AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Da er det ekstremt viktig å sette grenser. Omgås gode mennesker, styre unna de som stjeler energi eller får deg til p føle deg dårlig. Herregud så mye bedre jeg har det etter jeg ryddet opp i vennelista mi. har sikt ut flere som bare tar og tar og tar, som brukte meg som søppelbøtte. Så befriende å tenke på seg selv, ha respekt for seg selv. anbefales Anonymkode: 22ce2...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og ellers? Anonymkode: 1b8bf...c83 Hva reagerte du på i innlegget mitt siden du svarte slik? Er du en av «de» som sliter ut folk og følte deg truffet? Anonymkode: 22ce2...ddc 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva reagerte du på i innlegget mitt siden du svarte slik? Er du en av «de» som sliter ut folk og følte deg truffet? Anonymkode: 22ce2...ddc Les Hi. Hva er det som skiller deg fra folk som bare tar? Du vil jo bare være venner med som gir til deg etter hva jeg skjønner. Anonymkode: e430d...bf1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Dette. Har du lest "48 laws of power" og "the 33 strategy of war" av Robert Greene? Hvis ikke så anbefaler jeg den. Robert Greene er innenfor mye av det samme tema, spesielt når det kommer til venner. Du må se og dømme alt og alle, SPESIELT vennene dine. Se folk for hvem de virkelig er og ikke hva du vil at de skal være. Da blir det enklere å skille hvem som er din ekte venn og hvem som er fiende. Anonymkode: f6ea1...88a 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les Hi. Hva er det som skiller deg fra folk som bare tar? Du vil jo bare være venner med som gir til deg etter hva jeg skjønner. Anonymkode: e430d...bf1 Hvem ønsker å ha venner som bare tar? Som ikke gir noe tilbake? Ikke lytter, ikke viser interesse for deg, men bruker deg til sin egen fordel? hva som skiller meg og folk som bare tar? nesten hele livet har jeg blitt brukt som hobbypsykolog, den som stiller opp for andre, henter, kjører, lytter og trøster, hjelper til med oppussing - lista er lang. Det er det som skiller meg og folk som bare tar. Denne karusellen orker jeg ikke henge på lengre. Nei, jeg ønsker ikke ha venner som bare gir. Jeg ønsker å ha venner som gir og tar. En balanse der begge parter blir sett og hørt. Jeg har flest slike venner heldigvis. Men jeg har nå silt ut 3 venner som nesten har spist meg opp. Det føles befriende og godt. Jeg vil bestemme over eget liv. Jeg vil ikke ha tlf på natta mer fordi en venn trenger å prate.. jeg vil ha fred og sove når jeg skal på jobb. De får finne seg en psykolog å lufte seg på eller andre. Jeg er hvertfall ferdig med å være dumsnill for folk som utnytter. nå skal jeg bruke tiden min på de jeg får energi og glede av å være sammen med. Anonymkode: 22ce2...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå