Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #1 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg driver og søker på jobber og et sykehjem utlyser tre stillinger. Den eneste forskjellen er prosent-andelen, altså hvor tett det er mellom hver helg det er jobbing. Samme kontaktperson, samme sted å sende søknad og CV, samme arbeidsbeskrivelse.. Er det ok å søke på dem alle sammen? Bør jeg nevne det i søknadene, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. januar 2006 #2 Del Skrevet 4. januar 2006 Klart det er ok å søke på alle stillingene! Er ganske vanlig det. Hvis det er nøyaktig samme kontaktperson og alt kan du kanskje skrive en søknad og skrive der at du søker på alle tre, men hvis det er noen forskjeller (feks. stillingsnr. og forskjellig søknadsfrist) bør du kanskje sende tre forskjellige så du er sikker på at du "kommer med i alle tre bunkene" om du skjønner.. Kan jo hende de gjør en feil og bare tar deg med i en av bunkene hvis du bare sender en søknad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #3 Del Skrevet 4. januar 2006 Takk for svar Det er stillingsnummer med, men lik søknadsfrist. Så da bare sender jeg tre søknader? De kommer til å være helt like, er det også ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #4 Del Skrevet 4. januar 2006 Du kan skrive i søknaden hvilke stillinger du er interessert i. Si gjerne hvilken stilling du aller helst vil ha. Send kun en søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. januar 2006 #5 Del Skrevet 4. januar 2006 SKal du sende på mail eller pr. post? Holder vel sikkert med en uanset, de burde jo ha nok "vett" til å kopiere den opp og legge i alle tre bunkene og få den med i alle prosessene, men jeg vet om et tilfelle der en person ble "glemt" i to av prossessene der hun søkte tre stillinger med bare en søknad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #6 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg skal sende per post.. Er redd for å virke for overivrig, men samtidig er jeg redd for å bli glemt i vurdingen til noen av stillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. januar 2006 #7 Del Skrevet 4. januar 2006 Ring dem da vel og hør hva de vil du skal gjøre, dette er absolutt noe det er ok å ringe om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 5. januar 2006 #8 Del Skrevet 5. januar 2006 Ring dem da vel og hør hva de vil du skal gjøre, dette er absolutt noe det er ok å ringe om ← Det synes jeg også var et godt forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #9 Del Skrevet 5. januar 2006 Helt enig her, ring dem å spør. Dette er et reelt spørsmål, ikke bare "her er jeg"-spørsmål som mange kommer med i en søkeprosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. januar 2006 #10 Del Skrevet 5. januar 2006 Enig, ta en telefon!! Ofte står det i utlysningen noe om at "dersom du søker flere av stillingene, skriv i hvilke rekkefølge du søker stillingene..." eller noe i den dur. T.d. 1. ønske: den i 100% 2. ønske: den i 75% e.l. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå