AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg har en konto hos Ellos som driftes av Resurs bank. Jeg opplever banken som useriøs, de de ber om innbetalinger til to ulike kontonumre og opererer med flere ulike mailadresser. Oppdaget dette nå da jeg fikk en purring på sms. Scrollet da i sms'ene fra dem. Forsøker å ta kontakt via mailadressene de oppgir, kommer kun feilmeldinger i retur. Flere som har trøbbel med denne banken? Det er ikke spam-sms, innbetalinger osv går jo gjennom, men jeg opplever det som useriøst at de opererer med flere kontonumre og ikke er å få tak i på mailadresser de selv oppgir. Anonymkode: 13867...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg tror ikke Resurs bank i utgangspunktet er useriøse, men de har et ganske bredt produktspekter (mange merkevarer) som alle har ulike kontonumre. Jeg tror også banken har "vokst over evne" og har kanskje ikke den nødvendige organisasjonen til å håndtere så store utlånsvolum og mange produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg jobber i en bedrift hvor vi samarbeider med Resurs Bank og de fikk akkurat nytt kontonummer. Anonymkode: 29fbf...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg har fått beskjed om at de har nytt kontonummer. Gjennom ellos får jeg betalt igjennom en link i sms, så der ordner alt seg selv. Anonymkode: 2b52c...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå