AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg føler at broren til samboer har utnyttet oss lenge. Han flyttet til byen vår å fikk bo billig av oss mens han studerte, lånte bil, vi skaffet jobb til han både under og etter utdanning og han kom til oss å spiste oss ut av hus hver uke. Han tror han er konge og ser på seg selv som en «konge», og han mener at han er mye bedre enn alle andre virker det som. Ofte kom han utsultet hjem til oss og spiste til det ble tomt mens han bodde i byen. Når han var ferdig å spise så dro han! Han takket aldri for gavene vi kjøpte til han når det var bursdag og jul, og vi ble veldig tatt for gitt. Saken ble ikke bedre da han ordnet seg en kjæreste som er tidenes mest overfladiske og bitchy person!! Ja, hun er rett og slett frekk, overfladisk og veldig ufin imot oss og mange. Jeg syntes han er en snylter og han er i tillegg frekk, arrogant og veldig «jeg kan alt innstilling». Har prøvd å godta han og han latet som lenge, men etter at han sluttet å bry deg om oss og barna så orker jeg ikke å late som lengre. Han sluttet å besøke oss etter han fikk dame, og han har løyet til oss og barna mange ganger om at han er blitt syk og avlyst mange avtaler med barna. Barna er veldig glade i han, men han bryr seg lite om de. Trodde han brydde seg om oss, og trodde han oppriktig var en bra person men han baksnakker alt og alle rundt seg, og jeg ser at vi bare var en brikke i spillet hans. Er det innafor å ignorere han i dåpen? Eller hvordan forholde seg til en person som har såret oss mye.. Anonymkode: 74430...48b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Hvor gammel er han? Anonymkode: d8fa9...437
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Du snakker med han det du ønsker. Er det 0 så snakker du med noen andre. Du er ikke pliktig å snakke med han om du ikke vil. Uansett ikke hans være måte legge noen demper for festen du skal på. Og setter du def ned med den han liker minst, er det større sjanse for at han holder seg unna. Si bare hei. Superglad, også går du, om han kommer til deg. Anonymkode: f9f79...f36
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 La han leve sitt liv, ta en pause fra å innvitere han… Anonymkode: 7f4ed...880
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Tenker det er opp til samboeren din. Vil ikke han be broren sin så er det greit. Men han bør samtidig fortelle broren hvorfor. Anonymkode: 65b80...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Takk for råd! Har tatt en lang pause fra han spesielt etter at han ikke orket å komme å besøke oss etter julen, og begrunnet det med sykdom men på snap la han ut at han var på tidenes fest. Er drittlei av fyren! Anonymkode: 74430...48b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk for råd! Har tatt en lang pause fra han spesielt etter at han ikke orket å komme å besøke oss etter julen, og begrunnet det med sykdom men på snap la han ut at han var på tidenes fest. Er drittlei av fyren! Anonymkode: 74430...48b Slutt å forvente noe av han, ikke fortell barna at han kommer før han faktisk er der, la han være. Det er mitt råd. Faren min er ganske lik mot meg og mine barn. Anonymkode: 6ba71...ec8 2 2
Tuppeluri Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Vet ikke om det er din unges dåp eller en i familien sin dåp, but anyways. Det er barnet som er hovedfokuset i denne dåpen, ikke svogeren din. Regner med han har annen familie han kan snakke med der. Dere trenger ikke gjøre annet enn å si hei, også gå videre til andre å heller snakke med de. Hadde ihvertfall ikke ensa det noe mer tanke enn det 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 Jeg er i litt samme situasjon. Broren til mannen er en ekling, bryr seg ikke om andre enn seg selv. Og ja, verre etter han fikk dame. Når jeg skal holde selskap om en måned, så kommer jeg til å si kort "hei", og så ignorere dem resten av bursdagen. Det er min plan. Ellers i livet ghoster vi dem 100%. Anonymkode: 35265...988
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er i litt samme situasjon. Broren til mannen er en ekling, bryr seg ikke om andre enn seg selv. Og ja, verre etter han fikk dame. Når jeg skal holde selskap om en måned, så kommer jeg til å si kort "hei", og så ignorere dem resten av bursdagen. Det er min plan. Ellers i livet ghoster vi dem 100%. Anonymkode: 35265...988 Perfekt plan Han høres ut som en lignende type som broren til samboer Anonymkode: 74430...48b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 Jeg har kommet fram til st jeg skal sette han lengst unna meg. Det er min datter som skal døpes, og jeg vil ikke la han ødelegge denne dagen. Har egentlig mest lyst å bare ignorere han! Er så ferdige med denne mannen. Han har utnyttet oss så lenge å behandlet oss som søppel lenge! i tillegg tror han at han alltid kan komme hjem til oss, men det kan han ikke lengre. Anonymkode: 74430...48b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har kommet fram til st jeg skal sette han lengst unna meg. Det er min datter som skal døpes, og jeg vil ikke la han ødelegge denne dagen. Har egentlig mest lyst å bare ignorere han! Er så ferdige med denne mannen. Han har utnyttet oss så lenge å behandlet oss som søppel lenge! i tillegg tror han at han alltid kan komme hjem til oss, men det kan han ikke lengre. Anonymkode: 74430...48b Hørtes lurt ut. Bare holde avstand. Glemme vedkommende.. bare ignorere. Anonymkode: 35265...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå