Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Er det noen som har en GOD oppskrift på en rett som inneholder penne, eller annen pasta, gjerne bacon, sopp etc i en nydelig fløte ELLER ostesaus?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Du har jo en oppskrift der, jo! Bare legg til løk og purre, så er den i boks.
LilleBille Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Carbonara .. kan utmerket godt også serveres med stekt sopp i tillegg til bacon
Nelle Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Stek bacon og hvitløk Ha i sjampinjong Ha i valgfrie grønnsaker -jeg bruker purre Krydre med salt og pepper Hell over en liten kartong matfløte La surre på svak varme mens du koker pastaskruer Ha hakket kruspersille i fløtebaconet. Bland i kokte pastaskruer. Server med varme baguetter eller ciabatta.
Nanella Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Stek bacon og hvitløk Ha i sjampinjong Ha i valgfrie grønnsaker -jeg bruker purre Krydre med salt og pepper Hell over en liten kartong matfløte La surre på svak varme mens du koker pastaskruer Ha hakket kruspersille i fløtebaconet. Bland i kokte pastaskruer. Server med varme baguetter eller ciabatta. ← Dette høres godt ut!! Tror jammen meg jeg skal lage dette en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå