Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å kjøpe den på apoteket, men den har ingen anmeldelser ser jeg.

Har du prøvd den?

Anonymkode: 43c1b...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den, men planen er å kjøpe den - ser at den får mye bra omtaler, og den inneholder gode ingredienser. Verd å merke seg at den først og fremst gir godt med fukt og reduserer hovne øyne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (18 minutter siden):

Har ikke prøvd den, men planen er å kjøpe den - ser at den får mye bra omtaler, og den inneholder gode ingredienser. Verd å merke seg at den først og fremst gir godt med fukt og reduserer hovne øyne.

Har fått synlige blå årer under øynene og håper koffein øyekrem kan få årene til å trekke seg sammen.

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har fått synlige blå årer under øynene og håper koffein øyekrem kan få årene til å trekke seg sammen.

ts

Ja, jeg tror det kan være verd forsøket :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De gjør det, men de gir ikke noe ekstra fukt. Jeg ble veldig tørr under øynene av dette serumet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den i to måneder nå, merker ingen forskjell 😥 Eller synes kanskje det har blitt mer posete.. Så denne var ikke noe for meg. 

Anonymkode: d4660...81a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har brukt den i to måneder nå, merker ingen forskjell 😥 Eller synes kanskje det har blitt mer posete.. Så denne var ikke noe for meg. 

Mer posete😮? Shit har kjøpt i dag og skal ta den på i kveld.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 17.14):

Mer posete😮? Shit har kjøpt i dag og skal ta den på i kveld.

Ts

Det er min opplevelse nå ja 😶 Men, jeg er 45, har en livskrise i nær familie nå og har ikke vært flink til å drikke vann.. Godt mulig den hjelper på noen som ikke griner hver dag 😅 Tenkte ikke på det, har vel bare irritert meg  over at den ikke har fungert.. Så kanskje det ikke er så lurt å høre på mine erfaringer nå 🙈

• Hjerte 3
Skrevet

Den ga fin fukt og så plutselig fikk jeg eksem på helt nye plasser rundt øynene.

Jeg vet jo at koffein potensielt er uttørkende, og med sensitiv hud som innimellom blir tørr må jeg være ekstra forsiktig. Tenkte det var verd forsøket, men har gitt opp akkurat denne. 

Jeg tåler forsåvidt ikke oatclenseren eller niacinamideserumet heller, den ene irriterer huden og den andre er super men gir nupper etter noen ukers bruk. 

Det er et merke jeg veldig gjerne vil bruke, men har ikke hatt hellet med meg så langt dessverre. Men jeg er supersensitiv så det er godt mulig det er et supermerke for andre.

Skrevet
Elle Melle skrev (5 minutter siden):

Den ga fin fukt og så plutselig fikk jeg eksem på helt nye plasser rundt øynene.

Jeg vet jo at koffein potensielt er uttørkende, og med sensitiv hud som innimellom blir tørr må jeg være ekstra forsiktig. Tenkte det var verd forsøket, men har gitt opp akkurat denne. 

Jeg tåler forsåvidt ikke oatclenseren eller niacinamideserumet heller, den ene irriterer huden og den andre er super men gir nupper etter noen ukers bruk. 

Det er et merke jeg veldig gjerne vil bruke, men har ikke hatt hellet med meg så langt dessverre. Men jeg er supersensitiv så det er godt mulig det er et supermerke for andre.

Aktive ingredienser og svært sensitiv hud er en vanskelig kombinasjon, så jeg vil tro at merket ikke er optimalt for deg, da det ikke er spesielt innrettet mot sensitiv hud.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjennskap til inkey sin øyekrem med retinol?

Anonymkode: 487bf...b2d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Noen som har kjennskap til inkey sin øyekrem med retinol?

Anonymkode: 487bf...b2d

Jeg har testet den og tålte den ikke. Fikk eksem under øynene, enda jeg er vant med retinol og ikke har veldig sensitiv hud. Jeg bruker Paulas choice sin lilla med retinol, den tåler jeg godt. Dessverre dyr da, men veldig drøy og finnes i liten str så man kan teste før man kjøper stor.

Koffein øyekremen har jeg liggende i skuffen (les lageret 😂), men har ikke fått testet enda. 

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Elle Melle skrev (På 29.4.2023 den 11.10):

Hvilken reaksjon fikk du på Oat-cleanseren? Har nettopp kjøpt den så nervøs for å få en reaksjon siden huden ikke er så bra for tiden. 

Anonymkode: c22e2...baa

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (På 27.4.2023 den 11.58):

Er dette en øyekrem som vil være bra i lengden? Tåler at jeg får bittelitt tørr hud av retinol siden det er vanlig og betyr at huden blir sterkere med tiden, men gjelder det samme koffein? Eller blir huden bare tørr, som vil føre til flere linjer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken reaksjon fikk du på Oat-cleanseren? Har nettopp kjøpt den så nervøs for å få en reaksjon siden huden ikke er så bra for tiden. 

Huden ble varm og sår, men det gikk fort over. Men da bytter jeg ikke fra cerave som jeg nå bruker uten problemer.

Det er mange ting jeg ikke tåler pga sensitiv rosacea-hud så slett ikke sikkert at så mange andre får samme reaksjon. Jeg tåler for eksempel ikke kjemisk solfilter, noe de fleste har null problemer med. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Elle Melle skrev (16 timer siden):

Huden ble varm og sår, men det gikk fort over. Men da bytter jeg ikke fra cerave som jeg nå bruker uten problemer.

Det er mange ting jeg ikke tåler pga sensitiv rosacea-hud så slett ikke sikkert at så mange andre får samme reaksjon. Jeg tåler for eksempel ikke kjemisk solfilter, noe de fleste har null problemer med. 

Så kjedelig når slikt skjer. Jeg har fått uren hud og ønsker ikke å få mer kviser, så fint å lese at du ikke reagerte med å få kviser🙏 Har hørt mye positivt om oatcleansing balm, så håper jeg slipper å få en reaksjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 21.30):

Er dette en øyekrem som vil være bra i lengden? Tåler at jeg får bittelitt tørr hud av retinol siden det er vanlig og betyr at huden blir sterkere med tiden, men gjelder det samme koffein? Eller blir huden bare tørr, som vil føre til flere linjer?

Øyekremen fra The Inkey List inneholder gode, fuktighetsgivende ingredienser, så det burde gå helt fint. Nå er det jo imidlertid slik at det er veldig individuelt hvordan huden vår reagerer på ulike produkter og virkestoffer, så det er umulig å gi et helt sikkert svar på dette. Men som sagt, basert på ingrediensene mener jeg at det burde gå bra. Om du finner ut at du blir tørr, kan du tilføre ekstra fukt eller bytte til en annen øyekrem.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har brukt den nå i 2 dager og jeg syns den faktisk fungerer overraskende godt. I det siste har jeg våknet med veldig hovne øyne på morningen, ser helt jævlig ut!  Har ikke hatt det de 2 dagene jeg har brukt denne, om det er tilfeldig vet jeg ikke da. Ser mye bedre ut nå selvom jeg ikke akkurat har sovet godt de siste dagene. Håper den fungerer vidre 🤞

Anonymkode: 4dd11...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...