AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Den aller særeste datingopplevelsen dere har hatt? Anonymkode: b286a...6c4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Han som løp fra regningen. Altså jeg hadde ikke spist noe kun tatt en brus, han bestilte stort måltid til seg og spiste opp så begynner han å ta på seg jakka og jeg tenkte jaja han betalte vel kanskje når han var på do. Så gikk vi. Vi kom et lite stykke så løper ansatte etter oss og han begynner å løpe 😂😂😂 Jeg stod igjen som en idiot og tenkte hvaaa faen haha... Han kom heldigvis tilbake å gjorde opp for seg når han så at jeg var tatt som gissel Anonymkode: 0aeb0...af9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Jeg får fyre løs: Reiste til Bergen for å ha langhelg med en fyr fra Tinder. Vi avtalte på forhånd ingen sex. Det ble ikke sex heller. MEN: Jeg ble matet med en stor skje med Tran etter lunsjen i leiligheten hans. Særeste første date jeg har hatt, og dummeste og mest koko avgjørelse jeg har tatt på Tinder 😜 Anonymkode: b286a...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå