AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg frykter at det luktet veldig ille svette av meg på jobb i dag fordi jeg gjorde en tabbe når det gjaldt vask av jobb klær. Jeg jobber deltid i butikk, og vi har flere par med jobb klær og skjorter. Jeg la den oppbrukte til vask, og fant fram en ny en som jeg alltid gjør. Oppfattet etter noen timer i dag at jeg syntes jeg begynte å lukte litt og gikk på badet og vasket meg. Syntes det var veldig underlig. Følte aldri at lukten helt forsvant, og etter noen timer innså jeg at skjorten luktet veldig, og den lukten virket nesten verre ut en tidligere. Det jeg fryktet og fant ut når jeg kom hjem var at jeg la den nye skjorten på vask, og brukte den gamle! På en eller annen måte føkket jeg dette til. og Når skjorten er allerede er oppbrukt tar det jo ikke lang tid før de lukter. noen timer før jobb var ferdig la jeg fra meg skjorten og tok på meg en flis som løste problemet... Hadde gått noen timer allerede da Jeg var også vikar der ja jobbet. Ingen kommenterte på noe, ingen kunder eller kollegar sa eller virket påvirket av at / om jeg luktet. Butikksjefen virket egentlig ganske fornøyd med meg... Så usikker på om lukten var så tydelig. Dette gnager meg veldig nå, og oppfatter dette som veldig flaut. Tenker veldig på hva kundene eller kollegane tenkte, om de tenkte noe.... Anonymkode: 8c775...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Herregud. Ikke bruk tid på det du ikke får gjort noe med. Anonymkode: 6fde9...d2e 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Sannsynligvis har ikke kunder og de andre ansatte tenkt på det, du luktet det nok mest selv. Og hvis du vanligvis lukter rent så er det ingen som tenker noe videre på om du luktet litt svette en dag. Da er det glemt hvis du kommer nydusjet med ren skjorte på jobb neste gang. Anonymkode: 60a73...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 En flis? De fleste har nok opplevd å bli varme på jobb, selv om de ikke har brukt samme skjorte om igjen. Anonymkode: 873cd...2d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2023 #5 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg tror du overtenker dette noe veldig nå❤️ Prøv å legg det fra deg; du får ansett ikke gjort noe med det. Siden sjefen ikke reagerte så er det stor sannsynlighet for at du kjente ekstra på lukten siden det ikke var din naturlige lukt. Så tvilsomt at de andre kjente det, men du merket det for det luktet ikke deg Så ta på ei nyvasket ei neste gang og legg dette på din private kvoteliste siden ingen nevnte det til deg så trenger ikke du ta det opp i etterkant heller. Prøv å skru tankene over på noe fint i steder, noe du gleder deg til🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En flis? De fleste har nok opplevd å bli varme på jobb, selv om de ikke har brukt samme skjorte om igjen. Anonymkode: 873cd...2d6 var mer fordi jeg hadde med meg en flis genser, og tok på den istedet for skjorten fordi den ikke luktet. Anonymkode: 8c775...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Sikkert kun du som tenker på dette. Og hvis ikke, at det ble lagt merke til av kolleger og/eller sjef, så er det avglemt ganske raskt når du neste gang og flere ganger etter dette møter opp med nyvasket klær der du ikke lukter. Engangshendelser har en tendens til å plage kun de det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. april 2023 #8 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): var mer fordi jeg hadde med meg en flis genser, og tok på den istedet for skjorten fordi den ikke luktet. Anonymkode: 8c775...828 Å du mener "fleece"... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 Om du luktet svette en gang og ikke gjør det til vane, gjør det ingenting. Det glemmer folk like raskt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå