Gå til innhold

Fyllesyk 4 dager senere, uvanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var drita på lørdag, helt grusomt, og sovna i veikanten. Var helt forferdelig på søndag pga fyllesyken. Så og si frisk idag, men kjenner ennå 5-10% til kvalmen. Har vel null med alkoholen og gjøre, SÅ lenge etter? 

Anonymkode: 1efbf...15d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det hørtes ikke godt ut. Etter et slikt inntak er det nok ikke unormalt å kjenne det i dagevis etterpå.

Håper du ser på det som en lærepenge om å passe bedre på deg selv neste gang ❤️ Det kunne gått verre. Gjort er gjort, men alle gjør feil og feil er det man lærer av. Fortsatt god bedring 😉

Anonymkode: 22f0c...bc7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alkoholforgiftning med leverskade? Ville tatt en sjekk hos lege.

Og for all del - hold deg unna alkohol fremover!

Anonymkode: 4000c...c2b

Skrevet

Vell jeg trodde jeg var fyllesyk, var dårlig i 3-4 dager etter en fest og til meg var det det at jeg ble dopet ned på festen tydeligvis , skjønte det var noe rart ettersom jeg ikke bruker å være fyllesyk så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (1 minutt siden):

Vell jeg trodde jeg var fyllesyk, var dårlig i 3-4 dager etter en fest og til meg var det det at jeg ble dopet ned på festen tydeligvis , skjønte det var noe rart ettersom jeg ikke bruker å være fyllesyk så lenge. 

Hmm, men det er nok noe helt annet. Du var vel superdårlig i 4 dager? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alkoholforgiftning med leverskade? Ville tatt en sjekk hos lege.

Du elsker og krisemaksimere hører jeg 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm, men det er nok noe helt annet. Du var vel superdårlig i 4 dager? 

Ja, men en av symptomene var at jeg var utrolig kvalm og kastet opp hele tiden nesten ufrivillig( var så kvalm at kastet opp hele tiden)  i flere uker nesten etter jeg ble dopet ned, fant ut at d var pga dopet .

AnonymBruker
Skrevet

Har hendt her også. Superfylle og dårlig en uke etterpå. 

Men man lærer ikke:-)

Anonymkode: 45f76...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Normalt hvis du er over 30 år

Anonymkode: 073ac...874

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Normalt hvis du er over 30 år

Anonymkode: 073ac...874

Signerer denne😅 som regel kjenner jeg det i 3-4 dager etter en fuktig kveld😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hendt her også. Superfylle og dårlig en uke etterpå. 

Men man lærer ikke:-)

Takk :) var du veldig dårlig?

Anonymkode: 529b2...5d8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det lignende da jeg mest sannsynlig ble alkoholforgiftet. Lang historie kort, ikke lenger vant til å drikke mye og havnet på fest hjemme hos venninne.  Det begynte tidlig, endte sent og det var stadig noen som fylte på med mer alkohol.  På slutten av festen husker jeg vagt en haug med gin uten blandevann.  

Blir vanligvis ikke fyllesyk,  kan faktisk telle på en hånd de gangene det har skjedd. Men den gangen fikk jeg blackout,  spydde som en gris på slutten av festen, sovnet og var umulig å vekke.  Ingen var edru nok til å tenke på at jeg var i faresonen,  men legen min sier jeg hadde flaks, det kunne gått skikkelig ille. 

Nå er jeg livredd for å bli full igjen. 

Anonymkode: f104e...d73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk :) var du veldig dårlig?

Jævli full og jævli dårlig. Gikk pinedø en uke før jeg var 100%

En av mange ganger:-).

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg hadde det sånn viste det seg å være corona. 

Anonymkode: bd52e...257

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde det lignende da jeg mest sannsynlig ble alkoholforgiftet. Lang historie kort, ikke lenger vant til å drikke mye og havnet på fest hjemme hos venninne.  Det begynte tidlig, endte sent og det var stadig noen som fylte på med mer alkohol.  På slutten av festen husker jeg vagt en haug med gin uten blandevann.  

Blir vanligvis ikke fyllesyk,  kan faktisk telle på en hånd de gangene det har skjedd. Men den gangen fikk jeg blackout,  spydde som en gris på slutten av festen, sovnet og var umulig å vekke.  Ingen var edru nok til å tenke på at jeg var i faresonen,  men legen min sier jeg hadde flaks, det kunne gått skikkelig ille. 

Nå er jeg livredd for å bli full igjen. 

Anonymkode: f104e...d73

Såpass. Hvor lenge hadde du symptomer etter den kvelden? Dårlig lenge?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sist jeg hadde det sånn viste det seg å være corona. 

Anonymkode: bd52e...257

Mistenker det jeg og. Men du hadde vel andre symptomer?

AnonymBruker
Skrevet

Får bare slik fyllesyke dersom jeg har drukket for mye brennevin, og blacket ut. Ved å drikke pils osv. så klarer heldigvis kroppen å "regulere" dette ved at jeg må spy. 

Har jeg derimot vært på ei skikkelig kule med masse sprit på nach, så kan jeg være fyllesyk i både 2-3-4 dager, og i praksis ikke være helt fin før på Onsdag (gitt at jeg har vært ute på Fredag eller Lørdag). 

Heldigvis er det mange år siden jeg sist hadde en slik fest. 

Anonymkode: f3fa2...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...