AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Jeg skal ikke si at noen ting er sikkert hun kan jo alltids endre mening. Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å ende opp med å ha sex med en kvinne som er en av de vakkreste kvinnene på planeten. Og det er ikke noe jeg sier for å overdrive, jobben hennes som hun liker å tøyse om det er å se pen ut for å selge alle slags ulike produkter med utseendet sitt. Jeg har merket hvordan folk har sett på oss når vi har vært på date, en blanding av at de ikke skjønner det og så enten bli sett ned på eller godkjennende blikk til og med et par tommler opp når hun har vært snudd og jeg så dem bak henne. Jeg er kanskje ikke verdens styggeste, men i starten ventet jeg på at noen skulle komme med skjult kamera og si at det var en prank. Så uasannsylig er det, men hun virker ikke som å tro at det er noe problem, har snakket om at hun gjerne ville ta ting videre i helgen da vi enda ikke har hatt sex, ikke gjort noe mer enn å kline litt noen stunder. Jeg er ikke ny til gamet men det føles som at jeg er det, jeg får ikke til å sove. Klarer ikke å la være å tenke at med tanke på hvor mye hun kan tenne meg bare når vi har kost og jeg har måttet gå å bytte bokser etter en stund slik at det ikke skulle bli lukt pga precum. Er nervøs for selv om jeg har plan å bygge opp til langt forspill og være sikker på at hun har får kommet minst en gang, helst to, tre gjør heller ingenting ved å ha gått ned på og varmet henne opp først. Men nervene kommer fortsatt over at jeg ikke tror jeg vil holde ut noe lenge. Hvordan burde jeg håndtere situasjonen når hun er så utenfor min liga allerede er de best å annerkjenne de følelsene på forhånd, eller late som at hun er hvem som helst og jeg bare ble for tent av å se henne komme først? Anonymkode: dd2a6...22f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Får håpe hun er like vakker som person og da som hun er vakker utvendig. Jeg går etter indre vakkerhet enn ytre vakkerhet. Et vakkert ansikt vil falme og bli rynkete med årene, men et vakkert sinn vil bestå til døden. Jeg velger det siste. Lykke til. Anonymkode: ea705...43b 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Langt foreplay og slikke hun til to orgasmer før du fingrer henne og penetrerer henne. Når du kjenner at du holder på å komme så trekk deg ut og begynn å slikke henne intenst så hun får fortsette stimuli mens du får en pause fra stimuli, så etter noen minutter penetrerer du henne igjen. Da er det helt i orden at du kommer. Lykke til 🙂 Anonymkode: f415b...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får håpe hun er like vakker som person og da som hun er vakker utvendig. Jeg går etter indre vakkerhet enn ytre vakkerhet. Et vakkert ansikt vil falme og bli rynkete med årene, men et vakkert sinn vil bestå til døden. Jeg velger det siste. Lykke til. Anonymkode: ea705...43b For et kvinnefiendtlig innlegg når du tar utgangspunkt i at pene kvinner er dumme eller ikke bra på innsiden. Det går fullt an å være pen, smart og flott sjel. Gratulerer med avsporingen forresten, ingen spurte deg om dine tanker, han spurte om råd for situasjonen han forventer seg. Anonymkode: f415b...aa1 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Hvis du skulle komme veldig fort så ikke gjør det til noen big deal, bare si hun tenner deg så mye, også fortsetter du akten ved å fingre og slikke henne og beføle hele kroppen hennes til hun også kommer. Ikke bare legg deg over på siden og beklage deg. Ei det og rett opp for det Ikke begynn å snakk om noe ligaer og det der. Anonymkode: f415b...aa1 5 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Tenker du bare med pikken eller liker du faktisk denne jenta? På meg virker det som at du bare vil ned i buksen hennes, så du kan skryte av det etterpå fordi "hun er så pen". Isåfall bør du ta deg en realitetssjekk på egne moraler og verdier. Om du faktisk er seriøst med denne jenta, er det beste rådet jeg kan gi deg er å roe ned og ikke overtenke. Kommer du raskt, ja da er ikke det verdens undergang. Ta en runde 2 senere på dagen da. Det er når man overtenker og stresser at ting går "galt":) Anonymkode: 15037...b71 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Hallo folkens?? Flere som burde vært i seng for en stund siden? I call B U L L S H I T: "godkjennende blikk til og med et par tommler opp når hun har vært snudd og jeg så dem bak henne" *Ting som aldri skjedde* Altså!!! 🥲🥲 Anonymkode: 83833...395 4 11
tøydokka Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Du må få henne til å føle seg bra som person og anerkjenne sider av henne som ikke er utseendetelatert. Mange usedvanlig pene mennesker finner sin verdi i utseende, for det er det de får positiv respons på, og kan bli utrygg på at de er "noe mer". Og ingen dame vil bare være en pyntedukke i et forhold. Og når det kommer til din plan om å få henne til å komme så og så mange ganger fordi du skal gå ned på henne, altså. Flott det viss hun liker å bli slikket, men det er ikke alle damer som får noe ut av det. Et tips er å ikke planlegge å gjøre noe seksuelt med noen før du vet de vil. 1 2
ClausSaus Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal ikke si at noen ting er sikkert hun kan jo alltids endre mening. Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å ende opp med å ha sex med en kvinne som er en av de vakkreste kvinnene på planeten. Og det er ikke noe jeg sier for å overdrive, jobben hennes som hun liker å tøyse om det er å se pen ut for å selge alle slags ulike produkter med utseendet sitt. Jeg har merket hvordan folk har sett på oss når vi har vært på date, en blanding av at de ikke skjønner det og så enten bli sett ned på eller godkjennende blikk til og med et par tommler opp når hun har vært snudd og jeg så dem bak henne. Jeg er kanskje ikke verdens styggeste, men i starten ventet jeg på at noen skulle komme med skjult kamera og si at det var en prank. Så uasannsylig er det, men hun virker ikke som å tro at det er noe problem, har snakket om at hun gjerne ville ta ting videre i helgen da vi enda ikke har hatt sex, ikke gjort noe mer enn å kline litt noen stunder. Jeg er ikke ny til gamet men det føles som at jeg er det, jeg får ikke til å sove. Klarer ikke å la være å tenke at med tanke på hvor mye hun kan tenne meg bare når vi har kost og jeg har måttet gå å bytte bokser etter en stund slik at det ikke skulle bli lukt pga precum. Er nervøs for selv om jeg har plan å bygge opp til langt forspill og være sikker på at hun har får kommet minst en gang, helst to, tre gjør heller ingenting ved å ha gått ned på og varmet henne opp først. Men nervene kommer fortsatt over at jeg ikke tror jeg vil holde ut noe lenge. Hvordan burde jeg håndtere situasjonen når hun er så utenfor min liga allerede er de best å annerkjenne de følelsene på forhånd, eller late som at hun er hvem som helst og jeg bare ble for tent av å se henne komme først? Anonymkode: dd2a6...22f Selv svært vakre kvinner promper i søvne. Selv svært vakre kvinner kryper inn i armkroken din og kommer med betroelser. Selv svært vakre kvinner er usikre på seg selv. Hva er det du er nervøs for? Hun er et menneske, hun som alle andre. Du ser på henne som en "ting". Slutt med det. 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenker du bare med pikken eller liker du faktisk denne jenta? På meg virker det som at du bare vil ned i buksen hennes, så du kan skryte av det etterpå fordi "hun er så pen". Isåfall bør du ta deg en realitetssjekk på egne moraler og verdier. Om du faktisk er seriøst med denne jenta, er det beste rådet jeg kan gi deg er å roe ned og ikke overtenke. Kommer du raskt, ja da er ikke det verdens undergang. Ta en runde 2 senere på dagen da. Det er når man overtenker og stresser at ting går "galt":) Anonymkode: 15037...b71 Jeg skjønner at det kunne framstå slik, jeg var trøtt og sliten men fikk ikke til å sove fordi jeg var, og er fortsatt veldig nervøs men fått roet meg litt ned. Bare så det er sagt det er ikke jeg som har prøvd å ta det til neste steget, hadde hun bare ville tilbringt helgen sammen uten sex så helt greit for meg. Jeg benekter ikke at jeg er utrolig tiltrukket av henne, men selv om jeg ikke var blind og syntes hun var attraktiv første gang jeg så henne. Var det ikke før vi begynte å snakke, fant ut vi har mye tilfelles at jeg ble interessert i henne. Jeg har aldri hatt eller vært interessert i et ONS så hadde vi ikke klaffet hadde jeg ikke kommet til å prøve å fortsette bare for å se om jeg kunne fått henne til sengs. Når vi da samme kveld endte opp i leiligheten hennes hvor hun stolt viste meg samlingen sin. Fikk jeg hakeslepp og tenkte "okej hvor er de skjulte kamerane for dette må være noe youtube prank opplegg." Det var ikke meningen at jeg skulle være der så lenge, jeg følgte henne hjem og hun spurte om jeg ville se samlingen før jeg dro hjem. Men bare naturlig endte opp med å sitte oppe hele natten for å snakke. Vi har mye av de samme verdiene og livssyn samtidig som det var områder hvor vi kanskje tenkte litt anderledes og isteden for å bare snakke henne etter munnen gav jeg henne mine tanker. Noe som hun senere har sagt gjorde at hun satte meg i respekt fordi hun liker å diskutere og lære uten at diskusjonen skal bli aggressiv. Mens jeg ble dypt imponert over hennes planer framover, ikke fordi jeg trodde hun ikke hadde noe mellom ørene. Hun bare var veldig åpen om at hun var klar over at det hun gjør nå er ikke noe hun kan gjøre for alltid, og ikke er noe hun har lyst til å gjøre for alltid heller. Det bare har tillatt henne å ikke behøve å tenke på økonomi så hun vil kunne leve resten av livet sitt å gjøre ting hun virkelig brenner for. Vi har også samme interesse å følge i foreldrene våre sine fotspor på visse områder. Det var kanskje dumt å starte innlegget overhode, eller nevne noe om utseende, sannheten er den jeg fikk panikk og det hadde nok kommet til å skje uansett hvor bra hun ser ut. Utifra all den tiden vi har tilbringet sammen vil hun forsatt vært drømme dama. All den kleine tiden som kan skje i starten hvor man knapt tør å innrøme at man går på toalettet for å sette det litt på spissen eller ikke takle et stille øyeblikk. Føles som at vi har skippet alt det, jeg er bare redd for at siden hun virker giret på å ta det videre at vi vil nå komme til å treffe en vegg hvor hun vil bli skuffet og miste interessen pga det. Tenker jeg rasjonelt med tanke på hva slags person hun er så tror jeg nok hun vil gi meg noen sjanser på å gjøre det bedre. Skulle bare ønske at hun ikke hadde måttet finne seg i å må gi meg noen sjanser, jeg vil så gjerne at hun skal få en nytelsesfull opplevelse. Det er en stund siden jeg har hatt kjæreste nå, og for meg når det kommer til soverommet har jeg bestandig følt at det er viktig at dama jeg er med ikke føler som at hun har blitt utnyttet av noen som bare er interessert i egen nytelse. Det er ikke spesielt vanskelig for meg å nyte hver lille minste ting, den første kjæresten min var faktisk mer interessert i sex enn kos. Jeg måtte tilslutt spørre henne om jeg kunne få 5-10 minutter etterpå vi var ferdige da jeg ønsket den nærheten. Anonymkode: dd2a6...22f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg skal ikke si at noen ting er sikkert hun kan jo alltids endre mening. Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å ende opp med å ha sex med en kvinne som er en av de vakkreste kvinnene på planeten. Og det er ikke noe jeg sier for å overdrive, jobben hennes som hun liker å tøyse om det er å se pen ut for å selge alle slags ulike produkter med utseendet sitt. Jeg har merket hvordan folk har sett på oss når vi har vært på date, en blanding av at de ikke skjønner det og så enten bli sett ned på eller godkjennende blikk til og med et par tommler opp når hun har vært snudd og jeg så dem bak henne. Jeg er kanskje ikke verdens styggeste, men i starten ventet jeg på at noen skulle komme med skjult kamera og si at det var en prank. Så uasannsylig er det, men hun virker ikke som å tro at det er noe problem, har snakket om at hun gjerne ville ta ting videre i helgen da vi enda ikke har hatt sex, ikke gjort noe mer enn å kline litt noen stunder. Jeg er ikke ny til gamet men det føles som at jeg er det, jeg får ikke til å sove. Klarer ikke å la være å tenke at med tanke på hvor mye hun kan tenne meg bare når vi har kost og jeg har måttet gå å bytte bokser etter en stund slik at det ikke skulle bli lukt pga precum. Er nervøs for selv om jeg har plan å bygge opp til langt forspill og være sikker på at hun har får kommet minst en gang, helst to, tre gjør heller ingenting ved å ha gått ned på og varmet henne opp først. Men nervene kommer fortsatt over at jeg ikke tror jeg vil holde ut noe lenge. Hvordan burde jeg håndtere situasjonen når hun er så utenfor min liga allerede er de best å annerkjenne de følelsene på forhånd, eller late som at hun er hvem som helst og jeg bare ble for tent av å se henne komme først? Anonymkode: dd2a6...22f Hr du sett henne uten sminke og alt mulig dilldall? Jeg mener UTEN sminke, uten påtegna øyenbryn. Ikke "uten sminke" (lett mascara og øyenbryn) Anonymkode: 77686...c4c
Bombasi Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 (endret) Siden du er så i skyene, er så gira og overtenker noe vanvittig, så er ikke den største jobben du har mot henne, men med deg selv for å unngå prestasjonsangst. Just saying. Lykke til Endret 27. april 2023 av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 tøydokka skrev (9 timer siden): Du må få henne til å føle seg bra som person og anerkjenne sider av henne som ikke er utseendetelatert. Mange usedvanlig pene mennesker finner sin verdi i utseende, for det er det de får positiv respons på, og kan bli utrygg på at de er "noe mer". Og ingen dame vil bare være en pyntedukke i et forhold. Og når det kommer til din plan om å få henne til å komme så og så mange ganger fordi du skal gå ned på henne, altså. Flott det viss hun liker å bli slikket, men det er ikke alle damer som får noe ut av det. Et tips er å ikke planlegge å gjøre noe seksuelt med noen før du vet de vil. Jeg håper svaret mitt overfor sier mer til det at det er ikke bare utseende som gjelder. Jeg innser at fokuset på det var en dum måtte å framlegge det på. Når poenget var at jeg er redd for at når stunden kommer vil hun tenne meg for mye for fort at jeg vil miste kontroll og ikke klare å holde tilbake tidlig utløsning. Jeg skal selvfølgelig ikke tvinge hodet mitt mellom beina på henne hvis det er noe hun ikke liker og bare ønsker å bli penetrert av penis. Men jeg må si den tanken skremmer meg mer hvis jeg jeg ikke klarer å bringe henne til orgasme på det viset på en runde to eller tre. Grunnen til at jeg planlegger overhode er at hun har vært ganske tydelig på at hun vil ha sex. Det bare aldri streifet meg at oralsex ikke kom til å være en del av det, da begge eksene mine kunne komme men var både vanskeligere for dem å komme ved bare PiV, og orgasmen deres var ikke like kraftig som med munn, fingre og eventuelt leker. Anonymkode: dd2a6...22f
Sparkling_Pink Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 Dere kommer godt overens, det burde være mulig å snakke, le og ha dialog med henne om sex og hvordan det funker best for dere begge. Hva som gir henne nytelse, er et fint spørsmål å starte med når dere er klar for å komme inn på temaet. Det viktigste med å ha en pen partner er at du ikke blir stresset over at hun er smellvakker. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #15 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hr du sett henne uten sminke og alt mulig dilldall? Jeg mener UTEN sminke, uten påtegna øyenbryn. Ikke "uten sminke" (lett mascara og øyenbryn) Anonymkode: 77686...c4c Det har jeg gjort ja, hun har en utrolig flott naturlig skjønnhet som jeg egentlig foretrekker over de få gangene jeg har sett henne være super sminket. Ja jeg liker når hun lager enkel tynn svart strek rundt øynene for å gjøre dem litt mer markante. Men synes ikke hun var noe mindre vakker når jeg en gang kjørte henne til en jobb tidlig på morgenen og hun ikke hadde noe på seg fordi de skulle sminke henne der. Jeg måtte gå lengre tid for å se eksene uten sminke hvor de prøvde å unngå det så lenge som mulig. Hun tok det glimrende med ro, prøvde ikke å skjule seg med solbriller eller noen ting. Anonymkode: dd2a6...22f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #16 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg gjort ja, hun har en utrolig flott naturlig skjønnhet som jeg egentlig foretrekker over de få gangene jeg har sett henne være super sminket. Ja jeg liker når hun lager enkel tynn svart strek rundt øynene for å gjøre dem litt mer markante. Men synes ikke hun var noe mindre vakker når jeg en gang kjørte henne til en jobb tidlig på morgenen og hun ikke hadde noe på seg fordi de skulle sminke henne der. Jeg måtte gå lengre tid for å se eksene uten sminke hvor de prøvde å unngå det så lenge som mulig. Hun tok det glimrende med ro, prøvde ikke å skjule seg med solbriller eller noen ting. Anonymkode: dd2a6...22f Det høres ut som at dere passer sammen 😂😂😂 Anonymkode: 77686...c4c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #17 Skrevet 27. april 2023 Men alvorlig talt, fyren er fullstendig viklet inn i sine egne drømmer og fantasier, ellers er han psykotisk/typisk stalker og innbiller seg at han har et forhold til noen. Begriper ikke at det er mulig å ta det han skriver seriøst, det lyser jo C R A P. x) Anonymkode: 83833...395 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #18 Skrevet 27. april 2023 En ting er fokuset ditt på det ytre, men du fremstår som usikker på nivå med en tenåring uten seksuell erfaring. Dette høres ut som en svært utroverdig kioskroman, evt som en tenåringsfantasi. Heller mot det siste. Anonymkode: 6fc46...54c 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #19 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men alvorlig talt, fyren er fullstendig viklet inn i sine egne drømmer og fantasier, ellers er han psykotisk/typisk stalker og innbiller seg at han har et forhold til noen. Begriper ikke at det er mulig å ta det han skriver seriøst, det lyser jo C R A P. x) Anonymkode: 83833...395 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En ting er fokuset ditt på det ytre, men du fremstår som usikker på nivå med en tenåring uten seksuell erfaring. Dette høres ut som en svært utroverdig kioskroman, evt som en tenåringsfantasi. Heller mot det siste. Anonymkode: 6fc46...54c Dere har altså aldri hatt ekstreme sommerfulger i magen til det punkte hvor dere kanskje har tanker som dummer dere ut? Vært nervøs for å gjøre noe feil når det kommer til noen dere virkelig liker? Jeg har vært med bare to stykker i mitt liv, vært singel så lenge og ikke hatt sex siden. Så det føles nærmest som at jeg starter fra scratch. Beklager at følelsene mine av å ikke vær god nok har tatt litt over forstanden og plaget dere til det punkte hvor dere tror jeg enten er fyren fra You eller patetisk tennåring. Anonymkode: dd2a6...22f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #20 Skrevet 27. april 2023 Sparkling_Pink skrev (48 minutter siden): Dere kommer godt overens, det burde være mulig å snakke, le og ha dialog med henne om sex og hvordan det funker best for dere begge. Hva som gir henne nytelse, er et fint spørsmål å starte med når dere er klar for å komme inn på temaet. Det viktigste med å ha en pen partner er at du ikke blir stresset over at hun er smellvakker. Det stemmer nok, beklager om jeg virker overfladisk og som om usteendet er det som er viktig med henne. Jeg har vært og oppført meg helt normalt med henne og generelt sett. Bare når det ble tydelig at hun var klar for mer kom det fram i fokus for meg alle de små tankene jeg har prøvd å ignorere, og redsel for å skuffe henne seksuelt ble veldig sterk. Uten å gå kjempe langt inn på det, burde jeg teste ut vannet på forhånd enten ved å spøke litt med det, eller vær litt mer direkt og ærlig. Si at hun faktisk ser så bra ut at jeg er noe nervøs når det kommer til å klare å holde ut noe særlig lenge første gang. Eller bør jeg unngå emnet om utholdenhet totalt og heller bare beklage skulle frykten min bli realitet? Anonymkode: dd2a6...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå