AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Når samboeren min og jeg krangler endrer det med at h*n sier ekstremt mye stygt til meg. Dette går på hvordan jeg er som person, hvordan jeg ser ut og generelle skjellsord. Jeg er psykisk sliten, for jeg klarer ikke å legge vekk de stygge tingene h*n sier i kampens hete, å jeg begynner rett og slett å bli usikker på om h*n mener det innerst inne. jeg ønsker meg noen gode råd for å få hjelp? Før vi møttes var jeg en person med god tro på meg selv, og som ikke tok meg spesielt nær av ting, nå kjenner jeg at jeg har begynt å bli usikker og veldig lei meg. hvordan kan vi ta tak i dette? Anonymkode: 016b3...344
Gjest Sprite Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Sjarmerende. Hvorfor er du sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Eneste måten å få slutt på det er å slå opp. Jo mer du har latt han kalle seg stygge ting jo mindre respekt får han for deg og om du nå stiller et ultimatum om at han må slutte eller brudd så kommer han ikke til å tro på deg, men fortsette å behandle deg like stygt og respektløst. En som har respekt og ordentlig kjærlighet for partneren sin sier ikke stygge og nedbrytende ting. Det går utover psyken din og selvbildet ditt og det vil kun rettes opp ved å bli kvitt han Anonymkode: 9a3fa...eac 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Har han alltid vært sånn? Hvordan er han utenom kranglene? Anonymkode: b3854...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå