AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Hei! Jeg har en venninne av meg som jeg og min samboer ble invitert i bursdag feiring på nattklubb på lørdag. i går fant jeg ut at det skulle bli vorsj men da var det fult så vi må møte dem i byen i stedet, vi ble ikke invitert i selve bursdags vorsjet og føler meg litt eksludert nå må jeg si. Jeg vet at det er ca 26 stk som er invitert. Og det er nok ikke personligt ment men føler meg uansett litt eksludert at vi ikke får være med å feire før nattklubben. hadde det vert meg kunne jeg ikke laget et bursdags vorsj der jeg hadde inkludert noen og eksludert noen da måtte alle som ble invitert fått være med🙈 nå vet jeg ikke om jeg overreagerer litt men synes det bare var litt pussigt og invitere noen men ikke alle Anonymkode: ecfe5...604 3
NiceOrNothing Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg har en venninne av meg som jeg og min samboer ble invitert i bursdag feiring på nattklubb på lørdag. i går fant jeg ut at det skulle bli vorsj men da var det fult så vi må møte dem i byen i stedet, vi ble ikke invitert i selve bursdags vorsjet og føler meg litt eksludert nå må jeg si. Jeg vet at det er ca 26 stk som er invitert. Og det er nok ikke personligt ment men føler meg uansett litt eksludert at vi ikke får være med å feire før nattklubben. hadde det vert meg kunne jeg ikke laget et bursdags vorsj der jeg hadde inkludert noen og eksludert noen da måtte alle som ble invitert fått være med🙈 nå vet jeg ikke om jeg overreagerer litt men synes det bare var litt pussigt og invitere noen men ikke alle Anonymkode: ecfe5...604 Sikkert plassmangel og kun invitert de nærmeste hjem . Tror ikke om jeg hadde prioritert å gå i en sånn setting , hvis jeg var deg . 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Sikkert plassmangel og kun invitert de nærmeste hjem . Tror ikke om jeg hadde prioritert å gå i en sånn setting , hvis jeg var deg . Hva mener du? tror ikke jeg skal kjøpe inn gave da jeg ikke er invitert i selve bursdagsfeiringen Anonymkode: ecfe5...604
NiceOrNothing Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? tror ikke jeg skal kjøpe inn gave da jeg ikke er invitert i selve bursdagsfeiringen Anonymkode: ecfe5...604 Mener at jeg mest trolig ikke hadde deltatt
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Jeg hadde ikke giddet å gå. 🙄 Det blir så synlig at du ikke er i den inneste sirkel av 26 stk. Er du i den inneste sirkel? Anonymkode: ece25...b3b 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Jeg ble invitert i noe lignende, og jeg møtte ikke opp. Kjæresten ble invitert til middag og fest, mens jeg kun fest. Vi dro ut å spiste i steden bare oss to. Aldri skjønt poenget med en sånn oppdeling. Skal du likevel ut er jo det bare å titte innom å si hei, men hadde aldri trampet opp på utestedet kun for en halv feiring. Anonymkode: 1540e...46e 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Enig i at det er rart - hun deler jo gjestene inn i et tydelig A- og B-lag, og viser ganske åpenbart at du ikke er blant de nærmeste. Er selvsagt greit nok av henne å prioritere å invitere sine nærmeste hjem, men veldig merkelig å gjøre det så åpenlyst. Er det noe spesielt opplegg på den klubben? Virker i alle fall veldig rart å invitere noen til en bursdagsfeiring hvor man skal møte en full gjeng et sted rundt midnatt. Hadde ikke prioritert å dra selv. Anonymkode: 7e923...0c0 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke giddet å gå. 🙄 Det blir så synlig at du ikke er i den inneste sirkel av 26 stk. Er du i den inneste sirkel? Anonymkode: ece25...b3b Jeg vet ikke om alle de 26 er invitert heller men ja, følte meg som jeg ikke var så nær venninne alikevel. Anonymkode: ecfe5...604 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 Den nye "kaffegjesten", nei takk. Anonymkode: 7ebf2...194 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at det er rart - hun deler jo gjestene inn i et tydelig A- og B-lag, og viser ganske åpenbart at du ikke er blant de nærmeste. Er selvsagt greit nok av henne å prioritere å invitere sine nærmeste hjem, men veldig merkelig å gjøre det så åpenlyst. Er det noe spesielt opplegg på den klubben? Virker i alle fall veldig rart å invitere noen til en bursdagsfeiring hvor man skal møte en full gjeng et sted rundt midnatt. Hadde ikke prioritert å dra selv. Anonymkode: 7e923...0c0 Tror meg og samboer mest drar pga vi ikke har noe bedre og gjøre og de får tilbud på drikke i bursdags og bursdagsgjestene fram til 8-12 tiden😂 men ja følte det var åpenbart at vi ikke er de mest prioterte i bursdagslisten og kjente henne myeee lengre en noen av de som er invitert i vorsjet.. Anonymkode: ecfe5...604
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #11 Skrevet 26. april 2023 Jeg synes det er litt merkelig, men kan tenkes at dette, selv om det virker ekskluderende, var et forsøk på å få feiret dagen sin med flest mulig folk. 26 stk er i utgangspunktet ganske mange å ha hjemme i huset sitt, da er det ikke plass til så mange flere, og kanskje hun har invitert typ 20 andre til å dukke opp på nattklubben, eller 40. Jeg ville tenkt; skitt au, har jeg lyst å dra, så drar jeg, har jeg ikke lyst, så har hun mange nok som kommer, så da er ikke mitt nærvær nødvendig, så da kan jeg slappe av i stedet. 😄 Anonymkode: 49462...490
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #12 Skrevet 26. april 2023 Er ikke det samme at dere to kommer tuslende til nattklubben, mens de 26 andre har vorset sammen i flere timer og er godt på’n. ikke sikkert de kommer seg ut på nattklubben engang. Hadde takket ja for å være høflig, og sendt mld lørdag om feber og dårlig form Anonymkode: 2f2cf...a86
Sonit Skrevet 26. april 2023 #13 Skrevet 26. april 2023 Jeg hadde takket nei. Det er 26 venner foran deg som hun anser som er nærmere. Det er ganske hardt å svelge når du trodde dere var gode venner. OM jeg hadde gått hadde jeg ikke gitt gave! Hun spanderer neppe drinker på sine gjester på denne nattklubben? Og utrolig rart å invitere til en offentlig nattklubb hvor man kan dra på uansett invitasjon eller ikke. Blir litt som brudepar som sender invitasjon kun til vielsen. Vel, kirken er åpen for alle som vil. Dette er kun for å mulig håve inn gaver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #14 Skrevet 26. april 2023 Gjør noe annet hyggelig med samboer🥰 Anonymkode: 61fff...d72 1
Meadow Skrevet 26. april 2023 #15 Skrevet 26. april 2023 Jeg hadde ikke giddet å være venn nr 27. Da kan jeg finne på mye annet som er mer givende. Og gave, ingen tar med gave til en nattklubb vel? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #16 Skrevet 26. april 2023 Skjønner at man må prioritere de nærmeste på vorset, hyggelig å bli invitert i feiringen ute tenker jeg! Men nei du trenger ikke gave da, spandere heller en drink Anonymkode: 2f91a...db9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #17 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke det samme at dere to kommer tuslende til nattklubben, mens de 26 andre har vorset sammen i flere timer og er godt på’n. ikke sikkert de kommer seg ut på nattklubben engang. Hadde takket ja for å være høflig, og sendt mld lørdag om feber og dårlig form Anonymkode: 2f2cf...a86 Nå vet jeg ikke om alle 26 stk ble invitert i bursdags vorsjet om de bare valgte å inve 15-20 stk Anonymkode: ecfe5...604
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #18 Skrevet 27. april 2023 Meadow skrev (3 timer siden): Jeg hadde ikke giddet å være venn nr 27. Da kan jeg finne på mye annet som er mer givende. Og gave, ingen tar med gave til en nattklubb vel? Blir nok ikke gave av våres side nei, man kan ikke dukke opp med gaver i nattklubb 😂 men da slipper jeg det stresset såfall, tviler at de som er invitert i vorsjet dukker opp med gaver uansett. Vis jeg ikke er invitert i selve bursdagsfeiringen så trenger jeg ikke å kjøpe gave Anonymkode: ecfe5...604
Curiousine Skrevet 27. april 2023 #19 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjør noe annet hyggelig med samboer🥰 Anonymkode: 61fff...d72 Stemmer for denne 👍
Solanum tuberosum Skrevet 27. april 2023 #20 Skrevet 27. april 2023 Hvor mange skal på selve vorspielet? For jeg ser du skriver senere at det ikke er alle 26. Så da er du en av flere og da behøver du nok ikke å føle deg så oversett. Dra i bursdag, gi henne en klem og ønsk til lykke og tenk litt over at en dag har du ikke 26 venner og bekjente - som kan bli nye venner - å feste med. Og husk hun inviterte deg fordi du betyr noe for henne. Da er det litt egoistisk å la være å dra fordi du surmuler over å ikke få være enda viktigere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå