AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Kan man dra en mann etter øret og håret? Eller er det vold. F.eks hvis han ikke har oppført seg. F.eks han har vært full på byen, han kommer hjem. Jeg sier: dette er helt på grensen din drittunge. Kjefter og drar han etter håret og øret? Istedet for å diskutere, så dra han etter øret? Ta fram en tresleiv og gi slag på låret. Eller er det BDSM uten samtykke? Har hørt om ei vennine som drar mannen sin etter øret om han har oppført seg dårlig. Anonymkode: d2ad3...962
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Det er vold. Det er trossalt en voksen mann det er snakk om, uansett hvor idiot han er på fylla eller hva nå, så er ikke det konas ansvar. Anonymkode: 39f46...6b9 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 hva i alle dager. Jeg har to spørsmål. Hvilke menn er det du omgir deg dersom du føler behov for å dra han etter ørene eller slå han med en sleiv ? Hvorfor er du i situasjoner hvor du tenker at dette er et alternativ ? Jeg ville ALDRI slått min mann (eller noen!) med kjøkkenredskaper (eller noen ting for den saks skyld) og jeg har aldri hatt behov for å kjefte på han å kalle han så stygge ting. Men så oppfører han seg ikke som et villdyr heller. Anonymkode: cc044...bf9 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eller er det BDSM uten samtykke? Det kan også være BDSM med samtykke. Og er det ikke det, så er det fullstendig uakseptabelt og vold, JA! Anonymkode: 9d759...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva i alle dager. Jeg har to spørsmål. Hvilke menn er det du omgir deg dersom du føler behov for å dra han etter ørene eller slå han med en sleiv ? Hvorfor er du i situasjoner hvor du tenker at dette er et alternativ ? Jeg ville ALDRI slått min mann (eller noen!) med kjøkkenredskaper (eller noen ting for den saks skyld) og jeg har aldri hatt behov for å kjefte på han å kalle han så stygge ting. Men så oppfører han seg ikke som et villdyr heller. Anonymkode: cc044...bf9 Jeg bare lurte. Ei vennine av meg sa mannen har oppført seg dårlig så dro han etter øret, når han ikke oppfører seg skjer det. Så sa hun: det er en del av BDSM. Men det er fortsatt vold da. For mannen har oppført seg dårlig, og han blir nå utsatt for vold. Mener det ikke er BDSM Anonymkode: d2ad3...962
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 BDSM uten samtykke ER vold (eller overgrep alt ettersom hvilke handlinger det er snakk om) Anonymkode: f0b4d...85b 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bare lurte. Ei vennine av meg sa mannen har oppført seg dårlig så dro han etter øret, når han ikke oppfører seg skjer det. Så sa hun: det er en del av BDSM. Men det er fortsatt vold da. For mannen har oppført seg dårlig, og han blir nå utsatt for vold. Mener det ikke er BDSM Anonymkode: d2ad3...962 Hvis han samtykker til det og det er en del av spillet de to imellom, så er det deres form for BDSM. Anonymkode: 97d35...674
Gjest Chroma Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Alt kommer vel an på hva mannen føler om det. Er det en avtale de har og han er ok med det så er det vel greit. Hvis ikke er det vold og straffbart.
flusa Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 (endret) Herregud for en oppførsel..! Nei,dette er ikke greit. Det er vold! Hvorfor gjøre mot andre det man ikke vil at andre skal gjøre mot deg.. Endret 27. april 2023 av flusa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 Nei, bare nei.. BDSM handler om helt andre ting enn det TS beskriver i HI 🤯 Anonymkode: 39e67...a5d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Bytt ut mann med barn eller kvinne og så har du svaret ditt. Anonymkode: f8392...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå