Gå til innhold

Bilder på Facebook, og rar ting å gjøre på date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 mnd siden traff jeg en mann på en datingapp, vi chattet et par uker før vi møttes, og traff hverandre to ganger. Han hadde vært gift i over 20 år, er 7 år siden bruddet. På vei hjem fra vår andre date, sakket han farten forbi en boligblokk og kikket mot den og sa "har du ikke lagt deg ennå". Jeg spurte hva han mente, det var visst eksen som bodde der.

Dagen etter hadde han lagt inn flere bilder av han og eksen på Facebook, noe jeg synes er litt merkelig,  og interessen min falt drastisk. Han fortsatte å sende mld og jeg svarte, men tror nok han merket at interessen min ikke var der, så nå har det vært stille siden helgen.

Jeg tenker at han ikke er over eksen siden han la ut disse bildene, uansett en rar ting å gjøre. Er det innafor å bare la kontakten dø ut? Ingen av oss tar kontakt, så det går på begge.

Anonymkode: b8e54...7cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare la kontakten dø ut, han er ikke over eksen, evn er de fortsatt sammen. 

Anonymkode: 0b1c6...a69

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kunne jo spurt han om dette først... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For 1 mnd siden traff jeg en mann på en datingapp, vi chattet et par uker før vi møttes, og traff hverandre to ganger. Han hadde vært gift i over 20 år, er 7 år siden bruddet. På vei hjem fra vår andre date, sakket han farten forbi en boligblokk og kikket mot den og sa "har du ikke lagt deg ennå". Jeg spurte hva han mente, det var visst eksen som bodde der.

Dagen etter hadde han lagt inn flere bilder av han og eksen på Facebook, noe jeg synes er litt merkelig,  og interessen min falt drastisk. Han fortsatte å sende mld og jeg svarte, men tror nok han merket at interessen min ikke var der, så nå har det vært stille siden helgen.

Jeg tenker at han ikke er over eksen siden han la ut disse bildene, uansett en rar ting å gjøre. Er det innafor å bare la kontakten dø ut? Ingen av oss tar kontakt, så det går på begge.

Anonymkode: b8e54...7cd

Uff da😬 
Ja! Det er absolutt innafor å la kontakten dø ut.

Anonymkode: 0f59c...833

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...