Gå til innhold

Hvordan er WoW for tida?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spilte for sikkert femten år siden. Hvordan er det nå? Noen som spiller og synes det er gøy? Vurderer å ta frem karakteren min igjen 😄

Anonymkode: 85d9e...e49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spilt siden 2005 og har ingen planer om å slutte, men kommer du inn etter 15 års pause vil det nok være veldig annerledes. Så om du fortsatt liker det vil jo være avhengig av om det du likte for 15 år siden fremdeles eksisterer ;)  Det sagt så finnes jo WoW Classic også, der du kan spille mer eller mindre som det var back in the days.

Anonymkode: 02b12...eeb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har spilt siden 2005 og har ingen planer om å slutte, men kommer du inn etter 15 års pause vil det nok være veldig annerledes. Så om du fortsatt liker det vil jo være avhengig av om det du likte for 15 år siden fremdeles eksisterer ;)  Det sagt så finnes jo WoW Classic også, der du kan spille mer eller mindre som det var back in the days.

Anonymkode: 02b12...eeb

Takk! Kanskje jeg skal starte med vanilla, og se hvor gøy det er for meg nå så lenge etter 😄 Blir vel mye å sette seg inn i om jeg skal hoppe rett inn i det nye, uten å ha fått med meg noen expansions og lignende. 

Anonymkode: 85d9e...e49

Skrevet

jeg har spilt siden 08. har hatt mange pauser, men liker å spille igjen nå :) 

orker ikke styre med raids osv. savner sånn det var i "gamle dager" men jeg suller rundt med achievements og tull alene 😅

om noen andre spiller mest alene så legg meg til :)  #21556 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...