AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Etter et par hyggelige dater begynte han å endre seg. Ikke drastisk men kunne sende meg meldinger som "blir forsinka, må på do" også snakke om hvor dårlig han var i magen og hvor mye han bæsjet når vi møttes. Han hadde ikke behøvd å informere meg om det akuratt. Det skjedde på to dater etterhverandre og den ene gangen satt han seg også tilbake i stolen på restauranten å begynte å rape og presse ut magen og stryke seg på den som en skikkelig slask. Liksom hele ryggen hans gikk fra å sitte rett til å lene seg helt bakover i stolen og rape og presse ut magen, manglet nesten bare at han åpnet buksesmekken Det var ellers en ganske dannet mann med høy utdanning og snobbete klesstil. Etter disse datene begynte han å ghoste meg så nå tenker jeg tilbake og lurer på om han kanskje sa de tingene bevisst for å gi meg turnoff? Kan det være mulig? Anonymkode: 562d8...607
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Det kan være mulig. Eller så mangler han bare totalt sosiale ferdigheter... Anonymkode: 492b3...550 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Either way: Er det ikke bare å glede seg over det?!??! Nasty Anonymkode: 783b9...e44 3
Motelvibes Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 (endret) Var det meg, hadde jeg reist meg og gått om han begynte sånn. Ja, virker som han forsøkte, på en merkelig og ekkel måte, å gjøre deg turned off. Endret 29. april 2023 av Motelvibes 1
Bombasi Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Du skal være veldig glad for at du ble ghostet. Bare å klemme han inn i glemmeboka, og være glad for at du slapp mer av det der 1 1
Andro Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Han tester tålegrensen din. En mann som føler seg entitled vil anklage deg for å være senstiv og nøye på det når du bemerker at dette ikke tar seg ut. Rett og slett fordi han nyter å gjøre deg beskjemmet. Han er i alle fall ikke ute etter å imponere deg, bare å komme under huden på deg. Ville vært en dealbreaker for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Han prøvde vel å være seg selv og vise deg et realistisk bilde på hvordan han egentlig er. Klær og utdanning er jo bare et skall. Rapingen og dovanene er nok vedvarende og en naturlig del av ham. - "Her/sånn er jeg, take it or leave it", føler jeg han tenker Anonymkode: eec60...231 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han prøvde vel å være seg selv og vise deg et realistisk bilde på hvordan han egentlig er. Klær og utdanning er jo bare et skall. Rapingen og dovanene er nok vedvarende og en naturlig del av ham. - "Her/sånn er jeg, take it or leave it", føler jeg han tenker Anonymkode: eec60...231 Ja han hadde allergier og ble ofte dårlig i magen sa han, men kunne spart seg for å dele at han måtte på do og hvor dårlig i magen han var Syns jeg Der og da tenkte jeg at det var rart men at han sikkert ikke tenkte over at det var litt over grensen å si til en dame men pga han senere ghostet meg så har jeg begynt å tenke han sa det fordi han ga faen og ville støte meg vekk liksom Anonymkode: 562d8...607
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Troll Anonymkode: 0b137...581 ??? Er ikke troll nei. Skjønner at det er rart spørsmål og tanke fra min side men har ikke opplevd å bli ghostet før og prøver å bli klokere på om det er noen tegn i forkant jeg misset Anonymkode: 562d8...607
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Du er en liten incel gubbe 🤡 Anonymkode: 0b137...581
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er en liten incel gubbe 🤡 Anonymkode: 0b137...581 Jeg? Eller han? Ikke jeg hvertfall og egentlig ikke han heller. Som sagt han kler seg bra og ser ut som en typisk svigermors drøm eller bankansatt. Han drar nok en del damer Anonymkode: 562d8...607
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Bare la vær. Si takk for deg og la han gå. Ikke noe å samle på, du er verdt mer! 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 Sophie-Ann skrev (På 27.4.2023 den 18.56): Bare la vær. Si takk for deg og la han gå. Ikke noe å samle på, du er verdt mer! Har ikke snakket med han på flere uker. Han ghostet meg og jeg prøver å finne ut om jeg burde sett noen tegn til dalende interesse fra hans side på forhånd. Han var nemlig veldig på og ordentlig først, men jeg stusset over at han sa rett ut at han måtte bæsje og delte litt for mye info om (jeg hadde diktet opp at det var mye trafikk eller noe annet uforutsett hadde skjedd om jeg ble forsinket til datet og hvertfall ikke lagt ut om hvor dårlig jeg var i magen når jeg kom frem!) og hvordan han endret seg fra å sitte oppreist og rakrygget til å lene seg bakover og rape som en slask Anonymkode: 562d8...607
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 1.11): Etter et par hyggelige dater begynte han å endre seg. Ikke drastisk men kunne sende meg meldinger som "blir forsinka, må på do" også snakke om hvor dårlig han var i magen og hvor mye han bæsjet når vi møttes. Han hadde ikke behøvd å informere meg om det akuratt. Det skjedde på to dater etterhverandre og den ene gangen satt han seg også tilbake i stolen på restauranten å begynte å rape og presse ut magen og stryke seg på den som en skikkelig slask. Liksom hele ryggen hans gikk fra å sitte rett til å lene seg helt bakover i stolen og rape og presse ut magen, manglet nesten bare at han åpnet buksesmekken Det var ellers en ganske dannet mann med høy utdanning og snobbete klesstil. Etter disse datene begynte han å ghoste meg så nå tenker jeg tilbake og lurer på om han kanskje sa de tingene bevisst for å gi meg turnoff? Kan det være mulig? Anonymkode: 562d8...607 Hahaha, beste «its not you its me» ever! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 05515...727 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 1.11): ...kunne sende meg meldinger som "blir forsinka, må på do" også snakke om hvor dårlig han var i magen og hvor mye han bæsjet når vi møttes. Han hadde ikke behøvd å informere meg om det akuratt. Det skjedde på to dater etterhverandre og den ene gangen satt han seg også tilbake i stolen på restauranten å begynte å rape og presse ut magen og stryke seg på den... Etter disse datene begynte han å ghoste meg så nå tenker jeg tilbake og lurer på om han kanskje sa de tingene bevisst for å gi meg turnoff? Kan det være mulig? Anonymkode: 562d8...607 Kanskje. Min gjør noe liknende og jeg oppfatter det bare rett fram. At han er ærlig om å ha IBS, rett og slett. Jeg setter pris på det siden jeg har IBS selv pluss jeg har fått nok av høflige menn. Anonymkode: 02f67...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå