Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier: Hva gir deg energi? Altså ikke rent fysisk, men hva gjør du for å få overskudd og komme i godt humør?

Trening? Være med venner? Være alene? Gå en tur i skogen? Andre ting?

Skrevet

Gå tur med musikk på ørene! Høres "basic" ut, jeg vet, men jeg føler meg så UTROLIG opplagt etterpå. Jeg går ofte tur på ettermiddag slik at jeg har overskudd til å gjøre husarbeid, og sove godt når jeg kommer hjem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Være sammen med mine kjæledyr, bare jeg og dem🥰 Gå en kveldstur, høre på favoritt musikken min, skru av alt av sosiale medier - å kobble meg helt ut, det er det som gir meg aller mest energi.

Anonymkode: 81a5a...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Engasjerte folk. Nesten samme hva de er engasjert for, så lenge de blir oppriktig engasjert når de snakker. 
Podcaster - må alltid slå på noe for å få guts til å begynne med husarbeid osv.

Anonymkode: 9b9b7...943

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelige og positive mennesker. Folk som viser interesse for andre, spør hvordan jeg har det og er nyskjerrig på mine ting. 
det motsatte spyr jeg av.. klarer ikke folk som bare klager og som snakker om seg og sitt. Tåler det ikke lengre. 
Ellers lader jeg opp med alenetid, og gode samtaler med venner. 
oppegående mennesker 

Anonymkode: dffb8...9bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så jævla irritert på spørsmål som dette! Hva gir meg energi? Pfft, som om det er så jævla enkelt å bare "gjøre noe" og så er man plutselig full av energi og på topphumør! Hva med når livet generelt suger, og alt føles som en jævla kamp? Hva med når man har depresjon eller angst, og alt man vil er å ligge under dyna og ikke se dagslys? Å "gjøre noe" for å få energi funker faen ikke alltid, og jeg er så lei av å se sånne rosa-sky spørsmål som dette overalt!

Men for å svare på spørsmålet: når jeg faktisk har muligheten til å gjøre noe som gir meg energi, så er det å være ute i naturen. Gjerne å gå tur i fjellet eller langs sjøen, eller å sitte stille og lytte til naturen rundt meg. Men igjen, det funker faen ikke alltid når man er i en dårlig periode. Så takk for spørsmålet, men jeg har ingen jævla enkle svar å gi.

Anonymkode: f6366...28b

AnonymBruker
Skrevet

Løpe, feste, nok søvn, Red Bull, litt kaloriunderskudd, gode nyheter

Anonymkode: cbae7...437

AnonymBruker
Skrevet

Stå opp tidlig (6-tiden), ta en dusj, gå tur, og en god frokost med kaffe!

Anonymkode: acd49...61b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg blir så jævla irritert på spørsmål som dette! Hva gir meg energi? Pfft, som om det er så jævla enkelt å bare "gjøre noe" og så er man plutselig full av energi og på topphumør! Hva med når livet generelt suger, og alt føles som en jævla kamp? Hva med når man har depresjon eller angst, og alt man vil er å ligge under dyna og ikke se dagslys? Å "gjøre noe" for å få energi funker faen ikke alltid, og jeg er så lei av å se sånne rosa-sky spørsmål som dette overalt!

Men for å svare på spørsmålet: når jeg faktisk har muligheten til å gjøre noe som gir meg energi, så er det å være ute i naturen. Gjerne å gå tur i fjellet eller langs sjøen, eller å sitte stille og lytte til naturen rundt meg. Men igjen, det funker faen ikke alltid når man er i en dårlig periode. Så takk for spørsmålet, men jeg har ingen jævla enkle svar å gi.

Så svaret ditt er å samle energi i naturen? 
Når folk stiller et spm. er det meningen at de som har noe å svare med svarer. Føler du ikke at dette er et spm rettet til deg så scroller du videre. 
dette som var tydeligvis ikke myntet til deg, og da trenger du ikke svare. Mange andre svarer

Anonymkode: dffb8...9bd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så la være å svare, da...🙄 Herregud

Skrevet

- trening

- alenetid

- musikk

- gå turer i skogen med en venn

- gå tur alene med musikk/pod på øret

- pusle med småting hjemme

AnonymBruker
Skrevet

Trening! Det er ekstremt viktig for meg, og jeg merker en enorm forskjell i energi og humør om jeg ikke får trent. 

Frisk luft og bevegelse - jeg legger som regel inn en omvei via parken når jeg skal hente i bhg, da er jeg i merkbart bedre form når jeg henter. 

Lese bøker, game, spille brettspill, le med noen (kan være kassamannen på kiwi, trenger ikke være venner, bare noen å dele en latter med)

Anonymkode: 9e775...23c

Skrevet

Kvalitetstid med min kjære gir meg masse energi, om vi så bare tilbringer en hel søndag i sengen med serier, eller går ut og spiser og drikker og har datenight. Han er laderen min 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...