Bymus Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Fikk ikke svar på det jeg spurte om her. Er det vanlig praksis at moderatorer deltar aktivt i tråder de selv modererer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Hei! Moderatorer skal ikke moderere i tråder de selv er aktiv i. Vil også minne om at spørsmål om moderering skal stiller i dette underforumet, og at spørsmål og kommentarer til modereringen ellers vil regnes som avsporing og regelbrudd. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet 27. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2023 Takk, men fikk ikke svar på spørsmålet i tittelen. Som det fremgår av linken så har et tilsynelatende vanlig medlem, som deltar i tråden, moderator-rettighet: On 4/24/2023 at 4:27 PM, MalloryK said: Jeg startet denne tråden. Og igår fikk jeg en melding om "Troyamin sammenkoblet ditt innhold i et emne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. april 2023 #4 Del Skrevet 28. april 2023 Bymus skrev (På 27.4.2023 den 20.13): Takk, men fikk ikke svar på spørsmålet i tittelen. Som det fremgår av linken så har et tilsynelatende vanlig medlem, som deltar i tråden, moderator-rettighet: Dette er en automatisk melding som kommer når noen lenker til andre sine innlegg, altså bruker lenker framfor siteringer. Dette har ingenting med moderator-rettigheter å gjøre. Moderatorteamet legger igjen meldinger i tråder dersom det blir foretatt moderering, både ryddinger og når tråder eller innlegg blir slått sammen. Alle med moderator-rettigheter har moderator eller global moderator som medlemstittel, og vi som har administrator-rettigheter har admin som medlemstittel. Ingen brukere i medlemskategori har moderator-rettigheter. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet 29. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 29. april 2023 Ok, beklager misforståelse. Da synes jeg dere bør redigere ordlisten. "Troyamin sammenkoblet ditt innhold i et emne" burde vært "Troyamin linket til ditt innhold i et emne." "Sammenkoblet" høres mer ut som om 2 emner er slått sammen. Noen som krever at man er moderator. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå