AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Når jeg ringer så driver hun enten å drikker kaffe, ser på tv , leser en bok eller skal akkurat til å spise middag. Det sårer meg litt at hun ser på disse tingene som viktigere en å snakke med meg. Er det bare jeg som har en sånn mor? Anonymkode: fa103...078
ESFP Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Nei, du er nok ikke alene. Du kan fortelle henne at det sårer deg og be henne om å være tilgjengelig når du ringer. 1 1
svartkatt Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Si det til henne. Snakker aldri med min mor utenom besøk, og er lite snakk da også. Er veldig vant med det, og orker sjelden bry meg lengre. Det er bare som det er. Å gi beskjed gjør kanskje ingen forskjell. Det er vanskelig for folk å endre seg. Men da har du i det minste gjort hva du kan. Og så får du heller senke skuldrene og kravene, og godta henne som hun er.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Noen er fryktelig opphengt i rutinene sine, og har vanskelig for å takle det om det blir avbrudd. Det trenger ikke å bety at hun ikke ønsker å prioritere deg, selv om det sikkert føles sånn ❤️ Hva om du forsøker å avtale en fast ringedag? Kanskje det kan hjelpe? At hun vet at på (f.eks) onsdag klokka seks har dere to en avtale om å snakkes? Anonymkode: 45adb...e85
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Her var det motsatt. Mamma ringte alltid når jeg enten nettopp hadde kommet ut av dusjen, når jeg trente, når jeg sto i middagslaging, spiste middag, osv. Utrolig irriterende, men det verste var at hun kjeftet meg opp fordi jeg var opptatt. Som jeg gjorde det med vilje? Nå snakker vi ikke sammen uansett, heldigvis.. Ville respektert henne at hun er opptatt og heller ytret at du savner å snakke med henne eller noe sånt. Så lar du kontakten være opp til henne.. Anonymkode: 5cf55...0d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her var det motsatt. Mamma ringte alltid når jeg enten nettopp hadde kommet ut av dusjen, når jeg trente, når jeg sto i middagslaging, spiste middag, osv. Utrolig irriterende, men det verste var at hun kjeftet meg opp fordi jeg var opptatt. Som jeg gjorde det med vilje? Nå snakker vi ikke sammen uansett, heldigvis.. Ville respektert henne at hun er opptatt og heller ytret at du savner å snakke med henne eller noe sånt. Så lar du kontakten være opp til henne.. Anonymkode: 5cf55...0d1 Hvis jeg ikke ringer så ringer ikke hun meg heller. Anonymkode: fa103...078 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis jeg ikke ringer så ringer ikke hun meg heller. Anonymkode: fa103...078 Da er hun nok ikke interessert i å snakke med deg.. kjipt. Men ville bare fokusert på meg selv og ha det så bra som mulig❤️ Anonymkode: 5cf55...0d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå