AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 ..Kun for å chatte og flørte med damer? Anonymkode: 9e2d9...7bd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Ser at dette er lagt inn under Singelliv og dating, men må bare svare likevel. Hva skjer generelt med at mannfolk tar kontakt på Wordfeud for å flørte/whatnot? Jeg er der for å spille😅 Eksempel: Wordfeud- mann: Hei! Jeg: Hei! Han: Singel? Jeg: Nei, er gift😄 Han: Hva sier mannen din til at du snakker med andre mannfolk, da? Jeg (inni meg): Hæ?👀 *avslutter spillet* Anonymkode: 80e71...cea 13 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Det er fint, men tror ikke det gjelder majoriteten🫣 Anonymkode: 9e2d9...7bd
flusa Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Jeg får heldigvis ikke slike meldinger ei heller spillere lenger,har blokkert x antall spillere pga dette.. Er helt tragisk.. Har kun mine faste spillere, kun damer også mannen min🙈 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 flusa skrev (22 minutter siden): Jeg får heldigvis ikke slike meldinger ei heller spillere lenger,har blokkert x antall spillere pga dette.. Er helt tragisk.. Har kun mine faste spillere, kun damer også mannen min🙈 Lurt! Jeg skifta profilbilde til en sykkel😂 Har blitt mindre etter det. Anonymkode: 80e71...cea 4 2
flusa Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurt! Jeg skifta profilbilde til en sykkel😂 Har blitt mindre etter det. Anonymkode: 80e71...cea Hahah,så kult!😅 Jeg har bilde av meg&mannen min,det har jeg hatt i alle år. Likevel fikk jeg stadig meldingsforespørsler fra kåte griser..😵 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 flusa skrev (14 minutter siden): Hahah,så kult!😅 Jeg har bilde av meg&mannen min,det har jeg hatt i alle år. Likevel fikk jeg stadig meldingsforespørsler fra kåte griser..😵 altså mannfolk er desperate de prøver seg over alt der de får sjansen. jeg spiller ikke wordfeud og nå frista det enda mindre å prøve seg der. ha ha ha. ikke i ett spill en gang kan en få være i fred lissom. Eller de som bare kommer rett inn på snapchat, eller skype... hvordan i alle verden gidder de bare å søke opp randome folk på den måten? Håper de møter på ei dame som møter dem og slår dem gul og blå en gang så kanskje de begrenser seg litt. Ironisk sagt. De trenger å få seg en støkk når de holder på sånn. 2
flusa Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): altså mannfolk er desperate de prøver seg over alt der de får sjansen. jeg spiller ikke wordfeud og nå frista det enda mindre å prøve seg der. ha ha ha. ikke i ett spill en gang kan en få være i fred lissom. Eller de som bare kommer rett inn på snapchat, eller skype... hvordan i alle verden gidder de bare å søke opp randome folk på den måten? Håper de møter på ei dame som møter dem og slår dem gul og blå en gang så kanskje de begrenser seg litt. Ironisk sagt. De trenger å få seg en støkk når de holder på sånn. Uff,ja det er bare tragisk.. Har fått endel,forespørsler både snap,fb og instagram og.. Hva ER det,med.disse.mannfolka..😵🙄 Mannen er oppgitt han og, 'alle menn er slik',sier han.. Nei,han er helt motsatt,heldigvis. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 Åja er han det flusa? 🙈 Anonymkode: f3422...8b4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 Gifte/opptatte menn opererer over ALT! Anonymkode: 27310...9c3 1
Pingvinen Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Dette har jeg opplevd flere ganger. Veldig irriterende. Det er ikke en datingside 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 Det er vel ikke bare gifte og opptatte menn som driver med dette? Jeg er mann og har nettopp begynt å spille wordfeud. Opplever ofte at når jeg starter et spill med en tilfeldig person og den tilfeldige personen er en mann så avbryter han spillet. Dette bekrefter vel det mange sier her inne... Har hørt at damer kan slite med dette og av prinsipp starter jeg aldri noen samtale. Jeg er der fordi det er gøy å spille av og til. Har ingen intensjoner om å finne en kjæreste der. Anonymkode: a78e6...4e3 1
Gjest Lurven Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 flusa skrev (9 timer siden): Jeg får heldigvis ikke slike meldinger ei heller spillere lenger,har blokkert x antall spillere pga dette.. Er helt tragisk.. Har kun mine faste spillere, kun damer også mannen min🙈 Kan vi spille? Låver å ikke flörte sånn
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 Skjer det noe med dem da? Anonymkode: 478bd...269
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #15 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lurt! Jeg skifta profilbilde til en sykkel😂 Har blitt mindre etter det. Anonymkode: 80e71...cea Jeg har et tre av nettopp samme grunn. Orker ikke chatte med creepy mannfolk. Anonymkode: 3eabc...17e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #16 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel ikke bare gifte og opptatte menn som driver med dette? Jeg er mann og har nettopp begynt å spille wordfeud. Opplever ofte at når jeg starter et spill med en tilfeldig person og den tilfeldige personen er en mann så avbryter han spillet. Dette bekrefter vel det mange sier her inne... Har hørt at damer kan slite med dette og av prinsipp starter jeg aldri noen samtale. Jeg er der fordi det er gøy å spille av og til. Har ingen intensjoner om å finne en kjæreste der. Anonymkode: a78e6...4e3 Nei, men hvis man er singel så er det ikke noe problem heller egentlig. Hvis man ikke ønsker å snakke med noen tar man bare ett nøytralt bilde feks.. Problemet er jo når disse opptatte mennene ønsker å flørte der, samt dele kontaktinfo. Det er det Mye av. Er det ingen som er trofaste lenger lurer jeg på. Anonymkode: 9e2d9...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #17 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er fint, men tror ikke det gjelder majoriteten🫣 Anonymkode: 9e2d9...7bd Jeg er dame 25 og kan ikke bruke wordfeud uten å bli sjekka opp av menn på 40+ Det er kanskje ikke alle men én er for mange Anonymkode: 54c78...77c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #18 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurt! Jeg skifta profilbilde til en sykkel😂 Har blitt mindre etter det. Anonymkode: 80e71...cea Håper det ikke er damesykkel......det er nok til å tenne meg. Anonymkode: 3f43a...c52
Million Skrevet 27. april 2023 #19 Skrevet 27. april 2023 (endret) Jeg har navnet mitt (fornavn) + siste to tall i fødselsåret mitt som brukernavn på Wordfeud, så jeg slipper unna alle de yngre smågrisene. Men det kommer en og annen melding fra de mer voksne karene når jeg innleder nye spill med tilfeldige motstandere. Ofte så bare MÅ de sende melding med en gang og begynne og spørre en ut!? Hva er vitsen med det? Vi skal spille, ikke flørte og bli kjent! Har avslått flere nye spill fra sånne fyrer. Endret 27. april 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #20 Skrevet 27. april 2023 Jeg spilte med en kar på Wordfeud, og han laget KUN seksuelle ord i spillet 😂 Det endte med at jeg skrev mest mulig avtegnende ord som f.eks fis, kaviar og incel! Anonymkode: 93048...f49 6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå