Gå til innhold

smerter i begge føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (54 minutter siden):

Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting.

Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. 

Anonymkode: 56a0e...3bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. 

Anonymkode: 56a0e...3bd

har sluttet å bruke de skoene som ikke var gode , men det gir seg ikke. er lenge siden jeg sluttet å bruke dem. Mye smerter i føttene også går smerten opp til leggen og låret noen ganger. Sliter med nettene da jeg våkner for smertene er så intense

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Ibux. Kan være betennelse.

Anonymkode: da7be...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

har prøvd smertestillende , men hjelper ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden?

Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene.

Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). 

Anonymkode: 8946d...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Mange steder i foten det kan gå galt 😕 Helt umulig å svare på hva som feiler akkurat deg.

Anonymkode: 2724c...437

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene.

Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). 

Hatt det sånn i 2 uker .smertene ga seg ikke etter jeg sluttet og er lenge siden jeg sluttet med dem.aldri hatt sånne smerter før . Nå våknet jeg nettop og har smerter.😟

AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35):

Hvordan går det med deg?❤️

Anonymkode: cc439...428

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 8.29):

Hvordan går det med deg?❤️

Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 13.53):

Funker ikke. Ikke med voltarol heller

AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (2 timer siden):

Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥

Hvorfor går du ikke til lege? Føler med deg, virkelig. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd smerter i begge føttene men skyldes nye sko. Jeg brukte litt penger på å kjøpe gode såler og da forsvant smertene etter noen dager. Det er ikke sikkert det er løsningen for deg men løste iallefall problemet mitt 🙂

Anonymkode: 9f3cc...26e

AnonymBruker
Skrevet

Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? 

Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. 

Anonymkode: 8e2a2...977

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? 

Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. 

Anonymkode: 8e2a2...977

Begynte  rundt tærne mener eg på

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 14.48):

Over 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...