AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Er det noen som har erfaring med å sette inn kontanter i butikk? Hva koster det og hvor lang tid tar det før pengene er på konto? Anonymkode: a758d...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Det koster ingenting så vidt jeg vet og pengene er på konto med en gang etter min erfaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Det koster ingenting så vidt jeg vet og pengene er på konto med en gang etter min erfaring Samme her, dnb innskudd på spar. Anonymkode: 4799d...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 Koster ingenting, og skal være på konto relativt kjapt. Maks innskudd er 20.000 pr transaksjon, men du kan så klart ta flere etter hverandre. Hilsen Kiwi ansatt med opplæring i Kontant i Butikk Anonymkode: 08dff...628 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Koster ingenting, og skal være på konto relativt kjapt. Maks innskudd er 20.000 pr transaksjon, men du kan så klart ta flere etter hverandre. Hilsen Kiwi ansatt med opplæring i Kontant i Butikk Anonymkode: 08dff...628 Takk 😊 Anonymkode: a758d...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå