AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Jeg tenner mest på å bli begjært, at kjæresten holder på å sprekke av begjær, men at jeg holder igjen og stopper ham. Selve sexen tenner jeg ikke på i samme grad. Hva kan det skyldes at jeg tenner på dette? Anonymkode: 8da12...20b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Uff, høres slitsomt ut for mannen din, hvis ikke han tenner på avvisning da Anonymkode: 08499...0ad 1
Bamseklemmer Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tenner mest på å bli begjært, at kjæresten holder på å sprekke av begjær, men at jeg holder igjen og stopper ham. Selve sexen tenner jeg ikke på i samme grad. Hva kan det skyldes at jeg tenner på dette? Anonymkode: 8da12...20b Kan det være at du nyter det du gjør?🤔 da er vi kanskje ikke så ulik du og jeg. Jeg tror synet av en superkåt partner har noe å si, det kommer endel godlyder ut også da😅 kanskje det å ha kontoll? De gangene jeg går inn for dette, kan være i et begynnende forhold. Men bare hvis jeg ser hun nyter det jeg gjør.. Og de gangene det skjer, ligger vi som oftes i skje med klærne på. Opphisselsen kan bli så enorm at vi endrer stemmeleie og begynner å skjelve.. kun av tålmodig gnikking, kos og kyssing. Enkelte ganger er det vanskelig å holde seg, må jeg innrømme. Men det er utrolig deilig å være så opphisset og kåt, og tålmodigheten er jo bare for å utsette orgamen. De fleste har det så utrolig travelt, de klarer ikke forberede kroppen for sex. Sexen blir noe helt annet med tålmodig terging, begjær og lidenskap😊
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Kan det være at du nyter det du gjør?🤔 da er vi kanskje ikke så ulik du og jeg. Jeg tror synet av en superkåt partner har noe å si, det kommer endel godlyder ut også da😅 kanskje det å ha kontoll? De gangene jeg går inn for dette, kan være i et begynnende forhold. Men bare hvis jeg ser hun nyter det jeg gjør.. Og de gangene det skjer, ligger vi som oftes i skje med klærne på. Opphisselsen kan bli så enorm at vi endrer stemmeleie og begynner å skjelve.. kun av tålmodig gnikking, kos og kyssing. Enkelte ganger er det vanskelig å holde seg, må jeg innrømme. Men det er utrolig deilig å være så opphisset og kåt, og tålmodigheten er jo bare for å utsette orgamen. De fleste har det så utrolig travelt, de klarer ikke forberede kroppen for sex. Sexen blir noe helt annet med tålmodig terging, begjær og lidenskap😊 Ts her, ja jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Tror jeg nyter kontrollen og det at han blir helt besatt.. huff jeg høres litt slem ut, men er ikke det altså😊 Anonymkode: 8da12...20b 1
Bamseklemmer Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her, ja jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Tror jeg nyter kontrollen og det at han blir helt besatt.. huff jeg høres litt slem ut, men er ikke det altså😊 Anonymkode: 8da12...20b Neida, du er ikke slem.. men du er seksuell slem, det har en helt annen betydning😊 Men har du ikke vippet han av pinnen da? altså at han får utløsning uten at du tar på pikken hans? Både jeg og kvinnen kan få orgasme av bare gnikking kombinert med kyssing. For det skal utrolig lite til, når vi har kommet i platå 2 på kåthetsskalaen🤭
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Helt normalt å tenne på kontroll og makt, som du har av å avvise en tent mann. Helt normalt å tenne på å bli begjært også. Anonymkode: 92814...e4f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Bamseklemmer skrev (41 minutter siden): Neida, du er ikke slem.. men du er seksuell slem, det har en helt annen betydning😊 Men har du ikke vippet han av pinnen da? altså at han får utløsning uten at du tar på pikken hans? Både jeg og kvinnen kan få orgasme av bare gnikking kombinert med kyssing. For det skal utrolig lite til, når vi har kommet i platå 2 på kåthetsskalaen🤭 Det har skjedd mange ganger her😅ts Anonymkode: 8da12...20b 1
Bamseklemmer Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har skjedd mange ganger her😅ts Anonymkode: 8da12...20b Haha, så artig... da er du flink😅
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Haha, så artig... da er du flink😅 Jo takk, det er fascinerende for oss hver gang det skjer😊ts Anonymkode: 8da12...20b 1
Bamseklemmer Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo takk, det er fascinerende for oss hver gang det skjer😊ts Anonymkode: 8da12...20b Enn du da? oppnår du selv orgasme av å terge han? du blir sikkert like opphisset som han regner jeg med😊 Enkelte ganger er det nok å ta tak i trusa hennes og jage litt, eller legge fast og bestemt trykk over skambenet. Jeg kjenner jo motjokkene hun gir mot hånden min da, og det blir jeg jo eksplosiv kåt av.. Av trening klarer jeg jo også få orgasme uten berøring av pikken.. self edging, tankevirksomhet, leve seg inn i en drøm.. Litt mere sosialt og gøy sammen med en partner da, og det å ha kontrollen😅
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Enn du da? oppnår du selv orgasme av å terge han? du blir sikkert like opphisset som han regner jeg med😊 Enkelte ganger er det nok å ta tak i trusa hennes og jage litt, eller legge fast og bestemt trykk over skambenet. Jeg kjenner jo motjokkene hun gir mot hånden min da, og det blir jeg jo eksplosiv kåt av.. Av trening klarer jeg jo også få orgasme uten berøring av pikken.. self edging, tankevirksomhet, leve seg inn i en drøm.. Litt mere sosialt og gøy sammen med en partner da, og det å ha kontrollen😅 Jeg gjør dessverre ikke det😅Det er litt av grunnen til at jeg synes det er så rart at jeg tenner på å avvise ham. Anonymkode: 8da12...20b 1
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg gjør dessverre ikke det😅Det er litt av grunnen til at jeg synes det er så rart at jeg tenner på å avvise ham. Anonymkode: 8da12...20b Jeg synes også det er litt rart.. du høres igrunn ut som en mistress. En mistress er en kvinne i en posisjon med autoritet eller kontroll. Så jeg googlet litt: Mistress er en historisk benevnelse på en elskerinne til en fyrstelig eller på annet vis fremstående person, spesifikt en elskerinne med en offisiell eller halvoffisiell status. Wikipedia Kanskje du har litt blått blod i deg?😂 Det viktigste er at du avslutter han engang iblandt, for det kan hemme sexlysten.. eller i værste fall bli oppfattet som "trollkjærring"😇 men dere har vel drøftet dette fenomenet mange ganger..? Endret 27. april 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Jeg synes også det er litt rart.. du høres igrunn ut som en mistress. En mistress er en kvinne i en posisjon med autoritet eller kontroll. Så jeg googlet litt: Mistress er en historisk benevnelse på en elskerinne til en fyrstelig eller på annet vis fremstående person, spesifikt en elskerinne med en offisiell eller halvoffisiell status. Wikipedia Kanskje du har litt blått blod i deg?😂 Det viktigste er at du avslutter han engang iblandt, for det kan hemme sexlysten.. eller i værste fall bli oppfattet som "trollkjærring"😇 men dere har vel drøftet dette fenomenet mange ganger..? Det kan tenkes at jeg er en mistress, jeg har ikke tenkt sånn på det før.. Jeg har egentlig trodd jeg var mer sub..? Ikke godt å si, jeg avslutter han ihvertfall ganske ofte, og vi snakker åpent om det. Anonymkode: 8da12...20b 1
Bamseklemmer Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kan tenkes at jeg er en mistress, jeg har ikke tenkt sånn på det før.. Jeg har egentlig trodd jeg var mer sub..? Ikke godt å si, jeg avslutter han ihvertfall ganske ofte, og vi snakker åpent om det. Anonymkode: 8da12...20b Ok, da er du friskmeldt som ei god Mistress😂 Du er snill du..
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det kan tenkes at jeg er en mistress, jeg har ikke tenkt sånn på det før.. Jeg har egentlig trodd jeg var mer sub..? Ikke godt å si, jeg avslutter han ihvertfall ganske ofte, og vi snakker åpent om det. Anonymkode: 8da12...20b Det høres ikke det minste sub ut, det du beskriver synes jeg. Mer motsatt, dom ville jeg tenkt🙂 Anonymkode: e6bb1...648
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 Jeg tenker at du tenner på å bli begjært som meg. Det er ikke noe dominant over det egentlig. Ikke noe galt i det heller Anonymkode: 86992...541
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker at du tenner på å bli begjært som meg. Det er ikke noe dominant over det egentlig. Ikke noe galt i det heller Anonymkode: 86992...541 Ja det er akkurat det jeg tenner på, nettopp opplevelsen av å bli skikkelig begjært. Jeg har lurt på om det for min del har bakgrunn i at jeg er oppdratt strengt og kristent, der beskjeden var at sex før ekteskap er synd og at jenta har ansvar for at det ikke skjer. Ts Anonymkode: 8da12...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå