Gå til innhold

Tinderdates - innafor med flere i uka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Er det innafor å dra på tre forskjellige tinderdates i løpet av en uke?

Hilsen gutt

Anonymkode: 37804...908

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer selv men jeg syns ikke det er innafor. Syns man skal fokusere på en av gangen 

Anonymkode: 05623...306

• Nyttig 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen gutt

Helt klart. Tinder er fantastisk for menn.

Nyt! 😁

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ligg med dem alle da, det er ekkelt. Eller i alle fall si tydelig ifra om at du har flere jern i ilden. Eller jernet i flere ilder, kan man si.

Anonymkode: 953ba...f35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke ligg med dem alle da, det er ekkelt. Eller i alle fall si tydelig ifra om at du har flere jern i ilden. Eller jernet i flere ilder, kan man si.

Anonymkode: 953ba...f35

Aldri i verden om jeg stapper jernet mitt i en ilder ;)

Anonymkode: 3bf92...4e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å dra på date med 3 ulike i løpet av en uke er helt greit. Men kun dersom du ikke føler noen kjemi med de to første, og dermed har gitt de beskjed om at det ikke blir noe mer.

Anonymkode: f9223...339

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hilsen gutt

Absolutt, om det bare er snakk om å avklare kjemi f.eks.

Jeg er kvinne, og da jeg var singel hendte det iblant at jeg gikk på to dater på en kveld f.eks. Jeg ville være effektiv, og orket ikke chatte med menn fram og tilbake i evigheter. Mye bedre å bare møtes en halvtimes tid på en cafe for å finne ut av om man har bra nok kjemi eller ikke.

Anonymkode: 8fa52...af1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok. Jeg bestemte meg for å slette en dating-app, skulle bare møte de siste matchene for en kaffe først (samme uka), siste date var full klaff og vi er sammen enda. De forrige avsluttet vi kontakten etter selve daten :)

Anonymkode: b0de3...1bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å gå på flere dater pr uke, så lenge du ikke ligger med dem. Bare date ute, f.eks en drink eller en øl eller en kaffe og sitte og prate en times tid eller to, for å sjekke om kjemien klaffer. Ikke noe mer intimt.

Det er jo greit å være "effektiv", og treffe folk og se om man får en klaff. 

Anonymkode: a36e4...444

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hilsen gutt

Ja det er så klart ok om dere ikke er eksklusive. Når man utvikler følelser blir man eksklusiv, og så etterhvert intim. Det er ikke så lett å finne noen akkurat, så når jeg var singel så kunne jeg dra på 1 date med 3 stk ila en uke, på det meste. Da dro jeg på en date med en på tirsdag feks, og om det ikke var match, så sa jeg bare, sorry, var ikke helt rett for meg dette. Og så neste dagen etter. Jeg driver ikke å dater folk for å "finne ut" om det er match. Det merker man på 1 date. Man må snakke med veldig mange før man finner noen.  Men hold det for deg selv at du gjør dette, noen mener at de har krav på tiden din selv om du ikke føler det er match.

Anonymkode: 0f7ab...37b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri i verden om jeg stapper jernet mitt i en ilder ;)

Anonymkode: 3bf92...4e3

😂😂😂😂 jeg lo ! 

Anonymkode: cae6c...83d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dersom:

1. du ikke gir inntrykk av at hun du møter er den eneste du har interesse for (du trenger ikke nødvendigvis å si at du skal møte flere men at du er i en åpen fase osv)

2. du ikke har ubeskyttet sex med dem. Sex kan skje😅 men ta ansvar i det minste! 

Men generelt synes jeg det som er mest «fair» er å møte 1 og finne ut av kjemi før du avtaler med neste.

Anonymkode: d7bfa...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...