AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Heia.. Jeg lurer litt på dette med kroppslige reaksjoner. Skal prøve å forklare det her ryddig og kort, men jeg er ikke så god med ord og sånt, så prøv å forstå hvor jeg vil hen 😅 Jeg har vært gift i ti år. Jeg har vært veldig lite sosial og mannen min er liksom den eneste jeg snakket med om alt. Vi hadde det ganske fint i hverdagen, men vi fant ut etter noen år, og etter vi fikk barn, at vi hadde fundamentale uenigheter. Vi slet også med kommunikasjon og vi matchet ikke seksuelt... Vi hadde det bra, men egentlig ikke, og om ikke, var det uansett for mye for meg fordi vi ikke greide å løse disse klemmene som hang over oss. Jeg hadde dårlig kosthold og kvalmen kom hver eneste kveld etter siste barnet var lagt for kvelden. Skjønte ikke hva det var Når jeg ser tilbake på det, savner jeg ham, men med en gang vi er med hverandre kommer mange negative følelser tilbake. Da jeg skilte meg og vi bodde hos foreldrene mine, tok det ca en uke før kvalmen var borte. De har et litt annerledes kosthold og et annet klima i huset, så jeg tenkte det var derfor. Han har vært på besøk hos oss mange ganger, men overnattet tre ganger. Idag la meg merke til at denne kvalmen har faktisk kommet hver gang han har sovet over. Min mor har tenkt at kvalmen er pga jeg virkelig ikke har hatt det bra og at han om kvelden bare trigger frem masse dårlige følelser. Jeg har tenkt at det bare er tilfeldig, men nå begynner jeg å tenke om hun har rett.. Men føler det hele er veldig rart. Jeg har ikke vært utsatt for vold, verken fysisk eller psykisk såvidt jeg vet, og jeg har jo hatt det bra, men samtidig ikke og samtidig slitt veldig med psyken. Jeg føler det er så feil å gi ham skylden for alt, og det er så teit å sette seg i en offersituasjon, men hvorfor sitter jeg nå og føler meg mye bedre? Hvorfor er jeg ikke kvalm lenger? Hvorfor føler jeg meg lettere? Kan jeg ha hatt det kjipere enn jeg trodde? Jeg fikk ikke bestemme noe som helst, ta valg eller få ting til å skje uten dårlig stemning, diskusjoner og noe som helst, men vi fant jo på mye fint fordet. Hva er greia egentlig? Anonymkode: df3b5...55c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk ikke bestemme noe som helst, ta valg eller få ting til å skje uten dårlig stemning, diskusjoner og noe som helst, Du svarer jo på ditt eget spørsmål her. Klart man får fysiske plager av å ha det sånn over tid. Anonymkode: 8abed...227 1
svartkatt Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Tenker du må lytte til kroppen din. Blir kvalm av angst eller urolige tanker. Det skjer ofte ubevisst. Må tenke meg om for å skjønne hvorfor jeg er kvalm. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du svarer jo på ditt eget spørsmål her. Klart man får fysiske plager av å ha det sånn over tid. Anonymkode: 8abed...227 Jeg synes det hele er ganske vanskelig for alt jeg vil er å bare gifte meg med ham igjen, føler han er en trygghet.. Hvorfor føler jeg så mye savn og kjærlighet når kroppen reagerer sånn? svartkatt skrev (2 minutter siden): Tenker du må lytte til kroppen din. Blir kvalm av angst eller urolige tanker. Det skjer ofte ubevisst. Må tenke meg om for å skjønne hvorfor jeg er kvalm. Det visste jeg ikke..:/ Det er jo hjerteskjærende om ekteskapet er årsaken til at jeg har angst.. Har skikkelig dårlig samvittighet fra før om at jeg føler det slik.. Anonymkode: df3b5...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå