sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 sørlands-jenta skrev (54 minutter siden): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. Anonymkode: 56a0e...3bd
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. Anonymkode: 56a0e...3bd har sluttet å bruke de skoene som ikke var gode , men det gir seg ikke. er lenge siden jeg sluttet å bruke dem. Mye smerter i føttene også går smerten opp til leggen og låret noen ganger. Sliter med nettene da jeg våkner for smertene er så intense
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124 har prøvd smertestillende , men hjelper ingenting
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Mange steder i foten det kan gå galt 😕 Helt umulig å svare på hva som feiler akkurat deg. Anonymkode: 2724c...437
sørlands-jenta Skrevet 27. april 2023 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee Hatt det sånn i 2 uker .smertene ga seg ikke etter jeg sluttet og er lenge siden jeg sluttet med dem.aldri hatt sånne smerter før . Nå våknet jeg nettop og har smerter.😟
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Hvordan går det med deg?❤️ Anonymkode: cc439...428
sørlands-jenta Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 8.29): Hvordan går det med deg?❤️ Anonymkode: cc439...428 Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥 1
sørlands-jenta Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 13.53): Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124 Funker ikke. Ikke med voltarol heller
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (2 timer siden): Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥 Hvorfor går du ikke til lege? Føler med deg, virkelig. ❤️ Anonymkode: cc439...428
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Jeg har opplevd smerter i begge føttene men skyldes nye sko. Jeg brukte litt penger på å kjøpe gode såler og da forsvant smertene etter noen dager. Det er ikke sikkert det er løsningen for deg men løste iallefall problemet mitt 🙂 Anonymkode: 9f3cc...26e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. Anonymkode: 8e2a2...977
sørlands-jenta Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. Anonymkode: 8e2a2...977 Begynte rundt tærne mener eg på
sørlands-jenta Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 14.48): Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee Over 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå