Laraa Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 (endret) Jeg har i det siste vært mye på forskjellige hotell og opplever at samtlige av dem har vinduer som ikke kan åpnes utover eller innover på siden, men kun kan vippes inn eller ut noen cm øverst. Hvorfor, egentlig? Er det for å forebygge selvmords/forsøk, ulykker hvor folk ramler fem etasjer i det de lener seg ut eller er det fordi de er redd for strøm tap hvis folk forlater vinduet på vidt gap? Jeg respekterer at det er slik, men det er upraktisk siden jeg ikke får sove uten å ha vinduet helt åpent med masse frisk luft. Endret 27. april 2023 av Laraa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Det er nok pga selvmord og ulykker. Jeg irriterer meg over at det sjelden er balkonger på hoteller, liker å sitte ute litt. Anonymkode: d3a16...12c 3
-jk- Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 De vil unngå at folk sitter i vinduskarmen og røyker. 2
Blåttvann Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Mange årsaker, ulykker, selvmord, røyking, varmeutslipp. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Laraa skrev (8 timer siden): Jeg har i det siste vært mye på forskjellige hotell og opplever at samtlige av dem har vinduer som ikke kan åpnes utover eller innover på siden, men kun kan vippes inn eller ut noen cm øverst. Hvorfor, egentlig? Er det for å forebygge selvmords/forsøk, ulykker hvor folk ramler fem etasjer i det de lener seg ut eller er det fordi de er redd for strøm tap hvis folk forlater vinduet på vidt gap? Jeg respekterer at det er slik, men det er upraktisk siden jeg ikke får sove uten å ha vinduet helt åpent med masse frisk luft. Det er en splint du kan vippe ut for å åpne det mye mer. Anonymkode: c0861...423
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en splint du kan vippe ut for å åpne det mye mer. Anonymkode: c0861...423 Ja, den er vel litt gjemt i karmen til på ene siden der. Anonymkode: aeae7...4fc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Mange hotellvinduer kan ikke åpnes i det hele tatt, det er noe av det verste jeg vet i kombo med dårlig fungerende AC. Og hotellene sparer vel ikke strøm om folk må ha AC på full guffe. Anonymkode: 6599b...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå