Gå til innhold

Ville du vært fornøyd med vårt bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overtenker det meste. Vet det er vår dag og alt det der, men for at jeg skal kunne kose meg må jeg vite at gjestene også gjør det. 
Vielsen er samme sted som middagen og festen. Det er på et hotell hvor gjestene kan bo. Vi tar bilder først, så det ikke blir ventetid. 
Vi har lagt opp til cava og kanapeer etterpå. Halvannen time senere er det middag. Der er det en lett forrett, en stor hovedrett, og dessert. Det er ulike viner til hver rett og gjestene får påfyll ved behov. 

En time etter middagen er det kake, kaffe og avec. Vi har bryllupskaken, cupcakes i ulike smaker og snacksbord med godt utvalg. 

Så åpnes et siderom med dansegulv, gode høyttalere og lys. Musikken blir spilt fra ferdig liste på Spotify. Vi har valgt musikk fra 80 tallet og frem til nå. Da kan de som vil ta del i festen mens de som vil snakke eller bare kose seg uten for mye lyd og dans kan bli i hovedrommet eller trekke seg bort til sofagruppene. Det er også veranda rett utenfor. Alle gjestene vil få to valgfrie drikker hver som de kan bruke i baren. Ellers er all alkoholfri drikke inkludert.

Ved midnatt blir det nattmat. Festen avsluttes kl. 02. 

Vi har hele veien prøvd å tenke på hva de fleste vil like samtidig som vi blir fornøyde. Vi har også valgt å kjøpe en kake og cupcakes da det er et stykke å reise og vi vil ikke at gjestene skal måtte stresse med å bake.

Ville du syntes det var kjipt at det ikke var fri bar? Eller at det ikke var vanlig kakebord? Noe annet du ikke hadde likt?

Bryllupet er i september så det er fremdeles tid til å gjøre endringer.

Anonymkode: dbc8c...b4a

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt perfekt ut :) masse lykke til. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det høres veldig bra ut.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Høres supert ut. Kan ikke komme på noen endringer som burde gjøres. Lykke til med dagen!

(Si ifra på forhånd at det ikke er helt fri bar, så de sørger for å ha med seg litt penger om de ønsker å drikke mer)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres topp ut! Vi gikk for fri bar, jeg angrer den dag i dag. Dyrt og en gjeng sørpefulle folk som lagde dårlig stemning. Ett annerledes kakebord er jo bare gøy :) 

Anonymkode: 9e2a6...cbf

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig bra ut 😊

Anonymkode: ef735...10c

AnonymBruker
Skrevet

Er snacksbordet bare til kaken, eller blir det stående? Er godt med litt salt snacks utover. 

Ellers høres dette helt topp ut🤩

Anonymkode: d6125...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Høres flott ut😄

Anonymkode: 9ad9a...c52

AnonymBruker
Skrevet

Høres supert ut! 

Anonymkode: 0b78d...261

AnonymBruker
Skrevet

Eneste som slår meg er at det kanskje er for mye spising.

#1      Etter vielsen: Cava og kanapeer.
#2      1,5 time senere, middag: Lett forrett, en stor hovedrett, og dessert. 
#3      1 time etter middagen: Kake (bryllupskake, cupcakes, snacksbord) samt kaffe og avec
#4      Ved midnatt blir det nattmat. 

Jeg ville overveie å ta bryllupskaken om ettermiddagen (sammen med cava og kanapeer) og avsette litt mere tid til det. Dvs skubbe middagen litt. Og videre kutte ut spising #3. For jeg tror ikke folk er sultne igjen så kort tid etter middagen, før dansegulvet er åpnet. Det blir synd hvis folk bare tenker «Sh-t, jeg er mett!» ved synet av bryllupskaken. Man kan stille salte snacks frem senere etter middagen uten at det blir enda en spisesesjon. 

Anonymkode: c378a...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt topp bryllup! Gratulerer til dere 💗

Anonymkode: ccf5a...ee1

Skrevet

Eneste jeg ville satt fingeren på er at jeg synes det er alt for kort tid mellom middag og kaker. Samt viktig å gi beskjed om at det ikke er fri bar til festen slik at folk har med seg kort o.l

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt fint ut det, lykke til!

Vi hadde fri bar i vårt bryllup men det ble veldig lite brukt. 

Anonymkode: e05f5...e85

AnonymBruker
Skrevet

Høres glimrende ut!

Anonymkode: a0a9b...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra. Jeg hadde nok gått for fri bar. Og droppet nattmaten, ingen er sulten etter et fråtselag og snacks står vel fremme hele kvelden.

Anonymkode: f2a08...b8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres helt nydelig ut! 

Jeg synes det er topp med nattmat, men jeg spiser lite kake. Liker best salt og "ordentlig mat". Fint at det er noe for alle! :) 

Det er lurt å opplyse om at man kanskje må ha med eg kort eller kontanter, men ellers synes jeg ikke det gjør noe at det ikke er fri bar når dere serverer såpass mye i forkant. Med cava, rikelig med vin til middagen og avec pluss to gratis drinker etterpå er nok ikke behovet til de fleste så stort for så mye mer, så det er ikke sikkert det hadde kostet dere så mye, men. 

Anonymkode: d46d1...796

• Liker 2
Skrevet

Høres superfint ut!

Det eneste jeg tenker er at kanskje dere bør ha en kake for folk som kanskje har glutenallergi eller lignende? Om ikke bryllupskaken eller cupcakesa er dette da? Og opplys på forhånd om at det ikke er fri bar :)

Dette blir knall TS!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg overtenker det meste. Vet det er vår dag og alt det der, men for at jeg skal kunne kose meg må jeg vite at gjestene også gjør det. 
Vielsen er samme sted som middagen og festen. Det er på et hotell hvor gjestene kan bo. Vi tar bilder først, så det ikke blir ventetid. 
Vi har lagt opp til cava og kanapeer etterpå. Halvannen time senere er det middag. Der er det en lett forrett, en stor hovedrett, og dessert. Det er ulike viner til hver rett og gjestene får påfyll ved behov. 

En time etter middagen er det kake, kaffe og avec. Vi har bryllupskaken, cupcakes i ulike smaker og snacksbord med godt utvalg. 

Så åpnes et siderom med dansegulv, gode høyttalere og lys. Musikken blir spilt fra ferdig liste på Spotify. Vi har valgt musikk fra 80 tallet og frem til nå. Da kan de som vil ta del i festen mens de som vil snakke eller bare kose seg uten for mye lyd og dans kan bli i hovedrommet eller trekke seg bort til sofagruppene. Det er også veranda rett utenfor. Alle gjestene vil få to valgfrie drikker hver som de kan bruke i baren. Ellers er all alkoholfri drikke inkludert.

Ved midnatt blir det nattmat. Festen avsluttes kl. 02. 

Vi har hele veien prøvd å tenke på hva de fleste vil like samtidig som vi blir fornøyde. Vi har også valgt å kjøpe en kake og cupcakes da det er et stykke å reise og vi vil ikke at gjestene skal måtte stresse med å bake.

Ville du syntes det var kjipt at det ikke var fri bar? Eller at det ikke var vanlig kakebord? Noe annet du ikke hadde likt?

Bryllupet er i september så det er fremdeles tid til å gjøre endringer.

Anonymkode: dbc8c...b4a

Høres bra ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Veldig bra. Jeg hadde nok gått for fri bar. Og droppet nattmaten, ingen er sulten etter et fråtselag og snacks står vel fremme hele kvelden.

Anonymkode: f2a08...b8e

Nattmat er da normalt i bryllup, brennsnut/betasuppe/sodd osv

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt OK ut, ingenting å klage på. 

Anonymkode: d32a4...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...