AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Vi tenkte å bruke det gamle navnet Helly, men er litt usikre på om det er så lurt ettersom vi tross alt heter Hansen til etternavn... Hadde vel vært mer rart å kalle ungen for Storm om du het Berg til etternavn? Anonymkode: d7b1a...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Hvis dere er i slekt med Helly Hansen så er det jo greit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Hva med Henny i stedet? Anonymkode: 88f36...f9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg hadde ikke gjort det, men jeg er heller ikke forelderen til deres barn🙅♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. april 2023 #5 Del Skrevet 26. april 2023 (endret) Jeg tenker bare Helly Hansen... Hva med Stormberg mye kulere 😄 Endret 26. april 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med Henny i stedet? Anonymkode: 88f36...f9f Helly er jo et guttenavn, Henny er et jentenavn. Men du er inne på noe... Henry! Henry Hansen! 🤗 Anonymkode: d7b1a...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Heter dere Hansen til etternavn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Del Skrevet 26. april 2023 Helly Hansen (han som startet Helly J. Hansens Oljeklædefabrik som etterhvert ble til Helly Hansen slik vi kjenner det), ble egentlig født Helle. Altså kun navnet. Han skiftet ikke kjønn eller noe, hehe. Han dro til sjøs som 15 åring og det var der han begynte å kalle seg Helly - sannsynligvis pga de ikke-norskes uttale av navnet. Han giftet seg senere med kusinen sin og fikk både barn og barnebarn som bare Helly-navnet videre. Men det er vel ikke et så veldig vanlig navn? Det går jo kanskje an å kombinere det med et navn til f.eks. Anonymkode: e8642...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg tenker jo dere setter barnet i ganske mange kjipe situasjoner med viten å vilje. Hva med å kalle gutten Sue? Anonymkode: dce08...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 26. april 2023 #10 Del Skrevet 26. april 2023 Nei , Helly sammen med et annet etternavn kanskje , men til Hansen nei . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #11 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg kjenner to kvinner som heter det, men begge har foreldre fra Afghanistan. Anonymkode: 4a83c...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #12 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helly er jo et guttenavn, Henny er et jentenavn. Men du er inne på noe... Henry! Henry Hansen! 🤗 Anonymkode: d7b1a...6b6 Nei, det er et jentenavn eller begge deler. Min kjære mormor het Helly. Hun var nordlandsk og født i 1916. Hun kom fra en liten øy og på den lille øya var det mange med veldig spesielle og uvanlige (men fine) navn. Jeg elsker navnet Helly pga henne, men ville ikke brukt det på et barn om jeg het Hansen til etternavn 😂 Anonymkode: 7fb05...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Del Skrevet 27. april 2023 Tenkte først kult navn, men ikke når dere heter Hansen til etternavn 😅 Anonymkode: 18e3c...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Del Skrevet 27. april 2023 Vet om ei dame som het Hella. Anonymkode: 495aa...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå