Gå til innhold

Når du ser at du ikke hadde så gode venner som du trodde.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og plutselig sitter her helt alene.Jeg har ingen venner. 

Anonymkode: a6608...d4d

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror det kan være til hjelp på noen måte kan du skrive til meg hvis du vil. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og plutselig sitter her helt alene.Jeg har ingen venner. 

Anonymkode: a6608...d4d

Hva tror du selv er årsaken til at du har endt opp uten venner? 

Anonymkode: 42484...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er rart det der, moren min døde og mine nærmeste venner forduftet som om jeg hadde pisket de vekk. Man tror man har sterke vennskap, så bare løser de opp som røyk i luften.

Anonymkode: d9f9f...ab9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange venner, men jeg har trekt meg bort fra noen av de. Orker ikke drama, selvopptatte og meg meg meg venner.. orker ikke 

Anonymkode: 3f8d1...724

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du over 40,ts? Godt voksne er slitne folk. Jeg har selv begynt å bli kjent med nye mennesker i voksen alder men så kjenner jeg at alt jeg vil er å slappe av hjemme eller slappe av med kjæresten min. Har blitt skikkelig asosial. Venner hadde jeg mer tid til når jeg var i 20 åra. Da var de livet mitt.

Nå vil jeg helst ordne i hagen og hvile 🙈 livet er et kjør med jobb og barn.

Det var trist å høre om din mor. Men kan være en slik sorg forsterker trangen til å ha det sosialt mens du Kansje egentlig trenger å kjenne på følelser? 

Kansje du kjenner på ensomhet men egentlig trenger tid for deg selv og prosessere. Husk at sorg er like personlig som det er vondt. Og tid leger alle sår. 

Anonymkode: 7a3c3...6fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du over 40,ts? Godt voksne er slitne folk. Jeg har selv begynt å bli kjent med nye mennesker i voksen alder men så kjenner jeg at alt jeg vil er å slappe av hjemme eller slappe av med kjæresten min. Har blitt skikkelig asosial. Venner hadde jeg mer tid til når jeg var i 20 åra. Da var de livet mitt.

Nå vil jeg helst ordne i hagen og hvile 🙈 livet er et kjør med jobb og barn.

Det var trist å høre om din mor. Men kan være en slik sorg forsterker trangen til å ha det sosialt mens du Kansje egentlig trenger å kjenne på følelser? 

Kansje du kjenner på ensomhet men egentlig trenger tid for deg selv og prosessere. Husk at sorg er like personlig som det er vondt. Og tid leger alle sår. 

Er det TS sin mor som er død da? Det er jo ikke samme kode på anonymbrukerne som skriver hos TS og innlegget som nevner død mor...

Anonymkode: 60f32...d61

Skrevet

Jeg vil heller ha én god venn enn ti dårlige. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det TS sin mor som er død da? Det er jo ikke samme kode på anonymbrukerne som skriver hos TS og innlegget som nevner død mor...

Anonymkode: 60f32...d61

Koblet det etterpå

AnonymBruker
Skrevet

Det blir bedre med tiden, du er inne i en sånn aha-fase.. Og det er bra. For du begynner å innse hvilke verdier du ønsker, og følger ikke bare etter de andre for å ha noen der. 

Du vil få gode venner, bare vær deg selv og ta tiden til hjelp. ❤️ Vær på nye plasser og gjør nye ting, ta vare på deg selv og folk vil gjøre det samme.

Anonymkode: ee9ec...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...