AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Nå føler jeg meg barnslig som oppretter en slik tråd, da jeg er over 30 år gammel. Men jeg har en dårlig følelse, og ønsker å høre andre sin mening. Jeg og han jeg er sammen med sender hver dag et par Snapper til hveramdre, på morgenen, litt i løpet av jobbdagen når vi har tid, så en del på ettermiddag/kveld. De siste to-tre dagene har han vært veldig mye på Snapchat (dette ser man, da han har på kartet og det vises når han var pålogget sist). For tre dager siden sendte jeg et bilde og etter en times tid kom jeg på at det var noe jeg skulle skrive til han, så gikk inn på chatten og ser da at han hadde vært nylig aktiv - men ikke åpnet det jeg sendte. Dette ble jeg litt paff over, da han aldri har ignorert noe fra meg tidligere, men jeg tenkte at han sikkert brått ble opptatt. Dessverre har dette gjentatt seg i løpet av disse dagene, han er pålogget men åpner ikke før det går en stund, han er også stille av seg og litt mere kald, virker det som. Nå vil ikke jeg virke hysterisk her, men en endring i væremåte har jeg kun dårlige erfaringer med. Hva tenker dere? Lar jeg det gå en stund for å se det an eller tar jeg det opp med han? Kan legge til at vi har vært sammen i ett år, forholdet er ellers fint. Ingen krangling, mye god sex, vi møtes så ofte vi kan, jeg har før dette ikke hadd en eneste bekymring k dette forholdet. Så en del av meg håper jo veldig at jeg kun overanalyserer dette. Anonymkode: def4a...ff8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Det trenger ikke være noe personlig ment mot deg. Jeg varierer såpass mye i hvor mye jeg orker å forholde meg til andre at jeg også kan bruke timer eller til og med dager på å orke å åpne meldinger og snapper. Litt anderledes med en kjæreste, men jeg gjør altså dette med menn jeg liker godt uten at det har noe med at jeg liker de mindre å gjøre. Kan du ikke se an noen uker og ta det opp med han om du merker han endrer seg veldig? Det kan jo også bety at han flørter med en annen eller begynner å få følelser for en annen, men man skal heller ikke krisemaksimere med en gang når det ikke nødvendigvis trenger å være noe galt. Anonymkode: 29531...c35 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Kanskje han skriver med kompiser og ting som er jobb relatert? Trenger ikke å være noe. Anonymkode: 9cdfc...437 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det trenger ikke være noe personlig ment mot deg. Jeg varierer såpass mye i hvor mye jeg orker å forholde meg til andre at jeg også kan bruke timer eller til og med dager på å orke å åpne meldinger og snapper. Litt anderledes med en kjæreste, men jeg gjør altså dette med menn jeg liker godt uten at det har noe med at jeg liker de mindre å gjøre. Kan du ikke se an noen uker og ta det opp med han om du merker han endrer seg veldig? Det kan jo også bety at han flørter med en annen eller begynner å få følelser for en annen, men man skal heller ikke krisemaksimere med en gang når det ikke nødvendigvis trenger å være noe galt. Anonymkode: 29531...c35 Jo, jeg lurer litt på om jeg ikke burde vente og se om han endrer seg mere, eller går tilbake til normalen. Han sier fremdeles at han elsker meg, så kan jo hende jeg bare overreagerer. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han skriver med kompiser og ting som er jobb relatert? Trenger ikke å være noe. Anonymkode: 9cdfc...437 Jeg håper at det er noe i den duren ja. Tusen takk for svar begge to🥰 Anonymkode: def4a...ff8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Det skjer ofte at jeg kun svarer en person selv om jeg har fått melding fra flere. Så går det noen timer før jeg svarer andre. Ikke noen spesiell grunn egentlig, bare ikke alltid jeg føler for å kommunisere på den måten jeg kommuniserer med den og den personen med. Så hvis det ikke er noe viktig kan jeg utsette det litt, det har ingenting med mine følelser overfor den personen generelt å gjøre. Anonymkode: c77f5...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Du kan ikke stole på beskjeder om at andre er aktiv/pålogga. Ofte vil det vises at de er aktive så lenge telefonen er på. Anonymkode: e5f6d...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå