Gå til innhold

Plutselig endring av abonnement Tv2Play

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har opplevd en plutselig endring av abonnementet på Tv2Play?

Har betalt for "film og serier" pakken, og i dag fikk jeg plutselig masse reklame når jeg skulle se en serie og på kontoen min ser jeg at jeg nå bare har "basis" pakken. Er det egentlig lov til å gjøre en sånn endring uten at jeg har godkjent det? "Film og serier" pakken koster fortsatt samme pris som jeg har betalt hittil i år. 

Anonymkode: 82e10...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen andre som har opplevd en plutselig endring av abonnementet på Tv2Play?

Har betalt for "film og serier" pakken, og i dag fikk jeg plutselig masse reklame når jeg skulle se en serie og på kontoen min ser jeg at jeg nå bare har "basis" pakken. Er det egentlig lov til å gjøre en sånn endring uten at jeg har godkjent det? "Film og serier" pakken koster fortsatt samme pris som jeg har betalt hittil i år. 

Anonymkode: 82e10...baa

Vet ikke, men jeg sa nå nylig Hasa la vista til TV2 Play, for grunnen til at jeg hadde det. Var å se live sport når jeg ikke hadde tilgang til linær TV. Men men vær enda sportssending ble jo pepra med disse hælvetes reklameavbruddene. Så da går jeg for Discovery+ istedet som tilbyr den sporten jeg vil se. Og som IKKE har disse reklameavbruddene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...