AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg skal pusse opp soverommet og vil gjerne ha inspirasjon Mine topp tre prioriterte ting (i tillegg til seng, som er så åpenbart at jeg ikke tar det med): 1) Skreddersydd klesoppbevaring 2) Lenestol (rommet brukes også på dagtid av meg til å komme unna ungene) 3) Arbeidskrok Hva med dere? Anonymkode: 3afca...879
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Jeg ville ikke hatt arbeidet med inn på soverommet. Er fornøyd med følgende på mitt soverom: - størrelsen - vannbåren gulvvarme - myk og lun parkett - god takhøyde - godt med oppbevaringsplass til klær - fin sengegavl Hvis jeg skal oppgradere: - lystette gardiner av god kvalitet, gjerne fra himling til gulv - vil bygge walk-in - penere nattbord - fin sittegruppe (har bare en stol i dag) - kunne tenkt meg en TV-løsning, men finner ikke noe som fungerer siden jeg har et vindu der TV-en i så fall ville vært. Vil gjerne kunne se serier på senga uten å måtte ligge med laptop. Anonymkode: 63134...1a6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Jeg har ikke så veldig stort soverom, men har nettopp pusset opp. Prioritert følgende; - Lystette persienner - Lamper/pærer som gir et komfortabelt lys fra taket og godt leselys på nattbordet, enorm forskjell fra det jeg har hatt tidligere - Skyvedørsgarderobe med innredning som passer mitt behov. Har også laget en egen hylle for de klærene som normalt havner på en stol fordi de er for rene til å bli vasket og for skitne til å bli lagt på plass, det har gjort mye for ryddigheten i rommet - Fått alt opp av gulvet så det ser ryddig ut, og sånn at robotstøvsugeren kommer til. - Kunne ikke tenke meg å ha arbeidsplass på soverommet, har heller ikke behov for egen sitteplass der. Anonymkode: 01613...6de 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Skal pusse opp til sommeren. Her prioriteres nytt vindu, ny isolasjon og glatte vegger først og fremst. Etter det er det det å få rommet mørkest mulig, så skal finne en fin og mørk farge som ikke er sort. Garderobe skal ut av soverommet, så den skal rives. Har et eget rom som kan bli garderobe. Men tror jeg vil ha en fin kommode til sengetøy. Interiørmessig er lystette gardiner, nattbord med skuff og leselampe med usb-lading på lista. Anonymkode: 0adc8...03a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Vi la nytt vegg-til-vegg teppe, fordi det er stille og deilig å gå på. Malte i fargen Oslo. Har glassfiberstrie, gadd ikke styre med å lage slette vegger, bare malte. Tak, dører og vindu i Klassisk hvit. Lystette gardiner. Hadde eget rom med rikelig mengde skyvedørsgarderobe fra før,beholdt det og malte skyvedørene. Har ikke behov eller ønske om sitteplass, arbeidbord eller tv. Men kjøpte to hvite kommoder til nattbord. Anonymkode: 3f22b...23a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Jeg vil prioritere nye vinduer, bli kvitt tak-ess og glassfiberstrie og en garderobeløsning med skikkelige skuffer, ikke trådkurver. Anonymkode: 952e9...8ee
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Gjøre det trendy, altså fine farger, listefritt, passende gulv. ordentlig garderobe, vi har hatt pax fra ikea som jeg hvertfall elsker. Luksus er jo mørkleggingsscreens, om ikke så gardiner som stenger ut lys. ordentlig soveromsdører hvor det ikke er tomrom som bare fører støy inn på soverommet. Jeg ville ikke hatt kontor på rommet, men om du allerede har det og trives med det så kjør på! Anonymkode: 9d4ae...70c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Bytte plass på sengen, slik at det står på motsatt side av vinduet. Vi har et stort vindu med flott utsikt. Elsker å ligge på sengen og se rett frem på den vakre utsikten Anonymkode: 62bad...28b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 Samt utgang til privat terrasse hvis det lar seg gjøre Anonymkode: 62bad...28b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 Hadde prioritert tv. Elsker å ha tv på soverommet 😀 Anonymkode: 5a460...287 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde prioritert tv. Elsker å ha tv på soverommet 😀 Anonymkode: 5a460...287 Det har jeg og lyst på. Men undrer meg på om det er så lurt når jeg sovet med vinduet oppe hele året? Anonymkode: 0adc8...03a
Aragon Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 (endret) Vi har nytt hus og veldig fornøyd med soverom . La litt ekstra penger i lystette gardiner fra skinne i tak, mørke vegger , valgte løse tepper ved seng fordi rengjøring er viktig for meg . Godt fornøyd med sengegavek og godt leselys . Viktig for oss å ikke ha forstyrrelser på soverommet , og derfor ingen tv . Vi leser litt på senga istede og har hotellputer og gavel som er tilpasset det å sitte oppe i senga litt før leggetid . Endret 27. april 2023 av Aragon
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det har jeg og lyst på. Men undrer meg på om det er så lurt når jeg sovet med vinduet oppe hele året? Anonymkode: 0adc8...03a Jeg gjør også det og har ikke hatt noen problemer med tven. Anonymkode: 5a460...287 1
Aragon Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 (endret) Aragon skrev (4 minutter siden): Endret 27. april 2023 av Aragon
Helene Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 Jeg har det minste soverommet i huset, selvvalgt. Jeg ønsker ikke at soverommet skal bli oppbevaring til andre ting. Jeg har en knallgod seng, prioritet. Og et godt klesskap.
sommermor Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 Ei god seng uten sengegavl som jeg personlig synes er bortkastet og stygt da jeg ikke leser på sengen. Tre eller parkett på gulvet uten varme, da jeg sover best med vinduet åpent hele året. Ingen panelovn på veggen. god klesoppbevaring. En enkel stol til å legge klær.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 Vi skal pusse opp rommet i sommer, har allerede skiftet vindu og fått satt opp screens. Den gamle garderoben skal ut og ny tilpasset inn. Veggene skal bli glatte, nå er det gammel strie med MASSE hull og merker som har blitt hengt opp gjennom årene. Nytt parkettgulv. Få inn en liten tv og en stol Anonymkode: 7c21c...3fe
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 Solskjerming som holdt varmen ute, og aircondition! Kunne ha sovet på gulvet om jeg hadde fått det😂 Anonymkode: ef3e2...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå