Gå til innhold

Jeg blir så helt hinsides irritert på menn! HVA VIL DERE?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva de vil, hva er det som skjer?! 

Alt starter på tinder selvsagt. 
Man får match men ingen sier noe. Jeg kan skrive men de svarer ikke. Og jeg er en attraktiv kvinne,jeg beklager om det høres idiotisk ut men dette får jeg bekreftet ofte. Høres helt idiotisk ut men sier det for å ikke få kommentarer på at «ja men det er fordi du er stygg og de sveiper ja på hva som helst». 

Jeg kommer i kontakt med en, som sletter matchen det sekundet jeg forteller at jeg ikke har snap. For jeg har ikke snap!! Altså wtf. Javel. 

Kommer i kontakt med en til,han vil legge meg til på insta etter ett par dager med snakking. Han her likte jeg faktisk,virket som det var gjensidig. 
Så, snakker 1 dag på insta før alt dør ut?! Jeg tok initiativ til å snakke to ganger men så når det dør ut og han ikke svarer x2 så føler jeg meg dum og stopper.  Alt har nå stoppet opp. 
HVA SKJER. Jeg sier ikke dumme ting heller, så jeg skjønner faktisk ikke en dritt. 
Nå vil jeg bare slette han fra instaen, ønsker jo ikke å ha han der for å bare følge med på meg uten å si noe. 

Er så drittlei denne datingkulturen,jeg blir både umotivert og lei meg..

Anonymkode: 25804...188

• Liker 8
  • Hjerte 8
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne skulle på dating og singelliv. Beklager men tar imot svar frem til den blir flyttet uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Prisen du må betale for å bare trykke på topp 10 % menn. Dere er mange som kjemper om å bli knullet av akkurat de samme mennene.

Anonymkode: bd9e8...650

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prisen du må betale for å bare trykke på topp 10 % menn. Dere er mange som kjemper om å bli knullet av akkurat de samme mennene.

Anonymkode: bd9e8...650

Hæ? Jeg «trykker» på de jeg syns er heite, og det er jo en smakssak? 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

De fleste ønsker bare oppmerksomhet. Å få flest mulig matcher for å kjenne at de er attraktive. Ikke forvent at ukjente menn er interessert i noe mer enn å få match. Ikke kast bort tid på å irritere deg over dem. Forvent heller å møte på flest av disse mennene og bruk energien din på dem du ser er stabil over tid. Ikke skap en fantasi om et forhold til en mann du bare har sett et bilde av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme! 
Ingen av de jeg har matchet med som skriver først. De jeg har skrevet først til, chatter jeg med i noen dager også slutter de å svare meg! 

Utrolig kjedelig. Hvorfor gidder de å være på Tinder om de ikke er interesserte i å bli kjent med noen.

Ble nylig singel etter et 5 år langt forhold, men mener å huske at det var mye lettere å bli kjent med folk på Tinder før i tiden 😕

Anonymkode: 1503a...467

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, de fleste damer liker de samme 10% av mennene. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (Akkurat nå):

De fleste ønsker bare oppmerksomhet. Å få flest mulig matcher for å kjenne at de er attraktive. Ikke forvent at ukjente menn er interessert i noe mer enn å få match. Ikke kast bort tid på å irritere deg over dem. Forvent heller å møte på flest av disse mennene og bruk energien din på dem du ser er stabil over tid. Ikke skap en fantasi om et forhold til en mann du bare har sett et bilde av. 

Nei.. jeg bare klarer ikke se hvorfor de skal gidde å bli lagt til på insta når de bare er ute etter oppmerksomhet. Kan jo bare fortsette på tinder? 

• Liker 2
Skrevet

Nei.. jeg bare klarer ikke se hvorfor de skal gidde å bli lagt til på insta når de bare er ute etter oppmerksomhet. Kan jo bare fortsette på tinder? 

Et tips til: ikke legg til menn på insta før du har møtt dem. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme! 
Ingen av de jeg har matchet med som skriver først. De jeg har skrevet først til, chatter jeg med i noen dager også slutter de å svare meg! 

Utrolig kjedelig. Hvorfor gidder de å være på Tinder om de ikke er interesserte i å bli kjent med noen.

Ble nylig singel etter et 5 år langt forhold, men mener å huske at det var mye lettere å bli kjent med folk på Tinder før i tiden 😕

Anonymkode: 1503a...467

Ja jeg er virkelig dritlei. Men kan samtidig ikke slette appen heller for jeg møter ingen de få gangene jeg er ute på vift. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (Akkurat nå):

Et tips til: ikke legg til menn på insta før du har møtt dem. 

Nei… godt tips. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Slette han?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du ikke opplevd at noen menn der som du velger bort viser intiresse for deg? 

Om så vil jeg råde deg til å prøve ut det samme med dem neste gang.

Det finnes mange idioter av menn med ett stort ego og pent ytre som kun er ute etter flest match for så å velge den dama som gir mest status å date.

Dem er ikke kjæreste materiale!

• Liker 1
Skrevet

Nei… godt tips. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Slette han?!

Selvfølgelig. Hvorfor skal du ha en random fyr som følger deg på insta? Hvis han ikke er interessert i å kommunisere som en voksen mann og planlegge en date, så er det bare å få ham bort. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Mountain Man skrev (Akkurat nå):

Har du ikke opplevd at noen menn der som du velger bort viser intiresse for deg? 

Om så vil jeg råde deg til å prøve ut det samme med dem neste gang.

Det finnes mange idioter av menn med ett stort ego og pent ytre som kun er ute etter flest match for så å velge den dama som gir mest status å date.

Dem er ikke kjæreste materiale!

Nei jeg har faktisk ikke opplevd å avvise noen der inne enda. Altså at jeg sletter eller stopper å svare.. det er alltid dem! 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig. Hvorfor skal du ha en random fyr som følger deg på insta? Hvis han ikke er interessert i å kommunisere som en voksen mann og planlegge en date, så er det bare å få ham bort. 

Hah Ja! Enig. Sletter nå

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som ikke chatter er ikke ute etter noe spesielt, bare bruker tinder som tidsfordriv og velger kanskje de damene som virker enklest og krever minst innsats. 

De som ber om snap før det er avtalt date er bare ute etter sexting og nudes, bare bra at disse forsvinner når man sier nei til å dele snap. 

De som ber om insta før det er avtalt date er bare nysgjerrige og ønsker seg mange følgere av kvinnelig kjønn fordi de ser på det som en eller annen statusgreie. 

Alle kategoriene du nevner er menn som er useriøse. Kvinner også for den saks skyld. Er mange sånne på Tinder, så du må lære deg å lukte lusa på gangen og sortere de vekk tidlig. Hvis en mann spør meg om snap eller insta innen de første meldingene eller første dagene så vet jeg hvordan type han 98% sikkert er og gidder ikke fortsette kontakten. 

Anonymkode: 0d065...9d6

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De som ikke chatter er ikke ute etter noe spesielt, bare bruker tinder som tidsfordriv og velger kanskje de damene som virker enklest og krever minst innsats. 

De som ber om snap før det er avtalt date er bare ute etter sexting og nudes, bare bra at disse forsvinner når man sier nei til å dele snap. 

De som ber om insta før det er avtalt date er bare nysgjerrige og ønsker seg mange følgere av kvinnelig kjønn fordi de ser på det som en eller annen statusgreie. 

Alle kategoriene du nevner er menn som er useriøse. Kvinner også for den saks skyld. Er mange sånne på Tinder, så du må lære deg å lukte lusa på gangen og sortere de vekk tidlig. Hvis en mann spør meg om snap eller insta innen de første meldingene eller første dagene så vet jeg hvordan type han 98% sikkert er og gidder ikke fortsette kontakten. 

Ja det er mange som vil dele snap på de første 3 meldingene. Jeg orker ikke det. Har ikke snap og ønsker ikke å sende nudes. Altså hvorfor kan man ikke bare skrive på tinder til man er komfortabel med å dele tlf nummer eller noe?? Jeg er så lei… 

Gir snart opp denne letingen eller menn som er brukbare..

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mange som vil dele snap på de første 3 meldingene. Jeg orker ikke det. Har ikke snap og ønsker ikke å sende nudes. Altså hvorfor kan man ikke bare skrive på tinder til man er komfortabel med å dele tlf nummer eller noe?? Jeg er så lei… 

Gir snart opp denne letingen eller menn som er brukbare..

Fordi de ikke er interessert i noe seriøst og respektfullt og de gidder ikke legge noe innsats i sjekking. Skal ha det enklest mulig og helst alt servert i fanget. 

Er mange av de, men også mange bra menn så ikke la deg irritere så mye. Bare lær deg å kutte de ut ved første tegn på at de er useriøse og skriv i profilteksten din at du er ute etter noe seriøst og ikke one night stand/casual sex/textationship. Får luket vekk en del da men ikke alle så vær skeptisk og ta røde flagg på alvor når du chatter med noen :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De som umiddelbart vil over på snap, de er som regel utro.

Du bør ikke invitere noen inn på dine sosiale mediekanaler før du har blitt kjent med dem og møtt dem, helst flere ganger.

Ellers - jeg ville tatt en pause fra dateapper/nettdating, for når du føler som du gjør nå, ts, (som er helt berettiget) så ender du bare opp med å bli skadet selv, bitter og desillusjonert og det er fare for å skjære alle menn over en kam.

Ta en pause, tenk grundig gjennom hva du trenger i et forhold, hvilken type mann som ev. kan tilby de kvalitetene og hva du kan tilby tilbake i et forhold, hvordan du vil dere skal kunne kommunisere o.l. - men jobb for å bli kjent med mer folk i virkeligheten, utvid nettverket, ta initiativ til å prate med andre selv.

Anonymkode: d2d8a...049

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi de ikke er interessert i noe seriøst og respektfullt og de gidder ikke legge noe innsats i sjekking. Skal ha det enklest mulig og helst alt servert i fanget. 

Er mange av de, men også mange bra menn så ikke la deg irritere så mye. Bare lær deg å kutte de ut ved første tegn på at de er useriøse og skriv i profilteksten din at du er ute etter noe seriøst og ikke one night stand/casual sex/textationship. Får luket vekk en del da men ikke alle så vær skeptisk og ta røde flagg på alvor når du chatter med noen :)

Ja jeg bare trodde jeg var flink til det allerede. Men lot meg lure da av en som hadde teksten «ønsker å finne kjærligheten». 🤦🏻‍♀️ 

Han løy vel da eller. Er jo umulig dette her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...