Gå til innhold

E han intressert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å høre andre sine synspunkter på dette.

jeg har hatt kontakt med en mann daglig i to månder nu. Vi har ikke møttes så ofte på grunn av avstand, men vi har veldig god kjemi. Vi har både facetimet mye, snakket i telefon, meldinger osv. han virker til å være intressert, men samtidig så føler jeg ikke han viser så mye romantiske følelser ovenfor meg. Vi snakker mye om alt mulig, men lite komplimanger jeg får eller at han forteller hva han føler/tenker ovenfor meg.

Jeg snakket litt med han om dette. Han forteller han er redd for å bli såret og vil ikke binde seg. Han sier han er redd jeg drar. Samtidig har han veldig mye press på seg iforhold til studier/eksamen.

Jeg ser også at han er aktiv på datingapper, daaaglig 😳

Hvordan ville du tenkt om det?

Anonymkode: e9c98...4f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo ikke dere eksklusive, så at han er på dating apper er vel helt greit?

Tenker at dere må møtes fysisk mye oftere om det skal oppstå romantiske følelser

Anonymkode: 28d4b...24f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker at dere må møtes fysisk mye oftere om det skal oppstå romantiske følelser

Joo det forstår jeg at vi burde møtes mere. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror ikke at man gidder å holde kontakten over så lenge om der ikke er interesse. Men dere må få til å møtes, så får dere ta det derifra om det oppstår følelser. 

Anonymkode: d87a5...b45

Skrevet

Han er redd for å bli såret/redd for å binde seg = frihet til å ha sex med flere uten å gjøre noe galt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at da var ikke han og jeg meant to be når han ikke får nok interesse for meg etter to måneder daglig kontakt til å slutte å jakte på andre damer. Hadde ikke giddet å fortsette å møte han eller skrive med han 

Anonymkode: 5f0fe...8aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ønsker å høre andre sine synspunkter på dette.

jeg har hatt kontakt med en mann daglig i to månder nu. Vi har ikke møttes så ofte på grunn av avstand, men vi har veldig god kjemi. Vi har både facetimet mye, snakket i telefon, meldinger osv. han virker til å være intressert, men samtidig så føler jeg ikke han viser så mye romantiske følelser ovenfor meg. Vi snakker mye om alt mulig, men lite komplimanger jeg får eller at han forteller hva han føler/tenker ovenfor meg.

Jeg snakket litt med han om dette. Han forteller han er redd for å bli såret og vil ikke binde seg. Han sier han er redd jeg drar. Samtidig har han veldig mye press på seg iforhold til studier/eksamen.

Jeg ser også at han er aktiv på datingapper, daaaglig 😳

Hvordan ville du tenkt om det?

La han gå, han er ikke interessert nok. Han holder deg på gress til noe bedre dukker opp. Du er verdt mer enn denne tullingen. En veldig enkel regel jeg har levd etter det siste året  er at om du lurer på om han er interessert, er han IKKE det. Hvis en mann er interessert, er det overhode ingen tvil, da vet du. Da får du meldinger, telefoner og han gjør alt han kan for å se deg så ofte som mulig. Masse lykke til!

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Sophie-Ann skrev (3 minutter siden):

La han gå, han er ikke interessert nok. Han holder deg på gress til noe bedre dukker opp. Du er verdt mer enn denne tullingen. En veldig enkel regel jeg har levd etter det siste året  er at om du lurer på om han er interessert, er han IKKE det. Hvis en mann er interessert, er det overhode ingen tvil, da vet du. Da får du meldinger, telefoner og han gjør alt han kan for å se deg så ofte som mulig. Masse lykke til!

Ding ding ding ding Bingo!!

Anonymkode: 7be5a...4ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 10.30):

Neei det har vi ikke snakket om. Men han har selv sakt at når han holder på med noen så roter han ikke med andre. Meeeen allikavel aktiv på datingapp.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi han ikke anser dere for å "holde på" med hverandre. Han virker lite interessert i deg, dessverre. Move on. 

Anonymkode: f7ad6...635

AnonymBruker
Skrevet

Hva han sier er en ting, hva han gjør er noe annet. Ingen er aktive på datingapper uten ønske om treff.

Anonymkode: 7dce9...798

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han har minimal interesse dessverre, men han merker at du har det, og han synes du er grei nok til at han ønsker å holde deg på gress i tilfelle noe bedre ikke dukker opp. 

Anonymkode: f93f7...774

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...