Meldejenta Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Det er altså et engelsk ord - men kaller man det for det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Samme på engelsk. Anonymkode: f4416...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 Wedding master eller ceremonial master ( forkortet emcee) Anonymkode: c1eb4...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 Det heter det samme på engelsk og har samme betydning. Fra internett: What does a Toastmaster do? A toastmaster, or master of ceremonies, plays a vital role on the wedding scene. They are responsible for announcing toasts and introducing the speakers. These would traditionally be the father of the bride, best man and groom, although bride speeches are becoming the new normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg tror det er avhengig av hvilket engelskspråklig land man er i. Toastmaster er nok et amerikansk uttrykk slik jeg forstår det. Anonymkode: dd0af...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Del Skrevet 27. april 2023 Toastmaster er et engelsk ord. På norsk blir det skåle-lederen. Anonymkode: c3de2...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Toastmaster er et engelsk ord. På norsk blir det skåle-lederen. Anonymkode: c3de2...653 På norsk heter det vel seremonimwster, eller tidligere ble vel kjøkemester mest brukt i bryllup Anonymkode: c9ba9...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg bor i Storbritannia, og her sier vi "MC" - Master of Ceremony/ceremonies. Anonymkode: 8e761...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meldejenta Skrevet 28. april 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 28. april 2023 Takk for svar! Jeg skal være toastmaster i et bryllup med noen amerikanere neste helg - og lurer litt på hva jeg skal kalle meg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 29. april 2023 #10 Del Skrevet 29. april 2023 Toastmaster på norsk kan også kalles visevert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå