... Søtt og slikt baker jeg enda sjeldnere, selv om jeg drømmer meg bort i kokebøker tidt og ofte. Eg så mye jeg vil prøve
skrue Skrevet 5. januar 2006 #14 Skrevet 5. januar 2006 Så ofte at jeg aldri kjøper brød, rundstykker eller annet bakverk i butikken.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #15 Skrevet 5. januar 2006 Jeg er heldig og har brødbakemaskin, så det blir brød 2-3 ganger i uka. Før ble det dessverre ikke så ofte. Ellers baker jeg kaker til alle mulige slags fødselsdager og selskaper for venner, og når jeg har overskudd gjerne annen gjærbakst; brød med urter og ost, f.eks. Nam, nam...
Piglet Skrevet 5. januar 2006 #16 Skrevet 5. januar 2006 Baker ca. hver 14. dag. Varierer mellom kaker og søt gjærbakst. Baker ikke brød. Piglet
Gjest LoisLane Skrevet 5. januar 2006 #17 Skrevet 5. januar 2006 Brød - sjelden. En gang hver annen måned, tenker jeg. Kaker: Kunne gjerne bakt hver dag! Men vekta sier nei... Jeg baker ikke så ofte, men når jeg baker til en bestemt anlednign, baker jeg mange kaker. Det er kos, det!
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #19 Skrevet 5. januar 2006 Det varierer, men som regel hver 14 dag, og da baker jeg både brød, boller og muligens en kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå