AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Ja - jeg blir følgt opp lege før noen spør. Er så sliten, og svimmel. Alt startet da jeg fikk en hjernerystelse for 1 mnd siden. Så fikk jeg covid for 3 uker siden med mye feber. Sleng på masse jobbstress over lang tid i miksen. Ingen ro til å hente seg inn. Nå er jeg svimmel og sliten. Kan sove hele dagen nærmest. Legen mener det er postviralt og at jeg skal hvile. Nye blodprøver viser lett forhøyet lymfocytter og Leukocytter. Rett over øvre verdi begge to. Det bekymrer meg litt. Noen som har peiling? Anonymkode: c72f3...77d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Dette høres ut som meg. Jeg fikk covid i graviditeten, og ble sykemeldt nesten hele graviditeten. Jeg var svimmel, ekstremt trøtt. Sov konstant. I tillegg var jeg ekstremt sliten pga jobben min. Jeg tror det du kjenner på nå er ettervirkninger av Covid. Og kanskje er du litt utbrent i tillegg. Du trenger sykemelding og hvile. Anonymkode: fda20...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Vanskelig å si. Kanskje du fortsatt sliter med Covid-19. Den kan være lei. Long Covid ev. Stress pluss sykdom kan jo også være årsaken, kroppen tåler ikke alt. Anonymkode: 3a11f...a75 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Både hjernerystelse og covid kan føre til dette. Lytt på legen og hvil. Hvil hvil hvil ellers kan du bli værre og mer kronisk syk Anonymkode: a2cc2...3a0 1 1
Rights Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Hvil. Det er faen mye bedre å hvile noen mnd, i stedet for å tyne deg i noen mnd. - for så å bli enda sykere, i flere år. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Det høres ut som jobbstress, covid og hjernerystelse på kort tid er sannsynlige forklaringer på formen din nå i hvert fall. Jeg hadde også forhøyede lymfocytter og leukocytter da jeg var hos legen sist. Da hadde jeg hatt flere infeksjoner på rad, men det var noen uker siden. Ikke covid, men sannsynligvis norovirus og luftveisinfeksjon jeg fikk høy feber av x2. Jeg var og er veldig sliten og stadig svimmel og småkvalm. Legen var ikke bekymret for blodprøvene, og jeg fikk inntrykk av at de var litt som forventet ut i fra hva jeg beskrev. Men jeg tok nye uken etter for sikkerhets skyld. Da var de fortsatt litt forhøyet, men hadde gått ned. Anonymkode: 6965e...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det høres ut som jobbstress, covid og hjernerystelse på kort tid er sannsynlige forklaringer på formen din nå i hvert fall. Jeg hadde også forhøyede lymfocytter og leukocytter da jeg var hos legen sist. Da hadde jeg hatt flere infeksjoner på rad, men det var noen uker siden. Ikke covid, men sannsynligvis norovirus og luftveisinfeksjon jeg fikk høy feber av x2. Jeg var og er veldig sliten og stadig svimmel og småkvalm. Legen var ikke bekymret for blodprøvene, og jeg fikk inntrykk av at de var litt som forventet ut i fra hva jeg beskrev. Men jeg tok nye uken etter for sikkerhets skyld. Da var de fortsatt litt forhøyet, men hadde gått ned. Anonymkode: 6965e...c8d Takk for svar❤️ Anonymkode: c72f3...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå