Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i midten av 40 årene som er sammen med en på samme alder, vi har vært sammen i 5 mnd, kjæresten min er veldig opptatt av facebook og sosiale medier......det er i og for seg greit....men....siden jeg visste hvem kjæresten min var før vi ble sammen ( kjente han ikke) så visste jeg om et par exer og affærer han har hatt, og tenkte jaja vi  har alle en fortid, men det er nå i det siste jeg har begynt å lure på om han er ferdig m fortiden sin, når han er hos meg sitter han med mobilen sin hele tiden,  jeg ble mistenksom så begynte og følge med litt, han er venn på facebook med de her damene, og har observert at han liker bilder som de legger ut av seg selv og kommenterer, og når jeg ser på tidspunktet så har han gjort det når han har vært hos meg, synst han var ganske fraværende sist han var hos meg, og nå forstår jeg hvorfor, opplever også at jeg kan skrive meldinger på kvelden men han svarer ikke selv om jeg ser han er pålogget, noe som han er hele tiden, til å beg tenkte jeg ikke så mye over det her....men det gjør jeg nå. 

Håper på svar😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 0d1b8...d17

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt rett ut hvorfor han er så mye på mobilen? Og hvorfor det er viktigere enn å tilbringe tid med kjæresten sin? Ha sex og ha kosetid? 

Snakk med han. 

Anonymkode: ea4dd...0da

• Nyttig 1
Skrevet

Tok det opp med han tidligere, la ifra seg mobilen en stund.....helt til jeg skulle på wc eller noe🙄

AnonymBruker
Skrevet

Si han må velge mellom deg og mobilen.

Anonymkode: 046ed...21c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si han må velge mellom deg og mobilen.

Anonymkode: 046ed...21c

Ja.....har skrevet melding og prøvd å ringe, men han svarer ikke, egentlig så skulle vi vært opp i skyene nyforelsket,  men sånn er det ikke😢

AnonymBruker
Skrevet

Kleint... hadde aldri orket en mann med sånne "interesser". 

Anonymkode: ec260...f7b

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kleint... hadde aldri orket en mann med sånne "interesser". 

Tror ikke jeg gidder mer heller, selv om vi kan finne tilbake til hverandre nå, hva vil skje om 1 eller 2 år når forholdet blir mer en vane? Nei en skal føle seg trygg på hverandre skal ikke være sånn, så er nok et avsluttet kapittel for min del🙄

Takk for svar😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Primadonna1 skrev (Akkurat nå):

Tror ikke jeg gidder mer heller, selv om vi kan finne tilbake til hverandre nå, hva vil skje om 1 eller 2 år når forholdet blir mer en vane? Nei en skal føle seg trygg på hverandre skal ikke være sånn, så er nok et avsluttet kapittel for min del🙄

Takk for svar😊

En ting er at det er kleint. Men det er også respektløst og illojalt. Noe en voksen mann burde forstå FØR han innleder et seriøst forhold. Hadde aldri akseptert noe sånt. Greit nok når man er 18 år, men godt voksen, nei takk.

Lykke til videre, du gjør det eneste riktige ❤️ 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En ting er at det er kleint. Men det er også respektløst og illojalt. Noe en voksen mann burde forstå FØR han innleder et seriøst forhold. Hadde aldri akseptert noe sånt. Greit nok når man er 18 år, men godt voksen, nei takk.

Lykke til videre, du gjør det eneste riktige ❤️ 

Takk❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er mobilavhengig, kanskje han er utro. Hvem vet. Likevel anser jeg det som frekt å kommentere på ekser sine bilder (hvis det er på selfier av de). Han høres uansett kjedelig ut å være med. Hadde droppet hele greia.

Anonymkode: 0e5b5...df5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Primadonna1 skrev (55 minutter siden):

Jeg er en dame i midten av 40 årene som er sammen med en på samme alder, vi har vært sammen i 5 mnd, kjæresten min er veldig opptatt av facebook og sosiale medier......det er i og for seg greit....men....siden jeg visste hvem kjæresten min var før vi ble sammen ( kjente han ikke) så visste jeg om et par exer og affærer han har hatt, og tenkte jaja vi  har alle en fortid, men det er nå i det siste jeg har begynt å lure på om han er ferdig m fortiden sin, når han er hos meg sitter han med mobilen sin hele tiden,  jeg ble mistenksom så begynte og følge med litt, han er venn på facebook med de her damene, og har observert at han liker bilder som de legger ut av seg selv og kommenterer, og når jeg ser på tidspunktet så har han gjort det når han har vært hos meg, synst han var ganske fraværende sist han var hos meg, og nå forstår jeg hvorfor, opplever også at jeg kan skrive meldinger på kvelden men han svarer ikke selv om jeg ser han er pålogget, noe som han er hele tiden, til å beg tenkte jeg ikke så mye over det her....men det gjør jeg nå. 

Håper på svar😊

Affærer, mener du utroskap? En mann i 40-årene som har en historikk med utroskap, endrer seg ikke helt plutselig over natten. Sannsynligheten for lojalitet og trofasthet er minimal, og det tror jeg de aller fleste forstår. 

Kanskje er han avhengig av SoMe, men igjen - da hadde han ikke hatt behovet for å like diverse bilder av andre kvinner når han er i forhold. I min verden er dette en typisk adferd for menn med utroskapstendenser og som ikke er committed til forholdet. 5 måneder er ufattelig kort tid, her må du jo bare kommunisere med han - si at du reagerer på disse tingene og til tross for "historikken" hans så stoler du ikke på han. Hvordan han da reagerer på dette, tenker jeg avgjør veien videre for dere. Reagerer han med sinne, irritasjon - legger skyld over på deg, da er det bare å kvitte seg med daukjøttet. Reagerer han dermed åpent og ærlig, forklarer seg om at han er avhengig av telefonen - sletter disse kvinnene m.m - så får du bedømme selv. 

Anonymkode: cd87c...7b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Affærer, mener du utroskap? En mann i 40-årene som har en historikk med utroskap, endrer seg ikke helt plutselig over natten. Sannsynligheten for lojalitet og trofasthet er minimal, og det tror jeg de aller fleste forstår. 

Kanskje er han avhengig av SoMe, men igjen - da hadde han ikke hatt behovet for å like diverse bilder av andre kvinner når han er i forhold. I min verden er dette en typisk adferd for menn med utroskapstendenser og som ikke er committed til forholdet. 5 måneder er ufattelig kort tid, her må du jo bare kommunisere med han - si at du reagerer på disse tingene og til tross for "historikken" hans så stoler du ikke på han. Hvordan han da reagerer på dette, tenker jeg avgjør veien videre for dere. Reagerer han med sinne, irritasjon - legger skyld over på deg, da er det bare å kvitte seg med daukjøttet. Reagerer han dermed åpent og ærlig, forklarer seg om at han er avhengig av telefonen - sletter disse kvinnene m.m - så får du bedømme selv. 

Anonymkode: cd87c...7b6

Har tatt det opp med han når jeg så aktiviteten hans, spurte om han trenger de eksene på facebook , han svarte med at det gjør han ikke.....han har ikke slettet de men fortsatt og gi likes og omsorg bitmoji på bilder, kan ikke se at han har kommentert de siste par dagene.

Når jeg skrev affære ble det litt feil, det var damer som det ikke ble noe ut av det utviklet seg ikke til å bli et forhold, kanskje en grunn til det? Han sitter tydeligvis fast i noe her🙄 stoler ikke på han

Skrevet

En mann som sitter med mobilen hele tiden mens han er med meg, nei takk. 
Det der hadde jeg ikke orket. 

Skrevet

Min ex gjorde også dette. Var sammen i 4 år. Gav opp til slutt, jeg mener man ikke skal behøve å oppdra voksne menn. Dette var en mann på godt over 50 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Primadonna1 skrev (14 timer siden):

Håper på svar😊

Da er du kanskje ikke like spennende som dem, men du er i alle fall tilgjengelig for han (noe de trolig ikke er), altså er ikke de noen trussel for deg.

Anonymkode: 98fd5...1a0

AnonymBruker
Skrevet

Helt tragisk med folk - VOKSNE folk, til og med! - som ikke klarer å legge bort mobilen når de er på besøk eller annet sosialt! Helt greit å dra frem mobilen når en sitter alene pga at alle andre er på toalettet eller ute og røyker, men sitte på mobilen hele kvelden kan de gjøre hjemme alene. Det er grenser for hva du går glipp av på et par timer på Facebook, ærlig talt. Det fører rett og slett til at noen blir invitert oftere enn andre.

Jeg kan godt kommentere på ekser sine poster og bilder. Ikke fordi jeg har lyst til å bli sammen med dem eller ligge med dem, men fordi vi ikke er uvenner og vi er voksne folk. Og de er faktisk veldig greie folk, ellers hadde jeg jo ikke blitt sammen med dem. Godt gift og med unger er de også 😂 Jeg har også eksen til samboeren min på Facebook, og trykker liker på hennes poster også hvis det popper opp noe gøy mens jeg skroller.

Anonymkode: 7ca44...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...