sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 sørlands-jenta skrev (54 minutter siden): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. Anonymkode: 56a0e...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde det ofte da jeg bruke converse sko. Klarte så vidt å gå på beina da jeg våknet. Noen ganger trodde jeg at jeg hadde blodpropp i leggen for det var så sykt vondt 😂 men gikk over når jeg slutter å bruke de hver dag. Anonymkode: 56a0e...3bd har sluttet å bruke de skoene som ikke var gode , men det gir seg ikke. er lenge siden jeg sluttet å bruke dem. Mye smerter i føttene også går smerten opp til leggen og låret noen ganger. Sliter med nettene da jeg våkner for smertene er så intense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124 har prøvd smertestillende , men hjelper ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Mange steder i foten det kan gå galt 😕 Helt umulig å svare på hva som feiler akkurat deg. Anonymkode: 2724c...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 27. april 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee Hatt det sånn i 2 uker .smertene ga seg ikke etter jeg sluttet og er lenge siden jeg sluttet med dem.aldri hatt sånne smerter før . Nå våknet jeg nettop og har smerter.😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Del Skrevet 30. april 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Hvordan går det med deg?❤️ Anonymkode: cc439...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 8.29): Hvordan går det med deg?❤️ Anonymkode: cc439...428 Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 13.53): Prøv Ibux. Kan være betennelse. Anonymkode: da7be...124 Funker ikke. Ikke med voltarol heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Del Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (2 timer siden): Helt grusomt. Har sinsyke smerter . Legevakta trodde det var plantar fascitt. Prøvd voltarol men funka ikke.nettene er værst💔💔💔😥😥😥😥 Hvorfor går du ikke til lege? Føler med deg, virkelig. ❤️ Anonymkode: cc439...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Del Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Jeg har opplevd smerter i begge føttene men skyldes nye sko. Jeg brukte litt penger på å kjøpe gode såler og da forsvant smertene etter noen dager. Det er ikke sikkert det er løsningen for deg men løste iallefall problemet mitt 🙂 Anonymkode: 9f3cc...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Del Skrevet 5. mai 2023 sørlands-jenta skrev (På 26.4.2023 den 12.35): Spør her for er så lenge til legen har ledig. Har slitt i 2 uker nå med fotsmerter i begge føtter . Har aldri hatt sånn før. Jeg våkner flere ganger i løpet av natta.tror det kan skylles noen sko som ikke var helt gode.noen ganger kan smertene gå opp til låret.noen som har opplevd noe sånt før? prøvd paracet , men det hjelper ingenting. Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. Anonymkode: 8e2a2...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Begynner ikke plantar fascitt stort sett i hælregionen? Hadde du hælsmerter til å begynne med? Jeg er revmatikere og har ofte skikkelig vondt i alle leddene når jeg har sovet. Anonymkode: 8e2a2...977 Begynte rundt tærne mener eg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 14.48): Har du hatt vondt i flere dager og hele tiden? Feil belastning pga feil sko kan gi smerter i føtter, ankler, legger, knær, lår og rygg. Men det skal jo gå over når man slutter å bruke skoene. Jeg er plattfot og uten såler så får jeg smerter. Når jeg bytter sko så får jeg gjerne vondt i noen dager til jeg har vent meg til dem. Men det går over med smertestillende (ibux). Anonymkode: 8946d...3ee Over 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå