Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Selvsagt leser dere hovedinnlegget først og så svarer på det! Men, leser dere først hovedinnlegget og så alle de andre kommentarene som er blitt gitt før dere svarer. eller svarere dere først på hovedinnlegget, og leser de andres innlegg etterpå?
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Jeg leser først hovedinnlegget og så de andre innleggene. Hvis det er et spørsmål lignende "Hvilken mobil har du?" eller "Har du kjæreste?" så er det ikke sikkert jeg gidder å lese meg gjennom alle innleggene før eller etter jeg svarer.
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Jeg pleier å lese hele tråden før jeg svarer.
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Leser alltid hovedinnlegget først, og så resten av innleggene før jeg svarer. Om det er fryktelig mange svar så leser jeg stort sett hovedinnlegget og de siste svarene før jeg svarer. (evt. hvis det er et veldig interessant tema leser jeg hele tråden før jeg svarer)
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer. Som regel leser jeg hele tråden hvis den er interessant og ikke for lang. Men noen ganger skriver jeg det første som slår meg etter å ha lest hovedinnlegget. Etterpå hender det jeg leser hele tråden.
Rusket Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Nå har nå ikke jeg så lang erfaring her, men jeg leser så klart hovedinnlegget (hvis ikke blir det jo vanskelig vite hva man svarer på). Er det veldig mange som har svart leser jeg ikke alle innlegga, men da skriver jeg det gjerne i svaret, at jeg ikke har lest alle svarene.
Gjest Miloine Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer. Som regel leser jeg hele tråden hvis den er interessant og ikke for lang. Men noen ganger skriver jeg det første som slår meg etter å ha lest hovedinnlegget. Etterpå hender det jeg leser hele tråden. ← UNDERTEGNER DENNE JEG!
Shagya Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Hvis tråden er veldig lang, leser jeg hovedinnlegget, og de første og siste svarebe. Ellers pleier jeg å lese hele tråden før jeg svarer. Men, det kommer selvsagt an på tråden som andre her nevner. "Hva veier du", og andre spørsmål som kun krever enstavelsessvar, svarer jeg først og leser svarene etterpå (av og til)
Arkana Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Hvis tråden ikke er for lang, og er noenlunde interessant, så leser jeg hele. Noen ganger scanner jeg bare raskt for å se om noen har skrevet det jeg ville si. Men som Rhiakath gidder jeg sjelden lese alle svarene i slike spørsmåls-tråder.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #11 Skrevet 4. januar 2006 Ååå det er veeeeldig opp og ned...... Men jeg pleier å se etter hvem som har skrevet i tråden.
Brunhilde Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Jeg pleier å lese hele tråden før jeg svarer. ← Som regel gjør jeg også det, med unntak av tråder som er 6-7 sider lange. Da leser jeg startinnlegget og skummer resten...
Iceglow Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Varierer. Leser hovedinnlegget, ser om trådstarter har flere innlegg i tråden (og til gjester: Vær så snill å bruk et navn i slike tråder!), skummer litt her og der, og svarer. Tråder av typen “hva veier du?” tror jeg ikke jeg har svart på, selv om jeg ikke skal si det helt for sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer. Som regel leser jeg hele tråden hvis den er interessant og ikke for lang. Men noen ganger skriver jeg det første som slår meg etter å ha lest hovedinnlegget. Etterpå hender det jeg leser hele tråden. ←
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #15 Skrevet 4. januar 2006 Hvis tråden ikke er for lang, og er noenlunde interessant, så leser jeg hele. Noen ganger scanner jeg bare raskt for å se om noen har skrevet det jeg ville si. Men som Rhiakath gidder jeg sjelden lese alle svarene i slike spørsmåls-tråder. ← Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #17 Skrevet 4. januar 2006 Jeg leser hovedinnlegget, en del av de første og siste svarene eller hele tråden hvis den ikke er veldig lang. Jeg svarer noen ganger på engasjerende/provoserende innlegg som har kommet til uti tråden en gang, andre ganger svarer jeg "bare" spesifikt på trådstarters innlegg.
nat26 Skrevet 4. januar 2006 #18 Skrevet 4. januar 2006 Jeg pleier å lese hele tråden før jeg svarer. ← Samme her
Gjest lilletroll Skrevet 4. januar 2006 #19 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer. Som regel leser jeg hele tråden hvis den er interessant og ikke for lang. Men noen ganger skriver jeg det første som slår meg etter å ha lest hovedinnlegget. Etterpå hender det jeg leser hele tråden. ← Me too. Sånn som nå leste jeg til jeg så dette svaret fra gjest, og da var enig, og da siterte jeg og svarte før jeg hadde lest ferdig. Om jeg så leser resten av tråden gejnstår og se
Lassie Skrevet 4. januar 2006 #20 Skrevet 4. januar 2006 Det varierer. Som regel leser jeg hele tråden hvis den er interessant og ikke for lang. Men noen ganger skriver jeg det første som slår meg etter å ha lest hovedinnlegget. Etterpå hender det jeg leser hele tråden. ← Samme her. Leser alltid hovedinnlegget først da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå