AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg har noen i kollektivet som bruker opp hele milo vaskemiddelet mitt og vil fonne ut hvem + ta litt hevn. Tenkte å ta rosa tekstilfarge oppi vaskemiddelet sånn at vasken hun stjeler det til blir rosa. Står på pakken at tekstilfargen brukes uten vaskemiddel, men går det likevel om jeg blander fargen med middelet? Og kan det ødelegge maskinen? Står jo at det kan brukes i maskin så bør vel gå ok? Anonymkode: 78eaa...94e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har noen i kollektivet som bruker opp hele milo vaskemiddelet mitt og vil fonne ut hvem + ta litt hevn. Tenkte å ta rosa tekstilfarge oppi vaskemiddelet sånn at vasken hun stjeler det til blir rosa. Står på pakken at tekstilfargen brukes uten vaskemiddel, men går det likevel om jeg blander fargen med middelet? Og kan det ødelegge maskinen? Står jo at det kan brukes i maskin så bør vel gå ok? Anonymkode: 78eaa...94e Herregud! Snakk med vedkommende og be h*n kjøpe nytt vaskemiddel til deg. Ikke vær et barn og ødelegg masse klær bare fordi du er litt sur. Anonymkode: 241b3...a0c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud! Snakk med vedkommende og be h*n kjøpe nytt vaskemiddel til deg. Ikke vær et barn og ødelegg masse klær bare fordi du er litt sur. Anonymkode: 241b3...a0c Jeg vet ikke hvem av dem jeg bor med som gjør det, og har gitt beskjed flere ganger om at jeg ikke har bedre råd enn dem til å kjøpe vaskemiddel til flere. Likevel har dette nå pågått i ett år. Jeg har brukt miloen ca 5 ganger selv, og har likevel gått gjennom 3 flasker nå fordi noen andre frekt bruker den opp til tross for flere beskjeder. Synes også det er fair at jeg har lov til å blande farger i mitt eget vaskemiddel om jeg vil det. Bruker man andre sitt så må man ta forbehold om at man ikke kan vite hva de har oppi. Spør noen om de kan få lov til å låne, sier jeg selvfølgelig at det ville jeg ikke gjort pga fargen Anonymkode: 78eaa...94e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Kan du ta en litt snillere versjon? Skriv med tusj på den ‘tilsatt rosafarge’. Hvis du da ser at de fortsatt tar av den, kan du tilsette fargen. Anonymkode: 82372...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ta en litt snillere versjon? Skriv med tusj på den ‘tilsatt rosafarge’. Hvis du da ser at de fortsatt tar av den, kan du tilsette fargen. Anonymkode: 82372...b0d Nå er det ikke innspill på om dette er riktig eller ikke jeg ser etter her. Jeg vil jo skremme noen bort så de gir seg siden det ikke skjer med snill beskjed. Jeg lurer bare på om det funker… Anonymkode: 78eaa...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå