AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Kroppen min synes det er en god idé å lagre fett på rumpen. Jeg sliter dermed med at jeg ofte får "dobbeltskinke" av både undertøy og også badetøy, altså at kanten på plagget skjærer seg inn i skinken så det buler ut både over og under, og kløyver rumpeballen i to. Det ser jo ikke særlig bra ut. Er det noen som har tips til badedrakter som har romslige beinhull? Jeg liker ikke høy skjæring, altså blottlegging av hele rumpen. Jeg har lurt på noe sånt som dette, en legsuit: Anonymkode: b54e1...4e9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Dette er for bruk i svømmehall for svømmetrening, altså, ikke får å "deige meg" på stranden Anonymkode: b54e1...4e9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Jeg så nå nylig ei som hadde en skikkelig digg badedrakt med korte bein og ermer. Den dekket i tillegg hele ryggen, samt hadde høy hals med glidelåslukking. Den så sikkelig lekker ut, noe i den stilen her: https://www.klubben.no/zoggs/co22462359bkry/mogo-kneesuit-badedrakt-zoggs--svart-blå--elastomax Kombinasjonen med ermer, høy hals og korte ben gjorde at hele figuren kom fint fram uten forstyrrende elementer som åpninger på ryggen f.eks. Veldig enkelt design som var veldig flatterende, samt at den var sikkert god å ha på seg uten stropper og sånt... Anonymkode: 55b79...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå