AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Velger å ta denne anonym. Jeg og min partner er delvis aktive på et kink-forum. Vi deler noe, men ikke så mye. Bruker forumet mest til inspirasjon og vi liker godt å se på bilder og filmer sammen. Vi kom over noen der som tydeligvis holdt til i nærmiljøet og etter å ha sett en god del av innholdet oppdaget jeg at det var mannens bror og kona hans. Først ble både jeg og mannen veldig satt ut. Vi har ledd mye av det og har en del interne spøker rundt temaet. Mannen synes det er litt ubehagelig å være sammen med dem nå, men kjenner at det blir enklere og enklere. Jeg har begynt å bli lettere tent av hele greia… Jeg liker selv å dele av mitt sexliv og tenner veldig på å se andres. Dette er jo hovedgrunnen til at jeg er på dette forumet, altså å se på at andre har seksuell aktivitet og samtidig dele av oss selv, i tillegg til at vi henter mye inspirasjon knyttet til våre kinks. Jeg tenner ikke på svogeren min, langt ifra, men tenner på at jeg vet og det forbudte rundt det. Jeg vet at de bedriver mye av det samme som oss, men at de også gjør mye som er langt utenfor vår seksualitet og det blir så virkelig når det er noen vi kjenner fremfor fremmede. Tar meg selv i å bli litt småkåt av å tenke på dem eller å møte dem. Igjen, det forbudte rundt det, ikke at jeg tenner på det. Dette begynner å bli smått ubehagelig… Jeg søker vel egentlig ikke råd, men hsr lenge kjent et behov for å lufte disse tankene til noen andre enn mannen min og det er ikke akkurat sånn at jeg kan snakke med hvem som helst om dette. Anonymkode: 6a7e2...b27
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Det behøver ikke å bli kleinere enn hva dere gjør det til selv. De har jo åpenbart akkurat samme interesse som dere. Siden det er snakk om familie er det nok best å bare la det ligge og ikke tenke for på det/oppsøke det, så går nok ubehaget over av seg selv. Anonymkode: 3a7a9...9fa 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det behøver ikke å bli kleinere enn hva dere gjør det til selv. De har jo åpenbart akkurat samme interesse som dere. Siden det er snakk om familie er det nok best å bare la det ligge og ikke tenke for på det/oppsøke det, så går nok ubehaget over av seg selv. Anonymkode: 3a7a9...9fa Det er ikke det at de bedriver dette som er ubehagelig, men det faktum at jeg tenner på hele greia. Dette har pågått i flere mnd og virker ikke som det roer seg. Forsøker å ikke oppsøke det, men kan ikke unngå å være med dem. Når jeg sitter i sofaen hjemme hos dem så kommer det en god del bilder inn i hodet mitt, for jeg har sett hva de har gjort i den sofaen. Anonymkode: 6a7e2...b27
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke det at de bedriver dette som er ubehagelig, men det faktum at jeg tenner på hele greia. Dette har pågått i flere mnd og virker ikke som det roer seg. Forsøker å ikke oppsøke det, men kan ikke unngå å være med dem. Når jeg sitter i sofaen hjemme hos dem så kommer det en god del bilder inn i hodet mitt, for jeg har sett hva de har gjort i den sofaen. Anonymkode: 6a7e2...b27 Det er jo bare å bruke tanken til tenning og la det være et krydder i ditt eget sexliv. Anonymkode: 0544c...d27 8
911 Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Du skriver at dere også deler noe. Hvor stor er sjansen for at de også har sett bilder/film av dere da og er i samme situasjon som dere? 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 911 skrev (7 minutter siden): Du skriver at dere også deler noe. Hvor stor er sjansen for at de også har sett bilder/film av dere da og er i samme situasjon som dere? 🤭 Om de har sett noe fra oss så vet de ikke at det er oss 😊 Der kjente vi igjen huset, tatoveringer, bilder på veggene etc. Den ene av den har også bilde av deler av ansiktet. Vi har ingenting som avslører hvem vi er. Svogeren min tror at jeg er veldig prippen, så han kan nok ikke i sin villeste fantasi tro at jeg er der inne 😂 Anonymkode: 6a7e2...b27 1
911 Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om de har sett noe fra oss så vet de ikke at det er oss 😊 Der kjente vi igjen huset, tatoveringer, bilder på veggene etc. Den ene av den har også bilde av deler av ansiktet. Vi har ingenting som avslører hvem vi er. Svogeren min tror at jeg er veldig prippen, så han kan nok ikke i sin villeste fantasi tro at jeg er der inne 😂 Anonymkode: 6a7e2...b27 Da er dere relativt "trygge" 😄 Skjønner dilemmaet dere står i når dere møter disse og vet hva de holder på med. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 911 skrev (1 minutt siden): Da er dere relativt "trygge" 😄 Skjønner dilemmaet dere står i når dere møter disse og vet hva de holder på med. Ja, reagerer ikke på det de holder på med, men på at jeg har sett så alt for mye av det. Opplever det også som ubehagelig at hele greia tenner meg. Føles så feil når det er mannens bror, selv om det ikke er han i seg selv jeg tenner på. Vet hvertfall at slike seksuelle preferanser ligger i slekta 😄 Anonymkode: 6a7e2...b27 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Henger dere på fetlife? Jeg har selv kjent igjen 4 stk. der. To ganger fordi personene har valgt å være helt åpne, men bilde av ansikt osv., andre ganger fordi jeg har kjent igjen noe helt tilfeldig (tatoveringer, hus/bolig, osv.) Anonymkode: 7d364...f00
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Henger dere på fetlife? Jeg har selv kjent igjen 4 stk. der. To ganger fordi personene har valgt å være helt åpne, men bilde av ansikt osv., andre ganger fordi jeg har kjent igjen noe helt tilfeldig (tatoveringer, hus/bolig, osv.) Anonymkode: 7d364...f00 Ja, vi er aktive på Fetlife. Vi sørger likevel for å være anonyme og passer på at hverken hus, inventar eller noe personlig skal avsløre hvem vi er. I mitt yrke hadde det tatt seg dårlig ut om dette kom frem. Vil heller ikke risikere at familie eller kjente som tilfeldigvis er der skal se. Anonymkode: 6a7e2...b27 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 15.08): Det er ikke det at de bedriver dette som er ubehagelig, men det faktum at jeg tenner på hele greia. Dette har pågått i flere mnd og virker ikke som det roer seg. Forsøker å ikke oppsøke det, men kan ikke unngå å være med dem. Når jeg sitter i sofaen hjemme hos dem så kommer det en god del bilder inn i hodet mitt, for jeg har sett hva de har gjort i den sofaen. Anonymkode: 6a7e2...b27 Jo. Men de vet jo at alle kan komme over bildene. Om de har barn så ville jeg bare nevnt at *kremt* kom over bilder hvor ansikt vises, er jo der selv - så ingen skam i det - men bare i tilfelle dere ikke ønsket å bli gjenkjent med ansikt. Jeg har nevnt det for en person, og det viste seg at bildene av kvinnen ikke var lagt ut med samtykke 🫠 Anonymkode: 83011...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, reagerer ikke på det de holder på med, men på at jeg har sett så alt for mye av det. Opplever det også som ubehagelig at hele greia tenner meg. Føles så feil når det er mannens bror, selv om det ikke er han i seg selv jeg tenner på. Vet hvertfall at slike seksuelle preferanser ligger i slekta 😄 Anonymkode: 6a7e2...b27 Ligger ikke i slekta, en haug folk driver med dette. Anonymkode: 83011...fcb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ligger ikke i slekta, en haug folk driver med dette. Anonymkode: 83011...fcb Herlighet, det var en spøk 😂 Må du få opp humoren littegrann. Det er flere titalls tusen aktive på fet og det er jo bare en brøkdel av de som driver med dette, så er fullstendig klar over at en haug med folk driver med det. Anonymkode: 6a7e2...b27 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo. Men de vet jo at alle kan komme over bildene. Om de har barn så ville jeg bare nevnt at *kremt* kom over bilder hvor ansikt vises, er jo der selv - så ingen skam i det - men bare i tilfelle dere ikke ønsket å bli gjenkjent med ansikt. Jeg har nevnt det for en person, og det viste seg at bildene av kvinnen ikke var lagt ut med samtykke 🫠 Anonymkode: 83011...fcb Her vet jeg det er med samtykke fra begge to da de begge deler fra egne kontoer. De dukker stadig opp i ferden vår da folk vi følger følger dem og liker det de legger ut. Vi har sluttet å følge en del folk av den grunn. Blir litt turn off for mannen når vi scroller feeden og pikken til broren dukker opp. Vi ønsker ikke å dele at vi er aktive der inne, så kommer ikke til å si noe til dem. De er voksne mennesker og de bør være oppegående nok til å skjønne at de kan bli gjenkjent av kjentfolk slik som de deler. Spesielt når det dukker opp bilder fra stua, kjøkkenet, gjenkjennelige tatoveringer OG bildet hvor ansikt vises. Tror rett og slett ikke at de bryr seg. Anonymkode: 6a7e2...b27
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her vet jeg det er med samtykke fra begge to da de begge deler fra egne kontoer. De dukker stadig opp i ferden vår da folk vi følger følger dem og liker det de legger ut. Vi har sluttet å følge en del folk av den grunn. Blir litt turn off for mannen når vi scroller feeden og pikken til broren dukker opp. Vi ønsker ikke å dele at vi er aktive der inne, så kommer ikke til å si noe til dem. De er voksne mennesker og de bør være oppegående nok til å skjønne at de kan bli gjenkjent av kjentfolk slik som de deler. Spesielt når det dukker opp bilder fra stua, kjøkkenet, gjenkjennelige tatoveringer OG bildet hvor ansikt vises. Tror rett og slett ikke at de bryr seg. Anonymkode: 6a7e2...b27 Det kan være at de tenner på å vite at folk kan kjenne de igjen 🤔 Anonymkode: c01e7...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå