Gå til innhold

Hun var ikke snill! Hvordan gå videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med ei dame på tinder. Stygg utseendemessig, og så virket hun ganske dum også, men hun sa at hun var snill. Jeg tenkte og gi henne en sjanse. Kanskje hun ikke var like stygg på innsiden?

MEN så begynte vi å snakke om sex, og jeg merket at jeg ikke ble tent av henne, så jeg ble stille mens jeg vurderte om jeg kunne klare å ha sex med noen som er så lite pen. Etter et par dager tok hon kontakt, og hun ville fortsatt møte meg. Jeg sa at jeg synes hun snakka for mye om sex og da ble hun fornærma fordi jeg også gjorde det. Hun spurte om hun kunne få nummeret mitt og ringe når hun hadde tid. Jeg var dum og ga henne det.

Nå har jeg ventet i to dager og hun har ikke ringt!

Hvorfor er kvinner løgnaktige og så barnslige? Tenker at hun tar igjen fordi jeg ikke svarte noen dager som er skikkelig barnslig og egoistisk! Hvis tar kontakt igjen kan hun bare glemme det, nå skal jeg ignorere henne.

Vi er begge rundt 40 så jeg er glad jeg gjennomskuet henne og fant ut hvor løgnaktig og egoistisk hun er. Nå sletter jeg snart tinder, etter en så fæl opplevelse fordi hun ikke var snill men sa det bare for å lure meg.

Hvordan unngår jeg uærlige, barnslige og egoistiske kvinner? De later som de er snille men....

Anonymkode: 63731...0e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du er minst like Red Flag her.

Anonymkode: 2d4b2...27b

• Liker 5
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Må være noe med deg siden du tiltrekker deg sånne 🙄

/typisk svar damer får når de skriver om menn 

Anonymkode: aa1fe...fa2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at du skal ignorere henne og slette Tinder. Ingen damer bør utsettes for en drittsekk som deg.

Anonymkode: ab4b8...c59

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du skulle skrive dere er i 20-årene:hoho:

Anonymkode: 5dcf4...2be

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres helt idiot ut, TS. Tror den dama skal være klar om du dropper henne.

Anonymkode: 1d098...30e

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

skal være glad, skulle det stå...

Anonymkode: 1d098...30e

AnonymBruker
Skrevet

Nå høres jo ikke du særlig snill og sjarmerende ut heller da.. Så sånn sett kan det vel være greit at det ble stopp i kommunikasjon.

Anonymkode: bdf49...3c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann, det var litt av en overreaksjon da. Er man løgnaktig og egoistisk fordi man ikke har ringt tilbake på dager? Hadde hun aldri ringt deg tilbake så hadde det heller ikke vært passende reaksjon. Ta deg sammen.

Anonymkode: b460d...b22

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mann, det var litt av en overreaksjon da. Er man løgnaktig og egoistisk fordi man ikke har ringt tilbake på dager? Hadde hun aldri ringt deg tilbake så hadde det heller ikke vært passende reaksjon. Ta deg sammen.

*to dager. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

-Safiye, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville jobbet litt med fremstillingsevnen din, for du skriver som om du er fullstendig tilbakestående.

Anonymkode: ee3e7...fde

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 40 sa du? Særlig. 

Anonymkode: 070ae...451

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rundt 40 sa du? Særlig. 

Ps - du fremstår langt verre enn henne. Man er født med det utseendet man har, men personligheten kan man jobbe med (det gjelder deg). 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 13.29):

Jeg tenker du er minst like Red Flag her.

Anonymkode: 2d4b2...27b

Enig i dette! Hun fortjener mye mye bedre. Ts, du skriver at hun er stygg og virket dum..?? Altså, hva i all verden? 

Anonymkode: e8855...06b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så frekke mot meg?

Hvis en dame hadde skrevet samme innlegg hadde første innlegg vært "åh, så bra at du kom deg bort! Du fortjener bedre!" eller noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør den stakkars damen en tjeneste og dropp henne. Gjelder for øvrig alle fremtidige kvinner også. 

Anonymkode: e9ffc...35f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært borti sånne før. De blir så pesskåte bare de får litt oppmerksomhet fra menn så de fingrer seg ferdig til "telefonsex" eller det du ser på som vanlig dialog over telefonen. Du blir bare brukt som onaniutløpet hennes. Bare kvitt deg med henne.

Anonymkode: a0916...d45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor er dere så frekke mot meg?

Hvis en dame hadde skrevet samme innlegg hadde første innlegg vært "åh, så bra at du kom deg bort! Du fortjener bedre!" eller noe slikt.

Kjerringene her inne tror det bare er de som fortjener ting. De tenker ikke på hva vi menn fortjener. Det gir de totalt faen i.

Anonymkode: a0916...d45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 13.26):

Jeg matchet med ei dame på tinder. Stygg utseendemessig, og så virket hun ganske dum også, men hun sa at hun var snill. Jeg tenkte og gi henne en sjanse. Kanskje hun ikke var like stygg på innsiden?

MEN så begynte vi å snakke om sex, og jeg merket at jeg ikke ble tent av henne, så jeg ble stille mens jeg vurderte om jeg kunne klare å ha sex med noen som er så lite pen. Etter et par dager tok hon kontakt, og hun ville fortsatt møte meg. Jeg sa at jeg synes hun snakka for mye om sex og da ble hun fornærma fordi jeg også gjorde det. Hun spurte om hun kunne få nummeret mitt og ringe når hun hadde tid. Jeg var dum og ga henne det.

Nå har jeg ventet i to dager og hun har ikke ringt!

Hvorfor er kvinner løgnaktige og så barnslige? Tenker at hun tar igjen fordi jeg ikke svarte noen dager som er skikkelig barnslig og egoistisk! Hvis tar kontakt igjen kan hun bare glemme det, nå skal jeg ignorere henne.

Vi er begge rundt 40 så jeg er glad jeg gjennomskuet henne og fant ut hvor løgnaktig og egoistisk hun er. Nå sletter jeg snart tinder, etter en så fæl opplevelse fordi hun ikke var snill men sa det bare for å lure meg.

Hvordan unngår jeg uærlige, barnslige og egoistiske kvinner? De later som de er snille men....

Du høres jo litt dum og stusselig ut hvis du har matchet med en noen du synes er stygg. Tinder er jo basert på at man matcher med de man synes er attraktive og at dette er gjensidig..

Du er tydeligvis en stakkar som prøver å matche med "rått og røti" fordi du er desperat etter å få kontakt. Høres ut som antennene dine trenger en kraftig justering. Skjønner godt at hun bakket ut. 

Anonymkode: adead...972

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...