AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Er det noen andre som har opplevd en plutselig endring av abonnementet på Tv2Play? Har betalt for "film og serier" pakken, og i dag fikk jeg plutselig masse reklame når jeg skulle se en serie og på kontoen min ser jeg at jeg nå bare har "basis" pakken. Er det egentlig lov til å gjøre en sånn endring uten at jeg har godkjent det? "Film og serier" pakken koster fortsatt samme pris som jeg har betalt hittil i år. Anonymkode: 82e10...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen andre som har opplevd en plutselig endring av abonnementet på Tv2Play? Har betalt for "film og serier" pakken, og i dag fikk jeg plutselig masse reklame når jeg skulle se en serie og på kontoen min ser jeg at jeg nå bare har "basis" pakken. Er det egentlig lov til å gjøre en sånn endring uten at jeg har godkjent det? "Film og serier" pakken koster fortsatt samme pris som jeg har betalt hittil i år. Anonymkode: 82e10...baa Vet ikke, men jeg sa nå nylig Hasa la vista til TV2 Play, for grunnen til at jeg hadde det. Var å se live sport når jeg ikke hadde tilgang til linær TV. Men men vær enda sportssending ble jo pepra med disse hælvetes reklameavbruddene. Så da går jeg for Discovery+ istedet som tilbyr den sporten jeg vil se. Og som IKKE har disse reklameavbruddene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå